BIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
5157

BIF - FCM

Indlæg af 5157 »

Får nu tilmeldt jer til busturen på søndag, vi skulle gerne afsted.

Vi er 3 der har tilmeldt os, og uanset om der kommer bus afsted, så tager vi derover, men det er nemmest og rarest at tager med bus sen.

Brugeravatar
kenn

kørsel til brøndby

Indlæg af kenn »

er der nogle jeg kan køre med til brøndby i morgen så må i meget gerne ringe til mig.
hilsen Kenn. 40196673

Cortez

BIF vs. FCM

Indlæg af Cortez »

God første halvleg af drengene. Ilsø er ganske enkel formidabel! Farlige skal lige leve op til sit navn, så havde det været helt perfekt.

Jeg har faktisk ikke noget at udsætte på nogen - nå, ja, hvis jeg skal, så må Thyge godt komme lidt mere med i offensiven i 2. halvleg...

Krydser fingre for, at det gode spil fortsætter.

/Cortez

Jesper75

Re: BIF vs. FCM

Indlæg af Jesper75 »

Enig, super halvleg! Thyge kunne godt forbedre lidt ligesom jeg mener Arek skal ud og bokse lidt mere på deres dødbolde, men alligevel, super halvleg :D

Andro

Re: BIF vs. FCM

Indlæg af Andro »

Mere end godkendt 1. halvleg, vi har nærmest udspillet dem.
Træls at det ikke er blevet til scoring, Frank har i hvert haft mulighederne, og bl.a. Borring havde også en stor chance.

Jeg skal ikke kunne sige, om det er BS, der har gjort en forskel, men nøj hvor kæmper spillerne for det i dag! Jeg er enig i, at Ilsø var bedste spiller i 1. halvleg, han har været helt forrygende.

Nu skal vi bare tage sejren i 2. halvleg!

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: BIF - FCM

Indlæg af Sir Lago »

Men hvor er det typisk at når vi ikke formår at scorer på de der 100 procents vi har, så scorer de andre og kører en sikker sejr hjem... Det må sgu vende på et tidspunkt... Det her er ikke godt nok!
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

Cortez

Indlæg af Cortez »

Sådan!!!

Andro

Indlæg af Andro »

SÅDAN FRANK! Skarpt lavet af Frank, han skyldte godt nok efter at have brændt et par direktører i 1. halvleg, men den var fanme vigtig den der!

Vi spiller stadig fint, Ilsø's tur for lidt siden var genial, mere af det tak! Vi skal nok få point med hjem.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Helt vildt fortjent og dejligt Frank retter op på de misbrugte chancer fra første halvleg!

Ind med Siv for at bringe lidt speed på kanten i stedet for Thyge, syntes ikke han har formået at sætte sin direkte modspiller! Med den plads der er derovre, så skal Siv gøre det onde ved BIF!

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Mon ikke det bliver Danny O., var Sivebæk ikke i kamp igår?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tror AK bibeholder Thyge qua hans defensive kvaliteter...

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Danny O. kunne også være et bud, men han har ikke den samme speed som Siv, ligesom jeg heller ikke tror selvtilliden er den bedste hos Danny.

Spørgsmålet er selvfølgelig også hvor meget man tør gå efter det, uafgjort er selvfølgelig et brugbart resultat.

Hübertz på banen i stedet for Frank, han må være træt..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jøsses polak, hva sker der dog?? Godt han selv redder den, for ellers havde den godt nok været svær at glemme..

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Fint nok at tage Borring ud, som han spiller pt. kommer han nok ikke til Afrika.
Kunne sagtens forestille mig at netop han er en af dem der vil få gavn af BS.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg synes ikke vores ven Siv griber chancen, når han får den...

Besvar