EFB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Thomasbokr

EFB - FCM

Indlæg af Thomasbokr »

Så er det tid for de midtjyske ulve, at begive sig sydpå for, at prøve at besejre, de esbjergentiske flyvefisk.

Hvad skal vi så gøre for, at besejre Esbjerg i Esbjerg for kun anden gang i FCM's historie.

Jeg tror vi skal stille op som følger: (4-4-2) (samme starter som mod HB Køge)

Onyszko –
Ipsa - Albrechtsen - Reid -Jessen
Thygesen - Izunna - Albæk -Borring
Ilsø - Frank

Alternativ kunne man stile op således: (4-4-2)

Onyszko –
Ipsa - Albrechtsen - Reid -Jessen
Olsen - Izunna - Thygesen - Borring
Ilsø - Kristensen

Olsen virker efter min mening til, at være et bedre valg på kanten, især nu da Sivebæk desværre er skadet. Thygesen vil gøre mere gavn i en offensiv midtbanerolle, hvor han bedre kan folde sig ud, men sine kendte rush mod modstanderens mål. (Dette er ikke en indikation på at Albæk er dårlig, men en skal jo ofres).

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Re: EFB - FCM

Indlæg af sebastian94 »

jeg synes vi skal stille op i stærkeste opstilling, da cuppen er den nemmeste vej til EURO LEAGUE..
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg er tilhænger af din alternativ opstilling.

Danny Olsen er en bedre kantspiller end Mikkel Thygesen og har Danny en god dag, er han en af de bedste på sin position i DK. Desuden tror jeg manden har fattet, hvad det drejer sig om og fortjener at få chancen igen.

Den anden grund, hvorfor Thyge skal spille centralt er, at Albæk ikke fylder nok pt og han mangler lidt spilforståelse endnu. Kampen mod HBK viste tydeligt, at ingen af de centrale vidste, hvor de skulle løbe hen, for at modtage bolden fra forsvaret. Mikkel i den korte periode han var der, synes jeg at kunne se nogle tendenser til hans gamle niveau. Han havde 3 løb i dybden fra midten som blandt andet gav plads til, at Borring kunne trække ind i banen og lave en assist til Danny. Jeg tror, hvis vi alligevel har Izunna som skraldemand, så kan det give frihed til Thyge til at komme med frem og han kan blive den målfarlige midtbane vi mangler. Desuden giver det Ilsø og Frank flere spilmuligheder, Danny, Borring og Thyge foruden den angriber der spiller.

Så håber Kuhn spiller således..
---------------Onyzsko------------------
Ipsa-----Reid--Albrechtsen---Jessen
---------------Izunna-------------------
D.Olsen------Thyge-----------Borring
-----------Ilsø--------Farlige----------
Dette er holdet som kan vinde i Esbjerg efter min mening. Måske Kolja på backen.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Hvorfor er det lige at kampen skal spilles i Esbjerg?

Mig bekendt har det altid været det lavest placerede hold der har hjemmebane.
Der er måske andre regler nu når det er hols fra suppen?

Havde nu regnet med hjemmebane fremfor en kamp i Esbjerg.
Vi kan kun håbe på at Esbjerg nedprioitere kampen, nu når de ligger så godt i ligaen.

Vi stiller i hvert fald selv med et par gamle kendinge. Det var ikke noget jeg havde forventet, så vi må håbe at de spiller deres chance, og viser noget af det de har gjort tidligere.

Mon ikke det er Frank og Jessen der spares her i midtuge kampen?

http://www.bold.dk/nyt/Poulsen-og-Kim-C ... ncen-i-FCM

Vinding

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vinding skrev:Hvorfor er det lige at kampen skal spilles i Esbjerg?

Mig bekendt har det altid været det lavest placerede hold der har hjemmebane.
Der er måske andre regler nu når det er hols fra suppen?
Reglen med lavest rangerede hold gælder kun ift rækker. Dvs det er kun hvis man spiller i forskellige rækker, at det lavest rangede automatisk får hjemmebane. Når to hold fra samme række (superligaen, 1. div, 2. div osv) mødes, er det det hold, der trækkes først, som får hjemmebane.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

At de to nye er i truppen betyder ikke nødvendigvis, at andre spares i start 11ëren.
Så du kan ikke vide om vi stiller med gamle kendinge i start opstillingen. Desuden har det altid været sådan, at det laveste rangeret hold spiller hjemme, som du skriver. Det gælder, hvis modtstanderen spiller en række lavere og ikke når de spiller i samme liga. Så er det, det hold som bliver trukket først der har hjemme.

Du kan jo ikke tage udgangspunkt i stillingen, da den kan ændre sig fra lodtrækningstidspunktet til spilletidspunktet. Ville du så have, hvis FCM var kravlet forbi EFB i mellemtiden at vi skulle spille ude? :roll:

The FCM FAN

Re: EFB - FCM HJÆLP!!

Indlæg af The FCM FAN »

Hej, Jeg kommer fra Skærbæk og vil sindsyg gerne op, og se EFB - FCM i aften, MEN det er sådan at kampen bliver spillet så sent, at jeg ikke kan nå, at komme med toget hjem til Skærbæk efter kampen.

Er der nogle der har en plads i bilen, der behøver ikke at være plads derop af, da jeg kan tage toget derop..

Jeg skal selvfølgelig nok betale køre penge!

Ps. Hvis der er nogle der har en plads fri, et sted i Sønderjylland så skriv en sms til mig på: 42362464.

Jeg kan godt blive kørt hen til et andet sted, så I behøver ikke at bo, lige ved skærbæk eller omegnen! :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Start-11

Indlæg af Arff »

Dagens start-11 ser således ud:

Arek
Ipsa - Winston - Albrechtsen - ??
Danny O - Thyge - Florescu - Borring
Ilsø
Frank

Det vil sige, at både Mads Albæk og Izunna er blevet bænket til dagens opgør.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Andro

Indlæg af Andro »

Jeg havde nu gerne set Izunna i stedet for Florescu, men ellers en rigtig god opstilling.

Danny må have haft godt af at være bænket i lidt tid, forhåbentligt kæmper han røven ud af bukserne i aften. Jeg tror, at han spiller en stor kamp i aften.

Brugeravatar
Jacob

Re: EFB - FCM (Start-11) kilde?

Indlæg af Jacob »

Hvor har i den opstilling fra - træningen? Og hvorfor ved i ikke hvem der spiller venstreback? :)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: EFB - FCM (Start-11) kilde?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jacob skrev:Hvor har i den opstilling fra - træningen? Og hvorfor ved i ikke hvem der spiller venstreback? :)
Hvor er Kolja, KimC og C.Poulsen? Det har været ude at de får chancen.. Men om de starter inde? ? hmm?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

De sidder på bænken. Det har været en overskrift på diverse sider, at de får chancen, men det er chancen forstået på den måde, at de er med i truppen..

Desuden bliver startopstillingen først offentliggjort 1 time før kampstart..

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

nogle der ved om man kan se kampen på nettet, da jeg ikke kan tage canal 6 :(

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

http://myp2p.eu/competition.php?&compet ... ,4,5,6&p=2

den er i hvert fald på listen, så ja det burde kunne lade sig gøre...

Bare download tvu, så burde det køre af sig selv :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

mange tak.
plejer det at virke?

Besvar