Farlige Frank mod Duncan - all time statistik:

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Farlige Frank mod Duncan - all time statistik:

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Jeg prøver lige igen - de pokkers fede fingre kan ikke lige ramme de rigtige taster ...
:D
-------------------------
Jeg så lige dette i en avis igår - en optegnelse over, hvor effektive (eller det modsatte kan man måske sige) de 2 frontløbere fra hhv. FCM og BIF er.

"Farlige" Frank Kristensen, FCM

32 år
Denne sæson: 12 kampe, 5 mål på total 881 minutter på banen, dvs.176,2 minutter pr. mål.
Ialt (SAS Ligaen) 243 kampe, 97 scoringer på 18.080 minutter. Det er lig med 186 minutter pr. mål.
Kommentar: Men Frank har da vist spillet 300 kampe for FCM mig bekendt, så det må være excl pokalkampe, Royal League m.m. ???
* * *
Morten "Duncan" Rasmussen, BIF

24 år
Denne sæson, 10 kampe, 10 mål på 741 minutters spilletid; dvs. 74,1 minut pr mål.
Total: 184 kampe (er vel excl. AGF ?), 97 mål på 13.156 minutter; dvs. 187,9 minutter pr. mål.
Vi kigger lige ud i verden og konstaterer at Raul i den forgangne week-end spillede sin kamp nr. 700 for Real Madrid og fejrede det med 2 mål. Total har han scoret over 300 mål for sin klub. Jeg kender ikke lige det nøjagtige antal, men det er imponerende - det er i hvert fald noget med et mål i lidt mere end hver anden kamp.

Mvh Bjarne Fonnesbech

Brugeravatar
Hekler

Re: Farlige Frank mod Duncan - all time statistik:

Indlæg af Hekler »

Hvis du begynder at se på antal min. spillede over alle årene i Ligaen, så bliver Frank lige pluslig meeeget skarp. Husk på han har haft halve sæsoner hvor han kun har spillet sporadisk. men det tæller som en kamp.

Han har over sin tid i ligaen et gennemsnit på 1 mål på 3 kampe, og DET er imponerende.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

tubbe93

Re: Farlige Frank mod Duncan - all time statistik:

Indlæg af tubbe93 »

Hekler skrev:Hvis du begynder at se på antal min. spillede over alle årene i Ligaen, så bliver Frank lige pluslig meeeget skarp. Husk på han har haft halve sæsoner hvor han kun har spillet sporadisk. men det tæller som en kamp.

Han har over sin tid i ligaen et gennemsnit på 1 mål på 3 kampe, og DET er imponerende.
Det er vel næsten et mål hver anden kamp!!! I og med det er hver 186. minut han scorer ..!
FCM!
FCM!
FCM!

Besvar