Velkommen til din krise
Re: Velkommen til din krise
Hmm. Må sige at jeg undrer mig! En ting er vores elskede klubs krise... Noget helt andet er at finde ud af hvor man lige har sit FODBOLDHJERTE! Hvordan f... kan man skrive at man "hellere vil køre til Silkeborg, hvis FCM rykker ned?" Ja undskyld mig, men tag du bare til Silkeborg. Det kan godt være at vi er trætte af situationen, men FCM er dog VORES klub! FORZA FCM!.... Og kom så lige op på dupperne gutter 
Måske skulle JØ prøve det samme
fra Bold.dk
Rasende manager sætter holdet til salg
...Jeg er skuffet på tilhængernes vegne, for de fortjente mere. Hele truppen bliver sat på transferlisten mandag morgen. Det har jeg allerede fortalt dem, raser Micky Adams.
- De er heldige - de har en fantastisk profession, men jeg synes ikke, de giver hvad de har. Hvis vi får tilbud - det være sig frie transfers eller andet - tillader det mig at bringe den type spillere, jeg gerne vil have, ind. Så det gør vi.
- det er Port vale's manger der utaler sig
Husk når det ser værst ud, er humor vejen til et smil !
erland
fra Bold.dk
Rasende manager sætter holdet til salg
...Jeg er skuffet på tilhængernes vegne, for de fortjente mere. Hele truppen bliver sat på transferlisten mandag morgen. Det har jeg allerede fortalt dem, raser Micky Adams.
- De er heldige - de har en fantastisk profession, men jeg synes ikke, de giver hvad de har. Hvis vi får tilbud - det være sig frie transfers eller andet - tillader det mig at bringe den type spillere, jeg gerne vil have, ind. Så det gør vi.
- det er Port vale's manger der utaler sig
Husk når det ser værst ud, er humor vejen til et smil !
erland
Jeg tænkte faktisk nøjagtigt det samme der.....
Faktum er at vi i den grad er i krise og spørgsmålet er om vi har spillermentaliteten til at klre os igennem den... Det er jeg faktisk pt meget nervøs for...
Faktum er at vi i den grad er i krise og spørgsmålet er om vi har spillermentaliteten til at klre os igennem den... Det er jeg faktisk pt meget nervøs for...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Alle omkring holdet inklusiv os fans går/er inde i en meget svær periode, som godt kan blive nærmest katestrofal hvis ikke snart det hele vender. Det påvirker selvfølgelig spillere, trænere, ledere og de fleste fans i deres hverdag.
Jeg kan godt forstå at spillerne hænger så meget med hovederne efter hver kamp når det bliver ved at gå sådan her, det ville jeg også gøre hvis jeg tabte næsten hver gang.
Hvordan kommer vi så tilbage på det rette spor?
Holdet skal ihvert fald have en eller anden form for selvtillidsboost. Det kan være et stort banner til træning med en flok syngende og vilde fans som viser der støtte. Det kan også være en mentalcoach tilknyttet til holdet, ved ikke lige hvem det skulle være. Muligvis B.S.? Kuhn kan måske også give spillerne en dag fri, sige til dem at de denne ikke skal tænke det mindste på fodbolden. Ved ikke om vi skulle prøve at gøre lidt ligesom Randers gør nu og her. Et krisemøde?
Sidst men absolut ikke mindst må vi ikke glemme os fans. Vi skal blive ved at give den gas til holdet.
Jeg tog godt nok selv en pause i søndags da jeg var med min lillebror inde at se kampen, men jeg vender frygteligt tilbage på søndag.
Jeg kan godt forstå at spillerne hænger så meget med hovederne efter hver kamp når det bliver ved at gå sådan her, det ville jeg også gøre hvis jeg tabte næsten hver gang.
Hvordan kommer vi så tilbage på det rette spor?
Holdet skal ihvert fald have en eller anden form for selvtillidsboost. Det kan være et stort banner til træning med en flok syngende og vilde fans som viser der støtte. Det kan også være en mentalcoach tilknyttet til holdet, ved ikke lige hvem det skulle være. Muligvis B.S.? Kuhn kan måske også give spillerne en dag fri, sige til dem at de denne ikke skal tænke det mindste på fodbolden. Ved ikke om vi skulle prøve at gøre lidt ligesom Randers gør nu og her. Et krisemøde?
Sidst men absolut ikke mindst må vi ikke glemme os fans. Vi skal blive ved at give den gas til holdet.
Jeg tog godt nok selv en pause i søndags da jeg var med min lillebror inde at se kampen, men jeg vender frygteligt tilbage på søndag.
!
En fridagpedersen7500 skrev:Hvordan kommer vi så tilbage på det rette spor?
Holdet skal ihvert fald have en eller anden form for selvtillidsboost. Det kan være et stort banner til træning med en flok syngende og vilde fans som viser der støtte. Det kan også være en mentalcoach tilknyttet til holdet, ved ikke lige hvem det skulle være. Muligvis B.S.? Kuhn kan måske også give spillerne en dag fri, sige til dem at de denne ikke skal tænke det mindste på fodbolden. Ved ikke om vi skulle prøve at gøre lidt ligesom Randers gør nu og her. Et krisemøde?.
De burde da have dobbelt så mange træninger i stedet ! I forhold til restitution osv. ved jeg godt at det ikke er optimalt, men de skal sgu ikke have fri - de har nok tid til at sidde foran playstationen i forvejen.. De skal ud på træningsbanen og vise at det er dem der skal bringe os ud af krisen eller også må AK give andre spillere chancen, jeg er ligeglad om det så kræver at vi stiller med næsten et ynglingehold og om kære Danny, overvurdere thyge, og borring the beaver ikke kommer til at spille andet end 2. div. - VI SKAL UD AF KRISEN, KOSTE HVAD DET KOSTE VIL !!
Et krisemøde tror jeg heller ikke er vejen frem, det mener jeg også er prøvet hvor Ørgaard også truede med bål og brand - men lige lidt skete der..
Den her krise skal vendes på træningsbanen og ikke mindst i kampene i weekenden!! Spillerne må stå sammen som trup, indse det er dybt kritisabelt det de leverer uge efter uge, forstå at de ikke lige p.t. er topspillere i den danske superliga, de ER i en klub som skal smøge ærmerne op og i arbejdstøjet og knokle røven ud af bukserne i de resterende kampe for ikke at havne i 1. division ! Det er den eneste vej ud af krisen, en mentalcoach kan selvf. også tilknyttes - men det tror jeg ikke vil gøre så meget gavn..
Spillerne må indse alvoren og kæmpe til sidste sveddråbe for klubben og dens fans..
Er de ikke villlige til det, så find en anden klub!
Att. de "fans" der snakker om at skifte klub og køre til silkeborg i stedet for at følge drengene i tilfælde af en eventuel nedrykning, er i ikke flinke og gøre det allerede nu?? Klubben, spillerne og resten af Midtjylland har ikke brug for folk som jer - men folk som er der ligemeget hvad og står på tribunen og råber for deres klub!!
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Lige hvad jeg havde brug for at læse.. Overarbejde, det er hvad de har fortjent..
Håber det virker for at der er ved at være idste skud i bøssen for Allan Kuhn.. Et nederlag til HB Køge og det bliver en meget laaang og nervepirrende sæson, men af den forkerte slags..
Lige hvad jeg havde brug for at læse.. Overarbejde, det er hvad de har fortjent..
Håber det virker for at der er ved at være idste skud i bøssen for Allan Kuhn.. Et nederlag til HB Køge og det bliver en meget laaang og nervepirrende sæson, men af den forkerte slags..
- Thomasbokr
Da jeg boede i Skive fulgte jeg FCM i Herning, efter jeg er flyttet til Silkeborg med min kæreste, er jeg ikke et eneste sekund i tvivl om, at jeg hellere vil kører til herning og se bold, end cykle ned på Silkeborg stadion, på trods af, at Silkeborg p.t. laver bedre resultater, så føler jeg mere for modtjylland, og selvom de skulle rykke ned i første division, vil jeg stadigvæk følge dem.
De eneste hjemmekampe jeg ikke er med til, er hvis der ikke er flere penge på kontoen.
"Hvis man ikke tør stå ved, at man er fcm fan når det går skidt, så burde man ikke stå der når det går godt, så enkelt er det." citat bobo
De eneste hjemmekampe jeg ikke er med til, er hvis der ikke er flere penge på kontoen.
"Hvis man ikke tør stå ved, at man er fcm fan når det går skidt, så burde man ikke stå der når det går godt, så enkelt er det." citat bobo
Tak som byder Ravn
Jeg håber ikke Kuhn bliver fyrret. For så begynder der at gå GF i det som de havde det for et par sæsonser tilbage. Ny træner ind og ud dur ikke. Så kommer der aldrig kontinuitet. Han må bare hænge i Kuhn og overleve superligaen. Så er det hele status quo fra 10/11 sæsonen også må man tag den derfra. Nej vi rykker ikke ned. Det tror jeg ikke på. Der er stadig en del kampe endnu. Taber du en kamp den ene runde må og skal man vinde den næste kamp. Vi skal bare have banket det kollektiv op som Kuhn efterlyser så kommer det nok. Tag en kamp af gangen. Der er ikke andet for.
Skal vi snakke 1. Div, hvilket jeg stadigvæk ikke tror på, ja så er jeg og finde på stadion.
Vi vinder over HB Køge. No doubt! Efter den kamp er det igang igen med eksamensforberedelse til næste kamp. Det er en finale hver gang.
Når man vinder så bevarer man fokus og tager den med vidrer. Vi skal være kolde og kyniske. Spille svinske!
Nu kan det godt være folk synes jeg lyder som en opblæst nar. Men jeg holder altså på at vi som fans skal psyke vores modstander meget mere. Det er fair nok vi støtter holdet. Men engang imellem så tror jeg altså på at de latterlige smæde sange mod, modstanderen kunne give dem gummiben. De skal bare sables ned verbalt. Keeperen fra modstanderholdet skal have en kæmpe buher hver gang så han bliver usikker. En markant profil på holdet fra modstanderne eller anfører skal bare have at vide at han er i Herning, så manden ikke kan dirigere sit hold, til fordel for vores. Det savner jeg lidt selvom det måske ikke er den bedste behandling at give modstanderne. Vi bliver nok svinet af andrer fanklubber, men noget må vi sgu gører. Vi kan ikke blive ved med at synge " FCM KAN INGEN SLÅ"
.
Jeg håber ikke Kuhn bliver fyrret. For så begynder der at gå GF i det som de havde det for et par sæsonser tilbage. Ny træner ind og ud dur ikke. Så kommer der aldrig kontinuitet. Han må bare hænge i Kuhn og overleve superligaen. Så er det hele status quo fra 10/11 sæsonen også må man tag den derfra. Nej vi rykker ikke ned. Det tror jeg ikke på. Der er stadig en del kampe endnu. Taber du en kamp den ene runde må og skal man vinde den næste kamp. Vi skal bare have banket det kollektiv op som Kuhn efterlyser så kommer det nok. Tag en kamp af gangen. Der er ikke andet for.
Skal vi snakke 1. Div, hvilket jeg stadigvæk ikke tror på, ja så er jeg og finde på stadion.
Vi vinder over HB Køge. No doubt! Efter den kamp er det igang igen med eksamensforberedelse til næste kamp. Det er en finale hver gang.
Når man vinder så bevarer man fokus og tager den med vidrer. Vi skal være kolde og kyniske. Spille svinske!
Nu kan det godt være folk synes jeg lyder som en opblæst nar. Men jeg holder altså på at vi som fans skal psyke vores modstander meget mere. Det er fair nok vi støtter holdet. Men engang imellem så tror jeg altså på at de latterlige smæde sange mod, modstanderen kunne give dem gummiben. De skal bare sables ned verbalt. Keeperen fra modstanderholdet skal have en kæmpe buher hver gang så han bliver usikker. En markant profil på holdet fra modstanderne eller anfører skal bare have at vide at han er i Herning, så manden ikke kan dirigere sit hold, til fordel for vores. Det savner jeg lidt selvom det måske ikke er den bedste behandling at give modstanderne. Vi bliver nok svinet af andrer fanklubber, men noget må vi sgu gører. Vi kan ikke blive ved med at synge " FCM KAN INGEN SLÅ"
- Thomasbokr
Ligepræcis hellere gøre det mod modstanderens fans end mod vores egne ihvertfald, vi vil jo gerne have vores hold til at vinde, og de andre holds fans skal jo nok svine vores hold til, så der er ingen grund til, at vi selv gør det, mod vors egne..Lauth skrev:Tak som byder Ravn![]()
Nu kan det godt være folk synes jeg lyder som en opblæst nar. Men jeg holder altså på at vi som fans skal psyke vores modstander meget mere. Det er fair nok vi støtter holdet. Men engang imellem så tror jeg altså på at de latterlige smæde sange mod, modstanderen kunne give dem gummiben. De skal bare sables ned verbalt. Keeperen fra modstanderholdet skal have en kæmpe buher hver gang så han bliver usikker. En markant profil på holdet fra modstanderne eller anfører skal bare have at vide at han er i Herning, så manden ikke kan dirigere sit hold, til fordel for vores. Det savner jeg lidt selvom det måske ikke er den bedste behandling at give modstanderne. Vi bliver nok svinet af andrer fanklubber, men noget må vi sgu gører. Vi kan ikke blive ved med at synge " FCM KAN INGEN SLÅ".
HB Køge skal føle, at de er på udebane på søndag.
Ja... Det kunne være så fedt, hvis man gjorde som vi ofte gør i internationale kampe..
Hver eneste gang HB Køge har bolden og spiller den rundt, skal der være pibekoncert fra hele stadion og især nede fra BW. Lige så snart vi erobrer skal der være et jubelbrøl og så sang..
Hver eneste gang HB Køge har bolden og spiller den rundt, skal der være pibekoncert fra hele stadion og især nede fra BW. Lige så snart vi erobrer skal der være et jubelbrøl og så sang..
Forstår jer godt nok ikke !!Lupus1999 skrev:Ja... Det kunne være så fedt, hvis man gjorde som vi ofte gør i internationale kampe..
Det holdet har brug for nu er maksimal opbakning og det er sgu ikke at bruge tiden på at pibe eller svine modstanderen til igennem sange..
Maksimal opbakning til holdet er sang gennem 90 min + tillægstid, sange til vores klub og vores hold !
Det må da alt andet lige kyse modstanderen med en vedvarende pibekoncert og give en masse selvtillid til vores spillere nar de får et jubelbrøl ala en scoring, når de erobrer bolden. Dette praktiseres i mange kampe i international fodbold og det virker. Blandt andet i Spanien og Italien. Det gør modstanderen usikre og nervøse..
Synes det skal prøves, ligesom vi gjorde under landskampen mod Portugal. Det var kanon og det gav jo et point og frustrede portugal. Desuden, kan spillerne ikke høre så meget af hvad vi synger, når de spiller anyway, da de er koncentrede om spillet og de vil kunne mærke en sådan massiv jubel ved bolderobring og fx ole ved boldaflevering, hvilket giver masser af selvtillid.
Synes det skal prøves, ligesom vi gjorde under landskampen mod Portugal. Det var kanon og det gav jo et point og frustrede portugal. Desuden, kan spillerne ikke høre så meget af hvad vi synger, når de spiller anyway, da de er koncentrede om spillet og de vil kunne mærke en sådan massiv jubel ved bolderobring og fx ole ved boldaflevering, hvilket giver masser af selvtillid.
Lupus1999 skrev:Det må da alt andet lige kyse modstanderen med en vedvarende pibekoncert og give en masse selvtillid til vores spillere nar de får et jubelbrøl ala en scoring, når de erobrer bolden. Dette praktiseres i mange kampe i international fodbold og det virker. Blandt andet i Spanien og Italien. Det gør modstanderen usikre og nervøse..
Synes det skal prøves, ligesom vi gjorde under landskampen mod Portugal. Det var kanon og det gav jo et point og frustrede portugal. Desuden, kan spillerne ikke høre så meget af hvad vi synger, når de spiller anyway, da de er koncentrede om spillet og de vil kunne mærke en massiv jubel ved bolderobring og fx ole ved boldaflevering, langt bedre, hvilket også giver masser af selvtillid.
Håber ALDRIG nogensinde jeg kommer til at opleve det på vores stadion..Lupus1999 skrev:Det må da alt andet lige kyse modstanderen med en vedvarende pibekoncert og give en masse selvtillid til vores spillere nar de får et jubelbrøl ala en scoring, når de erobrer bolden. Dette praktiseres i mange kampe i international fodbold og det virker. Blandt andet i Spanien og Italien. Det gør modstanderen usikre og nervøse..
Held og lykke med at føre det ud i livet, skulle jeg en dag opleve Nordea sådan, ALTSÅ hvor man sætter det højere at pibe af modstanderen og juble over en bolderobring, END AT STØTTE HOLDET igennem sang til dem.. Så vil jeg blive dybt skuffet og frustreret over mine medfans..
HOLDET fortjener opbakning, men sgu ikke på den måde !
Meyhoff skrev:pedersen7500 skrev:
Att. de "fans" der snakker om at skifte klub og køre til silkeborg i stedet for at følge drengene i tilfælde af en eventuel nedrykning, er i ikke flinke og gøre det allerede nu?? Klubben, spillerne og resten af Midtjylland har ikke brug for folk som jer - men folk som er der ligemeget hvad og står på tribunen og råber for deres klub!!
Vi vil sq heller ikke have dem!