RL/UBM skrev:Er det svært at tjekke? for ellers kunne man da bare sende en mand ned for at tjekke, det tager jo ikke langtid at se om der er pillet ved noget.
personlig er jeg altid ned og kik efter om det dur hvergang og i søndags skrue ligt ned end da fordi morten selv syns det var højt. og man kan nemt stille på det under kampen det tag under to min men folk er nød til at gå til capo for at vi kan gøre nå ved det
Klasse stemning når man tænker på at det er HBK vi møder. Syntes ikke jeg hørt det store til Morten på stadion denne gang. Tror måske at en del af problemet kan ligge hos produktionen af kampene. Der er inden for den sidste tid sket noget med lyden fra tribunerne. Der er blevet skruet gevaldigt ned for volumen på os fans i løbet af den sidste mdr. Nu kan man godt se en BIF hjemmekamp uden at kunne høre faxe. Der er tilgengæld blevet skruet op for lyden fra trænerne og spillerne. Det er min observation, nu har jeg aldrig set en hvores hjemmekampe på tv så det er svært at sige. Men syntes det har været generalt på alle de kampe jeg har set på 3+ og tv2 sport i den sidste mdr tid.
En helt anden ting er at det for mig er fuldstændigt ligemeget hvordan det lyder i TV. Det er drengene på stadion vil prøver at hjælpe. Er der ikke en af Faxe folkene der kan byde lidt ind i denne tråd?
Men generalt er jeg selvføgelig enig i at mikrofonen kun skal bruges på samme måde som en megafon. Ved ik hvor nemt morten har ved at slukke og tænde hele tiden, men det kan vel løses. Ud over det syntes jeg faktisk mortens arbejde er blevet en del % bedre. Hans arbejde er sådan set bare at få lidt gang i folk når de går døde og det virkede udemærket i Søndags. De blev fint startet sange på hele midten af Nordea og Morten var hurtig til at opsnappe dem og fordele dem.
RL/UBM skrev:
Han bruge kun mikrofonen til 3 ting, starte en sang, instruere folk i det visuelle og ellers lige få folk til at oppe sig, når niveauet falder.
Det er dan måde jeg altid personligt har gjort det.
Jeg startede sjældent sange, og brugte den hovedsageligt til at dirigere med.
Mht. lydstyrken, som er henvist til, så må man jo bare gå til capo hvis den er for høj, det er ikke sikkert du får noget ud af det, for man kan jo ikke regulerer efter alles ønsker, men knappen sidder i tårnet.
Jeg har spekuleret på om vi skal pege højttalerne mere ind mod midten, så vi kan skrue lidt mere ned og stadig ramme kernen....? det er en mulighed.
Så længe der ikke er flere der synger og kernen ikke er større er det eneste rigtige at droppe det højtaleranlæg og få en go' gammeldags megafon op i det capotårn..
Det gavner intet og lyder ad helveds til..
Selv på faxe tribunen i brøndby er det 2 megafoner der styrer det og hvis end ikke brøndby har sådan et anlæg på en tribune med væsentlig mere aktivitet så er der da absolut ingen grund til vi skal have det.. Medmindre det bare er for at være de første i DK med sådan et anlæg
Det er ekstremt vigtigt at spillerne tør spille fodbold og ikke bare søger den nemme løsning hver gang det blir lidt svært og så er det også fundamentalt, at man fra trænernes side lader taktikken involvere den centrale midtbane og lade dem sætte spillet.
Synes dette er en interessant diskussion, og er enig i pointerne. Vi har desværre ikke længere en Femi, men Albæk er en udmærket pasningsspiller, og jeg ser gerne at han får lov til at fordele nogle flere bolde, hans unge alder til trods.
”Han var et stort talent i sine helt unge dage og er noteret for en række U-21 landskampe for Rumænien. I de sidste par sæsoner har han spillet fast for Torpedo Moskva. Indtil i år i den bedste række. I denne sæson har han scoret ni gange i 27 ligakampe,” siger FCM’s assistenttræner Thomas Thomasberg.
Ved godt at det var i den næstbedste russiske række, men alligevel..
”Han var et stort talent i sine helt unge dage og er noteret for en række U-21 landskampe for Rumænien. I de sidste par sæsoner har han spillet fast for Torpedo Moskva. Indtil i år i den bedste række. I denne sæson har han scoret ni gange i 27 ligakampe,” siger FCM’s assistenttræner Thomas Thomasberg.
Ved godt at det var i den næstbedste russiske række, men alligevel..
Mærkeligt at hverken de 9 mål eller 27 spillede kampe ikke figurerer i statistikkerne så . Jeg har set i 2 forskellige statistikker, at han spillede 10 kampe i Torpedo uden at score...
Holger skrev:
Mærkeligt at hverken de 9 mål eller 27 spillede kampe ikke figurerer i statistikkerne så . Jeg har set i 2 forskellige statistikker, at han spillede 10 kampe i Torpedo uden at score...
Det skyldes jo at de 9 mål og 27 kampe kommer fra den næstbedste række i rusland og derfor ikke er med i statestikken på f.eks wikipedia som kun indeholder statestik fra den bedste række altså de 10 kampe han nåede inde de rykkede ned.
Holger skrev:
Det skyldes jo at de 9 mål og 27 kampe kommer fra den næstbedste række i rusland og derfor ikke er med i statestikken på f.eks wikipedia som kun indeholder statestik fra den bedste række altså de 10 kampe han nåede inde de rykkede ned.
I har givetvis ret, men jeg kan stadig ikke finde det nogen steder (udover i citatet fra Thomasberg)....og nej, wikipedia skal man ikke tage efter, der kan man jo skrive hvadsomhelst
Holger skrev:
I har givetvis ret, men jeg kan stadig ikke finde det nogen steder (udover i citatet fra Thomasberg)....og nej, wikipedia skal man ikke tage efter, der kan man jo skrive hvadsomhelst
Ja det er da klart jeg har ret Nedstående link indeholder statistik for 1 division i rusland i sæsonen 2007.
Holger skrev:
Ja det er da klart jeg har ret Nedstående link indeholder statistik for 1 division i rusland i sæsonen 2007.
Godt detektivarbejde.... Det var lige sådan noget jeg ledte efter
9 mål i 45 kampe...alle mål i næstbedste række (35 kampe). Gad vide om han var straffesparksskytte i Torpedo....Du må lige finde ud af, hvor mange af målene der var fra pletten
Selvfølgelig henter jeg øl - det skal vi da ikke lave om på