Danny skrev:
> hvis der ikek er
> nogen der melder sig så kan jeg naturligvis godt
> prøve..
Det er ikke så vigtigt hvordan det ellers sættes op tror jeg, Kølbæk vil bare gerne have nogle ideer, så de kan tage det med inden siden laves, i stedet for at skulle rette det til bagefter, så vidt jeg har forstået det. Ved dog ikke hvor langt han ellers er med projektet. Så send du bare det ind som kommer frem i denne tråd.
> Men er der nogle der har nogle punkter som vi
> gerne vil informeres om på siden??
>
> Eller er det her bare en dum idé? bare meld ærligt
> ud...
Bestemt ikke en dum ide. I hvert fald bedre med noget handling end blot at sidde og brokke sig.
> (det skal lige siges at jeg før har prøvet at
> skrive til ham fordi jegikke syntes at jeg fik nok
> information--det vidste sig at det var fordi at
> det var ferie

ups)
Mærkelig undskyldning, og dem har der været mange af, først var det pga. det nye stadion og flytning dertil, da det så var overstået var der en ny grund, og ferie kan vel ikke have været årsagen i halvandet år nu.
Men uanset hvad grunden er, så vil det da hjælpe at give manden noget inspiration, og så må man håbe at FCM har pengene til at ansætte en mand der kan opdatere den færdige hjemmeside. For ellers er det jo lige meget hvor mange muligheder den nye hjemmeside får, hvis man fastholder det nuværende informationsniveau. Kølbæk har åbenbart for travlt til selv at opdatere, så der må altså ansættes en person der kan varetage det. Dette job vil inkludere eks. at hive fat i ER i ny og næ, og få en opdatering på truppen og skader osv., så det kan skrives på siden, ligesom andre artikler og info fra akademiet mv. vil skulle skrives. Jeg håber at FCM har tænkt sig (og har råd til) at satse på dette, for ellers er det spild af penge at udvikle hjemmesiden.