Tifo lørdag D10.10 kl 10.00

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Meyhoff

Re: Tifo lørdag D10.10 kl 10.00

Indlæg af Meyhoff »

Mini Bager skrev:Denne tråd startede med at fortælle der var TIFO i lørdags. 4 dage før det skete. Gå ind under TIFO i bjælken foroven, der står vores tlf numre.

Det kan godt være jeg også overreagerede lidt i lørdags, men det er sgu træls at lave aftaler der ikke bliver overholdt. Det er jeg ked af. :(
Ja tråden blev oprettet, d. 6. okt 2009, 23:34, det vil vel sige der reelt kun er 3 dage til det, det er IMO alt for sent - folk har arbejde at passe og mange har vel også private aftaler i weekenden 3 dage før.. Hvis man ønsker folk skal kunne tage fri og ellers ikke have nået at lave aftaler skal det vel være over en uge før det bliver meldt ud ?

Forstår skam godt man bliver skuffet over de ikke kom, men som du selv siger nok en overreaktion..

Micha_el

Indlæg af Micha_el »

Meyhoff skrev:Neeeej hvor bliver man interesseret i fremover at møde op til TIFO.... :roll:

Jeg er godt nok rystet over jer(BW), specielt hekler i den her tråd..
Jeg tror godt nok i skal slappe lidt af hvis i på nogen måder vil have noget ud af UBM folk fremover.. I ved jo godt selv at der er brug for dem for at det igen kan være en fornøjelse at se på tifoer på MCH Arena igen, kreativiteten og det generelle niveau har der været meget lavt længe.. Og i mangler vel i den grad inspiration (kunne være ubm havde nogen ideer, nogen af det gamle bwtifo er jo trods alt med der)..

Ja det er nemt for mig bare at kritisere bwtifo i stedet for selv at komme og gøre en forskel osv bla bla bla.. Jeg bor ikke i nærheden af herning og gider ikke bruge mine penge på at tage derop via tog osv bare for at planlægge..

Det er selvfølgelig kritisabelt at dem der har lavet aftalen ikke møder op, det kan vi hurtigt blive enige om.. Men derfor må man gerne holde en ordentlig tone stadig og kigge kontruktivt på det, HVORFOR kom de ikke - HVORFOR meldte de ikke fra osv.. Jeg anede fx ikke der var tifo og aner heller ikke hvordan man skal komme i kontakt med tifo, udover hvis jeg lige var kommet forbi her noget før end idag...

Desuden vil jeg igen gerne opfordre til at i melder datoer ud før.. Så er der flere der når at se det, jeg sidder personligt ikke på graven så ofte...
to fra ubm fik den dato altså den 10 og skulle meld ud på jers forum så det er ikke en undskyldning

kan godt være du mener vi har brug for jer men det kræver man overhold de aftal der bliver lavet

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Heklers tone er hård ja, men at nogle af jer er rystede over den tvivler jeg stærkt på er sandt, med mindre i ikke i forvejen kender ham (og det ved jeg at i gør).

Der er da rigtig kø ved håndvasken var? :oops:

Hvem af jer skal vi lave en aftale med næste gang?

Lund

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

Kæft hvor bliver man pissed af at læse at det lort i lukker ud!!

I sær når Michael skriver at vi har sagt at den 10. var fin for os! Måske skulle i lige genopfriske hukommelsen en smule, og så tænke tilbage på at både Alex og jeg sagde at vi IKKE kunne d. 10., og jeg dertil sagde at i skulle holde mandag åben, så tifo evt. kunne rykkes fra lørdag til mandag, i tilfælde af at ingen kunne komme. Men det skulle jo absolut være den 10. Grr!! :evil:

Så lad i hvert fald være med at give mig og Alex skylden for noget!!

Hilsen Jannick !!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Thomas Lund skrev:Heklers tone er hård ja, men at nogle af jer er rystede over den tvivler jeg stærkt på er sandt, med mindre i ikke i forvejen kender ham (og det ved jeg at i gør).
Jeg undrer mig blot, når man ser en udmelding som "Hvad fanden er vi her for?". Der søger man folk, til at engagere sig i foreningen, men folk kommer sgu ikke, hvis de får et nakkedrag, når man ikke møder frem.
Jeg ved ikke, hvad der blev sagt på det møde, der åbenbart har været mellem BW Tifo og UBM, men at fare sådan i kridthuset efter én forlist tifo-dag, det virker sgu lige påtaget nok. Kig i stedet på kommunikationen, der har sandsynligvis været et brist et eller andet sted. Med de forskellige udmeldinger i den her tråd fra BWs side, slår man nærmere kommunikationen ihjel. Ingen gider finde sig i den række tilsvininger.
På trods af I sikkert tvivler på det, så er folk fra UBM også mennesker med et liv ved siden af fodbolden. Men det er åbenbart mere acceptabelt, at ikke én af BWs 1000 medlemmer kunne i lørdags, i forhold til at ingen af UBMs ca. 50 aktive ikke kunne (hvoraf langt fra alle er BW-medlemmer...)?

Jeg er hverken på den ene eller den anden side i den her sag, men kig dog for guds skyld på kommunikationen grupperne i mellem, i stedet for at sidde i hver sin skyttegrav og bekrige hinanden. Det hjælper ingenting. Det graver blot kløften mellem grupperne større. Vi er her for en fælles sag, som er maksimal opbakning til FCM, så hjælper det ca. 0,00 % at levere en kollektiv sviner som "Jo det skal jeg sige dig, fordi i ikke har styr på en skid, fordi i ikke kan tage ansvar for en skid, og fordi I er nogle narrøve der snakker, men hver eneste gang i skal forpligte jer så kan i ikke finde ud af det." mod UBM. Hvis der ikke var styr på en skid, så tvivler jeg på, der var blevet sendt bus afsted til en del kampe efterhånden, og hvis ingen tog ansvar, så var bussen heller ikke blevet bestilt. Den med at UBM er nogle narrøve, er blot så pinlig, at den ikke fortjener en kommentar.

974

Indlæg af 974 »

Skal vi ikke lige blive enige om at der var 2 fra BW den famøse lørdag ?

Ingen kom fra UBM...

Under alle omstændigheder har det jo været pissetræls for de to ildsjæle at skulle stå helt uvidende om en evt tilstrømning af folk

Derfor bør man nok satse mere på en form for bedre tilmelding, så man ikke havner i samme situation igen

Lige så vel som det sikkert heller ikke har skortet på halvsvinske kommentarer fra diverse UBM-folks side gennem tiderne, så må man vel kunne finde sig i, at det også kan gå den anden vej

Personligt synes jeg, at det er pinligt at man ikke kan finde ud af at bakke ordentligt op sammen!

MBS/UBM

Indlæg af MBS/UBM »

Skal vi ikke lige blive enige om at der var 2 fra BW den famøse lørdag ?

Ingen kom fra UBM...
Jo, det er jo også BWtifo, eller har jeg taget fejl?? To er da heller ikke fantastisk..

Derfor bør man nok satse mere på en form for bedre tilmelding, så man ikke havner i samme situation igen
Jep, en tilmelding i det hele taget, ville nok hjælpe.. Når BWtifo, holder en tifo-dag, kommer det op på vores forum. Så kunne vi evt. skrive her, hvor mange der er friske.

Personligt synes jeg, at det er pinligt at man ikke kan finde ud af at bakke ordentligt op sammen!
Denne gang er vi igang med egen tifo, så jeg forstår ikke, at det bliver kørt sådan op.
Lad os nu lige se. Som Peter skriver, er det èn dag, der er røget....

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Det er altid bedre med en skriftlig end en mundtlig aftale.
Så ved parterne hvad der er aftalt.

Skal BW Tifo og UBM få lavet en ny aftale kan det passende gøres i denne tråd.
Kom frisk!

Lund

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Jeg synes vi skal prøve igen! vi er trods alt mennesker og vi kan gå fejl af hinanden.
Denne lørdag vil passe os rigtig skidt og vi har også brøndby om søndagen...
Det bedste for os vil være en hverdag, ellers skal vi frem til næste weekend.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Det prøver vi. Jeg går lige i samråd med Michael og snakker om hvornår vi kan finde ud af det.

Besvar