FCM - SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
The FCM FAN

FCM - SønderjyskE

Indlæg af The FCM FAN »

FCM - SønderjyskE

Så skal vi fandme! have 2 sejre i træk.
Jeg skal virkelig tænke langt tilbage, måske tilbage til OB og Manchester City kampen, siden jeg har set en så flot kamp, FCM har været i krise og nu kan de med en sejr være tæt tæt på at være ude af den.

Formodet start opstilling:
jeg synes, at de samme som fra GF kampen skal have chancen igen efter en så god kamp.

Så skal der fandme suportes som der blev i Aarhus, kom nu drenge hvis i vil vinde!

Ps. Er der nogle fra Sønderjylland der skal op og se kampen, da jeg kun er 16 men mega FCM fan, og super gerne vil med op og støtte klubben helt ud af denne krise.
Jeg betaler selvfølgelig gerne køre penge, så skrive gerne en pm eller på mobilen 42 36 24 64 :D :D

Lund7400

Re: FCM - SønderjyskE

Indlæg af Lund7400 »

Ser utrolig mange perspektiver i denne kamp. Det kan, som du skriver blive fuldgørelsen af vendepunktet, men det kan også blive endnu en negativ oplevelse.
Jeg frygter i den grad for, at vi kommer bagud i starten af kampen, og holdet igen falder tilbage til tidligere dyder med ugidende kick and rush bold.

Jeg er dog optimist, og jeg tror faktisk på en solid 4-0 sejr til gutterne, 3 mål af vores nye stjerne Hr. Ilsø. !

Jeg glæder mig ihvertfald til at komme på stadion, som jeg altid gør. Denne gang måske lidt mere, ud fra det faktum at jeg denne gang måske slipper for at høre negative tilråb som "1 division det er vores drøm". Væk med det, og fuld opbakning til drengene, så er jeg sikker på en sejr !

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ville jo faktisk blive sejr nr 3 i træk ;)

Men ja, det er de næste to hjemmekampe krisen definitivt kan afblæses. Det er ekstremt vigtigt at gutterne er klar til opgaven og ikke falder tilbage til fortidens unoder. Nu skal vi se at AGF kampen ikke var en enlig svale.

Men jeg tror på det, alle tegn i ivind og vejr indikerer sejr mod Sønderjyske.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Er der ingen fra det sønderjyske område der har en enkel plads til overs ?

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Spændende initiativ af kuhn og håber at han forsætter den åbenhed mellem spillere/trænere og fans i fremtiden..

Håber at vi kan hjælpe ham og holdet frem til hans første hjemmesejr søndag..

Come on FC...

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Enig i det den må hedde genvalg over hele linien og truppen er da også den samme som mod AGF.

Tror og frygter den kan blive en svær kamp for FCM. FCM har traditionelt haft svært ved at holde niveauet over 2 kampe og specielt når man har præsteret flot mod en svær modstander, så har vi en tendens til at underpræstere bagefter mod en lettere modstander.

Desuden så er SønderjyskE et hold som vi virkelig har haft problemer med i sidste sæson, hvor vi reelt burde have tabt 3 kampe mod dem, men vi havde heldet og fik skrabet 2 point sammen i de 3 kampe. Sønderjydernes kompakte defensiv og solide organisation er det der har givet også de problemer og vi har haft meget svært ved at dirke deres forsvar op og hvis man ser på vores spidskompetencer så forstår man da også hvorfor. Mod så kompakt en modstander, vil der i langt mindre grad være plads til omstillinger og kontraer og kampen skal i langt højere grad skabes og afgøres igennem det etablerede angrebsspil, noget som vi har det meget svært ved. Borring kom vel i 10-15 retvendte løb mod AGFs forsvar i mandags men det vil han stort set ikke kunne komme til mod Sønderjyderne og så skal vi jo have fundet en anden måde at lukke dem op på.

Skal jeg byde, så tror jeg det bliver en kamp med få mål og hvor dødboldene sagtens kan blive afgørende, der er problemet bare at SønderjyskE er ganske kompetente. Forhåbentlig kan de gejst som AGF-kampen gav os, afgøre kampen til vores fordel og stiller vi på banen med samme determination, så er jeg sikker på vi nok også skal vinde, defensiv modstander eller ej.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg tror og håber på en sejr til os. Vi er på vej ud af en spillemæssig alvorlig krise og det er nu spillerne skal bevise at vi er tilbage på rette spor. Det kan de gøre med en sejr imorgen og en sejr imod HB Køge, så vil jeg mene at vi er tilbage på sporet.

Spillerne vil med de to sejre have den mængde selvtillid som jeg tror gør at de kan spille tilbage i ligaen op mod de sjovere pladser i ligaen hvor jeg ved vi kan være med..

Men hvad kræver det?

At vi holder fast i vores presspil og bliver ved at holde presset.
At vores midterforsvar er mere beslutsomme og taler lidt mere sammen.
Vi skal være meget effektive foran målet for vi skal nok ikke regne med at deres målmand er lige så meget i gavehumør som SA.
Vores dødbolde skal ganske enkelt være bedre.

Mit bud på et resultat må være 3-1, med Ilsø som to målsskytte og Borring med en enkelt.

Lige et lille spørgsmål her til sidst: Jeg regner med at tage mit digitalcamera med, er det lovligt at tage billeder på stadion?
!

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Det tror jeg helt klart gerne du må, der bliver da tit lavet film af egne fans, på youtube og jeg kunne ikke lige finde noget imod det her: http://www.fcm.dk/index.php?ID=36&topID=9
Vi kommer kun for roulade!

tubbe93

Re: FCM - SønderjyskE nettet?

Indlæg af tubbe93 »

Er der nogen steder man kan se kampen på nettet, kan ikk komme på stadion idag, og har ikk canal 9? så hvis nogen havde et link ville det være genialt !
FCM!
FCM!
FCM!

FobbieRowler

Indlæg af FobbieRowler »

tubbe93 skrev:Er der nogen steder man kan se kampen på nettet, kan ikk komme på stadion idag, og har ikk canal 9? så hvis nogen havde et link ville det være genialt !
Lige umiddelbart kan jeg ikke finde den på nogen sider.... men kan finde AB - Viborg :roll:

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

FobbieRowler skrev:
tubbe93 skrev:Er der nogen steder man kan se kampen på nettet, kan ikk komme på stadion idag, og har ikk canal 9? så hvis nogen havde et link ville det være genialt !
Lige umiddelbart kan jeg ikke finde den på nogen sider.... men kan finde AB - Viborg :roll:
Nemlig ? virker mærkeligt at det kun er nogen gange de kan vise kampe fra canal 9 på de sider ?
FCM!
FCM!
FCM!

Micha_el

Re: FCM - SønderjyskE- ak kl 13.00

Indlæg af Micha_el »

hey
jeg har hørt at ak kommer kl 13 og fortæller om dagsopstilling

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Du kan se den på canal9.dk, hvis du vil betale lidt for at se dit ynglingshold spille?

974

Indlæg af 974 »

Lupus1999 skrev:
Du kan se den på canal9.dk, hvis du vil betale lidt for at se dit ynglingshold spille?
Hvordan skulle han dog kunne nå det ??

Og viser de ynglingenes kampe eller yndlingenes ?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

974 skrev:
Lupus1999 skrev:
Hvordan skulle han dog kunne nå det ??

Og viser de ynglingenes kampe eller yndlingenes ?
Gå da lige i detaljer her??? Er sikker på han ved, hvad jeg mener..

Han kan se den på canal9.dk, streamet koster bare lidt penge? Hvad er det du ikke forstår?

Besvar