Jeg kan kun give fanklubbens repræsentant ( Lund ) fuld opbakning
Fanklubbens opgave er at skabe en forening, hvor fællespunktet er FCM
Mange medlemmer kan lide at snakke fodbold og specielt FCM - dette er noget som FCM ved og derfor har de tilbudt BW at bruge et stort område af stadion. Et område der snildt kunne have været brugt til noget kommercielt for dem selv!
BW har endda fået lov til at indrette dette område selv, og vi har sgu nok det fedeste fanlokale i Danmark
Mange medlemmer synes at det er lækkert at kunne købe en øl eller vand, og måske en gang god mad - dette har man også sørget for kan lade sig gøre
BW står ligeledes for at arrangere busture til udekampene - dette har tidligere været med ganske pæn succes. Hvorfor det er lidt svært nu skal være usagt, men den generelle sportslige formåen kunne sagtens være en væsentlig del
Tror der var meget større eufori dengang det hele var nyt og FCM tillige havde nogle fantastiske præstationer
Vedr. busturene har man endda forsøgt forskellige medlemsfordele feks "sæson-buskortet"
Ikke medlemmer kan også komme med hvis de melder sig ind samtidigt, og så er busturen stadig billig
MEN måske var det en idé at fanklubben som en form for indtægtsmulighed fremover kunne stå for at lave busture med åben tilmelding
Lidt lige som de har stået for de praktiske opgaver ved de store ture som FCM har været med til at arrangere
Derudover kunne man måske åbne fanlokalerne for offentligheden lidt oftere, men for mig gør det kun at der kommer lidt flere og køber øl billigt, og det synes jeg sådan set er lidt overflødigt
Arrangementer i BW-regi er altid svært tror jeg
Dette kan skyldes fanlokalets beliggenhed, men mange gange har man sørget for transportmuligheder, så det synes jeg også er flot gjort
Alt i alt synes jeg at BW er sin opgave fuldt ud voksen, men at den ovennævnte sportslige "nedtur/mætning" gør at vi er kommet ned i et mere normalt leje