EFB - FCM
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
- bobthebuilder_dk
Re: EFB - FCM
Ja hvad sker der? Dette har virkeligt vist sig at være "underdog" turneringen!sebastian94 skrev:jaaaaaa... 1-0 til hobro![]()
![]()
arrrr mon ikke Aab kommer igen?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Hvem andre end Svenne Poulsen med assisten for Hobro.
Nøj, det er næsten ikke til at tro, hvis Hobro vinder den kamp. Helt ufattelig runde af Pokalen.
Nøj, det er næsten ikke til at tro, hvis Hobro vinder den kamp. Helt ufattelig runde af Pokalen.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Jeg mangler ord!! Hvor er det genialt det der....intet mindre!!!pedersen7500 skrev:Hobro er videre efter 2-1!!
Great!!
Sikke en runde!
Længe leve Hobro....Hvor er det smukt at se AaB få tæv af et 2. divisionshold....som vores reserver slog 4-0 i weekenden....haha.... Det er NÆSTEN endnu bedre end vores egen 5-0 sejr i Esbjerg i går
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Ekstremt fedt med sejre til Vejle, Hobro og SønderjyskE...
Ser frem til lodtrækningen imorgen!!
Der er stadig grund til at håbe på europæisk bold i næste sæson, med FC Nordsjælland og OB som de på papiret værste konkurrenter af de tilbageværende i pokalen!
Der er stadig grund til at håbe på europæisk bold i næste sæson, med FC Nordsjælland og OB som de på papiret værste konkurrenter af de tilbageværende i pokalen!
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
SønderjyskE vil jeg mene er en værre modstander end FCN, de står helt utroligt dårligt til os og Silkeborg skal man heller ikke glemme..CJ85 skrev:Ekstremt fedt med sejre til Vejle, Hobro og SønderjyskE...
Skal jeg vælge, så vil jeg vælge modtanderne i følgende rækkefølge
Hobro
HB Køge (h)
Vejle
FCN (h)
Silkeborg (h)
SønderjyskE (h)
OB (h)
Hold da op!
Kan man andet end at elske pokalfodbold, efter denne runde?
Der er da så mange fantastiske perspektiver i denne runde. Vi smadrer selv Esbjerg, vores værste udebane i klubbens tid, og 3 af de 4 værste hold vi kunne trække ryger ud (: . BIF, FCK og AAB erstattes af Vejle, Sønderjyske og HOBRO! . Det er fantastisk
Glæder mig sindsygt til lodtrækningen i morgen, jeg dufter virkelig succes i denne turnering ! Min prioritering af modstandere vil se således ud
OB
Sønderjyske
Silkeborg
Vejle
FC Nordsjælland
HB Køge
Hobro. !
Tænk hvis vi trækker et af de 3 nederste. KRYDSER ALT JEG KAN !
Kan man andet end at elske pokalfodbold, efter denne runde?
Der er da så mange fantastiske perspektiver i denne runde. Vi smadrer selv Esbjerg, vores værste udebane i klubbens tid, og 3 af de 4 værste hold vi kunne trække ryger ud (: . BIF, FCK og AAB erstattes af Vejle, Sønderjyske og HOBRO! . Det er fantastisk
Glæder mig sindsygt til lodtrækningen i morgen, jeg dufter virkelig succes i denne turnering ! Min prioritering af modstandere vil se således ud
OB
Sønderjyske
Silkeborg
Vejle
FC Nordsjælland
HB Køge
Hobro. !
Tænk hvis vi trækker et af de 3 nederste. KRYDSER ALT JEG KAN !
Jeg tør (næsten) vædde med at vi trækker Hobro 
Så må vi se om jeg fik set rigtigt i krystalkuglen.
Personligt foretrækker jeg dog HB Køge.
Personligt foretrækker jeg dog HB Køge.
Mit bud er OB på udebane.. Vi vinder så selvfølgelig 0-1 på mål af Borring 
-
Staropramen
Vi kan ikke møde OB på udebane - hjemmebanen går til det hold der sluttede lavest i den forgangne sæson. Af samme grund vil jeg også hellere se OB komme op af hatten end Silkeborg/SønderjyskE.
-
Denis Egebæk
Dette gælder kun hvis der er tale om to hold fra forskellige rækker i indeværende sæson. Hvis to klubber fra samme række mødes, er det det hold der først kommer op af hatten der har hjemmebane. Så det er altaå kun hvis vi trækker Hobro eller Vejle vi med sikkerhed skal spille på udebane i kvartfinalenStaropramen skrev:Vi kan ikke møde OB på udebane - hjemmebanen går til det hold der sluttede lavest i den forgangne sæson.
-
Staropramen
Du har ret - skulle lige til at rette mig selv 
Hahaha, hvad sagde jegRavnen skrev:Jeg tør (næsten) vædde med at vi trækker Hobro