Så gik det galt med et kanonslag
Så gik det galt med et kanonslag
http://www.bold.dk/nyt/Kanonslag-sprang ... ontrolloer
Lad det være en advarsel om at ingen midtjyder gør noget så tåbeligt igen.
Kan huske der var en diskussion om et kanonslag blev kastet i Esbjerg, men kunne ikke finde det.
Lad det være en advarsel om at ingen midtjyder gør noget så tåbeligt igen.
Kan huske der var en diskussion om et kanonslag blev kastet i Esbjerg, men kunne ikke finde det.
Re: Så gik det galt med et kanonslag
Der er sgu ikke andet at sige hjernedødt!!! Jeg kan ærgligtalt ikke se det fede i kanonslag, det er farligt med så mange mennesker.
Men mon ikke vi får 20 nye hooligan stramninger og love
Men mon ikke vi får 20 nye hooligan stramninger og love
Vi kommer kun for roulade!
Kanonslag, væltede hegn, ølkast og en OB-tilhænger i overhængende livsfare efter trainsurfing på banegården. Fan'me en sindssyg aften i Fredericia.
Der er mere eller mindre oprør på OB's debatforum.
Jeg synes også, vi skal tænke over denne episode. I aften er det OB, der får sværtet sit navn til og løber med de negative overskrifter. Men det kunne have været os dengang for ikke så længe siden i Esbjerg.
Lad for fanden jeres bomber blive hjemme!
Jeg synes også, vi skal tænke over denne episode. I aften er det OB, der får sværtet sit navn til og løber med de negative overskrifter. Men det kunne have været os dengang for ikke så længe siden i Esbjerg.
Lad for fanden jeres bomber blive hjemme!
Tror ham der kastede det kanonslag skal være meget bekymret for om det bliver opklaret hvem der kastede.
Det der går vel ind under grov legemebeskadigelse eller sådan noget lignende i straffeloven og giver vel fængsel i 1-3 år. Derudover kan han nok også se frem til at skulle betale en større erstatning til vagten.
Dermed er personens liv ødelagt flere år frem i tiden, hvis sådan en da har et liv, for ½ sekunds brag!
Det der går vel ind under grov legemebeskadigelse eller sådan noget lignende i straffeloven og giver vel fængsel i 1-3 år. Derudover kan han nok også se frem til at skulle betale en større erstatning til vagten.
Dermed er personens liv ødelagt flere år frem i tiden, hvis sådan en da har et liv, for ½ sekunds brag!
- Mini Bager
Man kan vel bare sige der er en grund til at der er nogle ting der er ulovlige.
Folk der tager kanonslag med og kaster med dem, er jo direkte hjernedøde. Hvis man ikke kan følge reglerne må man sgu bare ud. Der er ikke plads til den slags røvhuller på stadion. Håber personligt de finder ham der gjorde det, og skærer et par af hans fingre af og burer ham inde bagefter.
Altså hold de romerlys, blitzlys og kanonslag osv. meget langt væk fra stadions.
Folk der tager kanonslag med og kaster med dem, er jo direkte hjernedøde. Hvis man ikke kan følge reglerne må man sgu bare ud. Der er ikke plads til den slags røvhuller på stadion. Håber personligt de finder ham der gjorde det, og skærer et par af hans fingre af og burer ham inde bagefter.
Altså hold de romerlys, blitzlys og kanonslag osv. meget langt væk fra stadions.
- Colt Sivas
Ja det er rystende. Lige så rystende er nogle af pyro tilhængernes kommentarer. Der var en der på vores forum skrev noget ligende:
"Ja hvis man som barn ikke har lært at man ikke må tage fyrværkeri op - er det fint nok at man mister et par fingere. Så kan man lære det".
Hvad forgår der i hovedet på sådan en person?
"Ja hvis man som barn ikke har lært at man ikke må tage fyrværkeri op - er det fint nok at man mister et par fingere. Så kan man lære det".
Hvad forgår der i hovedet på sådan en person?
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Vil da også lige komme med min mening . Og ja det er fandme sindsygt at kaste det, og viser bare endnu engang hvor hullet kontrollen til kampene er .. Der er jo nærmest ikke grænser for hvad man kan få med ind på tribunen
Men igen , nu gik det altså galt med den kontrollør i fredericia igår - og det får mig til at tænke på ! Her dagen efter er der en kæmpe debat igang , fordi manden mister et par fingere og måske endda en del af hørelsen .?
Men da en af vores såkaldte fans smed det kanonslag i esbjerg - syntes jeg at debatten var lidt stille eller mig som tager fejl ?. Syntes også at bestyrelsen i BW burde have været ude meget kort tid efter og tage afstand for det i esbjerg . Men nej - intet officelt så vidt jeg husker . ! Og det vil jeg godt sige : Fandme for dårligt !!!
Nu meddeler OB at de vil gøre alt for at fange den sindsyge/åndsvage spasser som kastede det kanonslag iaftes . Bravo siger jeg bare ! Handling fremover at sidde stille og roligt . Jeg vil ikke hakke på nogen i bestyrelsen , men syntes at de skulle have været ude med en melding . Punktum slut .
Nogen der ved hvem om "vores spasser " som kastede i esbjerg er blevet fanget ?`
Men igen , nu gik det altså galt med den kontrollør i fredericia igår - og det får mig til at tænke på ! Her dagen efter er der en kæmpe debat igang , fordi manden mister et par fingere og måske endda en del af hørelsen .?
Men da en af vores såkaldte fans smed det kanonslag i esbjerg - syntes jeg at debatten var lidt stille eller mig som tager fejl ?. Syntes også at bestyrelsen i BW burde have været ude meget kort tid efter og tage afstand for det i esbjerg . Men nej - intet officelt så vidt jeg husker . ! Og det vil jeg godt sige : Fandme for dårligt !!!
Nu meddeler OB at de vil gøre alt for at fange den sindsyge/åndsvage spasser som kastede det kanonslag iaftes . Bravo siger jeg bare ! Handling fremover at sidde stille og roligt . Jeg vil ikke hakke på nogen i bestyrelsen , men syntes at de skulle have været ude med en melding . Punktum slut .
Nogen der ved hvem om "vores spasser " som kastede i esbjerg er blevet fanget ?`
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
- Thomasbokr
Forskellen er desvære den at i Fredericia kom der en vagt til skade, (han fik forøvrigt sat tommelfingeren på igen, så han mangler "kun" spidsen af pegefingeren, kan ikke huske hvor jeg læste det). Men i Esbjerg var der ingen der kom til skade, og derved ingen medie press på samme måde til at få klubben til at tage afstand, og finde synderen, hvis det var i esbjerg at der var en vagt der var kommet til skade, så skulle nok have sat himmel og hav i bevægelse, folk tænker ikke så meget over det når der ikke sker skade desværre...Gizmo skrev:Vil da også lige komme med min mening . Og ja det er fandme sindsygt at kaste det, og viser bare endnu engang hvor hullet kontrollen til kampene er .. Der er jo nærmest ikke grænser for hvad man kan få med ind på tribunen![]()
Nu meddeler OB at de vil gøre alt for at fange den sindsyge/åndsvage spasser som kastede det kanonslag iaftes . Bravo siger jeg bare ! Handling fremover at sidde stille og roligt . Jeg vil ikke hakke på nogen i bestyrelsen , men syntes at de skulle have været ude med en melding . Punktum slut .![]()
LIge for at pointere at det, jeg er stærkt imod at der blev kastet med kanonslaget !
MEN, kontrolløren er satme også for dum! Han handler direkte imod ordren fra ham der står for kontrollørerne i fredericia, de har fået at vide at de ikke må røre det kasteskyts der bliver kastet før de er helt sikre på det er brændt ud..
Desuden vil jeg mene at det må være forholdsvis nemt at se forskel på et lys og et kanonslag, manden er simpelthen for dum!
At det så er endnu dummere at kaste det kan vi hurtigt blive enige om..
Men ja, nogen gange må man også lige bruge hovedet..
MEN, kontrolløren er satme også for dum! Han handler direkte imod ordren fra ham der står for kontrollørerne i fredericia, de har fået at vide at de ikke må røre det kasteskyts der bliver kastet før de er helt sikre på det er brændt ud..
Desuden vil jeg mene at det må være forholdsvis nemt at se forskel på et lys og et kanonslag, manden er simpelthen for dum!
- Colt Sivas
På den dårlige mobil optagelse jeg har set ligger der et romerlys ved siden af og oser. Så det har nok ikke været muligt at se forskellen eller at det måske ligne at det er brændt ud.Meyhoff skrev:LIge for at pointere at det, jeg er stærkt imod at der blev kastet med kanonslaget !
De "dumme" er dem der tager det med uden at tænke på evt. konsekvenser. For min skyld må de gerne bruge terror lovgivningen mod disse tosser. Utilgiveligt.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Er det så ikke endnu mere dumt at tage det op, når man ikke kan se det? Man har sgu lov til at tænke!
Ja det er idiotisk at kaste med kanonslag, men det er sgu mere dumt at tage fat i tændt krudt. Især når man ikke ved hvad det kan.
Ja det er idiotisk at kaste med kanonslag, men det er sgu mere dumt at tage fat i tændt krudt. Især når man ikke ved hvad det kan.
Det er ligemeget om han gjorde en fejl eller ej. Det skidt skal slet ikke med ind på et stadion! Jeg håber at alle herinde vil melde personen hvis de ser en kaste sådan noget, den der tier samstykker.
Det er muligt! Men derfor må man gerne bruge hjernen, han kunne godt ha mistet mere end det yderste fingerled...
Vi kan nok blive enige om, at det ikke var det smarteste af den vagt at samle kanonslaget op. Men fejlen ligger altså indiskutabelt hos den, der har kastet det og bragt det med ind på stadion.
Som det er blevet nævnt på OB's debatforum: Et ganske tænkeligt scenarie er vel, at en galning tænder sit kanonslag på tribunen blandt hundredvis af tilskuere, han kaster kanonslaget, men det glider i hånden eller når på anden måde ikke ned på græstæppet. Hvordan bliver omfanget af skaderne så, hvis det lander i menneskemængden? Nej, det er simpelthen for sygeligt at gøre den slags...
Bomber raus.
Som det er blevet nævnt på OB's debatforum: Et ganske tænkeligt scenarie er vel, at en galning tænder sit kanonslag på tribunen blandt hundredvis af tilskuere, han kaster kanonslaget, men det glider i hånden eller når på anden måde ikke ned på græstæppet. Hvordan bliver omfanget af skaderne så, hvis det lander i menneskemængden? Nej, det er simpelthen for sygeligt at gøre den slags...
Bomber raus.