AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Momme

Re: AGF - FCM

Indlæg af Momme »

Overgaard skrev:Nu kan man kun sige ALLES kommentarer om POUL er gjort til skamme !!
Godt nok var det en chance alle kunne score på , men han opsøger chancen!
POUL har fra dag 1 gået ind i truppen med noget vildskab, som vi manglede..

Men man kan kun sige at alle kæmpede virkelig for sagen i dag, og det er dejlig at se ! Endelig er situaitonen gået op for spillerne! godt og se Borring, leon, Isuna, Martin A, og Ilsø ..

Virkelig godt for holdet, men vi skal nok tage den med ro intil vi er i sikkerhed fra stregen !
Der er tale om én (1) kamp!! Man beviser ikke sit værd i én kamp. Det kan ikke lade sig gøre - det gøres over 10-20-30 kampe.
Situationen har spillerne jo hele tiden været klar over - det var blot et spørgsmål om tid inden der kom en sejr.
Nu kræver det at de viser, at der ikke var tale om en enlig svale, men at der følges op på de i de næste kampe!

974

Indlæg af 974 »

mrjelle skrev:Lækker sejr, der bliver sku kæmpet af samtlige spillere i aften fuld fortjent.
Specielt vil jeg fremhæve borring, Albrechtsen og Arek. Solide indsatser.

Izunna var i første halvleg out standing men faldt lidt i anden halvleg.
Ja det var super præstationer over hele linien

Jeg bliver mere og mere imponeret over Ipsa, som virker mere og mere stabil og selvsikker i hans spil, omend han da laver nogle enkelte små fejl, men det gør alle jo mere eller mindre

Og så synes jeg at Jessens præstation er det bedste jeg har set i denne sæson

De andre er jeg helt enige i laver store præstationer

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Momme skrev:@pedersen7500, du kan da ikke seriøst tilskrive Hübertz evt. skideballe for denne sejr. Det var da noget af det mest mærkeligt jeg har hørt længe.
Tilskriver heller ikke sejren til Hübertz. Nævner bare at der var noget der kunne tyde på at det var et "wake up call"til spillerne som satte dem ekstra op til kampen. Som en anden også skriver at det ser ud som om at det er gået op for spillerne hvilken situation vi er i.

Vil lige understrege at det var en forrygende indsats af gutterne og lover virkelig positivt for fremtiden..
!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jaaaaaaaaaaah!!!! Yes, yes, yeeeeeess!

Hvor er det dejligt at se spillerne levere en indsats, hvor de kan se sig selv i spejlet efter slutfløjtet. Og så tilmed med noget der ligenede fodbold i store perioder. Fantastisk moral at I kommer tilbage efter føringsmålet, drenge...

Tak fordi I igen har gjort det udholdeligt at være fcm-fan!

Min MOM: Izunna (eller Borring) - men der var faktisk for en gangs skyld flere at vælge imellem.

/Cortez

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Helt klart Izunna, Borring og Albrecthsen der virkelig viste deres værd idag. Ja ok, der gik to mål imod os idag, men hvor det første mål lignede FCM som de har set ud i 100 år er det sidste mål dog mere uheldigt / tilfældigt og skyldes vel mest det pres vi var under.

Første mål derimod er der jo 5 mand der snorker. Men efter det vågnede alle op og viste sig fra Gamle FCMs side... havde DO også scoret havde jeg sgu kigget efter flyvende grise...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jamen Kuhn, nu har vi jo vundet to i træk!? :lol:

Ahh, hvor er det fantastisk. Godt nok sidder jeg hjemme foran skærmen med snue, men det skal aldrig være en hindring i at juble over en sejr over AGF!

Jeg må indrømme, at jeg havde bange anelser efter Nandos mål, fordi det bare var sådan en typisk "stolpe ind-aktion"; men jeg skal sgu da lige mene, at drengene gav pokker i dét. Og det var jo nok de fire mest optimale målscorere, hvis man kan sige det sådan. Det var på den ene eller anden vis vigtigt for dem alle at få puttet en i kassen. Tillykke til hele baduljen med sejren, og tillykke til Hübertz med fødselsdagen. Han bli'r jo bedre med alderen; og så gi'r han nok en lille én. :)

Til sidst en tak til de brave folk, der tog til Århus. Vi kunne godt høre jer. Gutter - vi er over stregen!!

pow21

Indlæg af pow21 »

Tror vi alle havde på fornemmelsen at den skulle komme i dag, og det kunne ikke ske mod et bedre hold end Agf, der HELDIGVIS ikke fik hjælp af dommer eller liniedommer, med straffe, annullerede mål, manglende TYKKE offside kendelser og kæmpeafbrændere i dag.

Det var dog tæt på liniedommeren fik sin vilje, og ville have fløjtet frispark ved vores 2-1 mål. Det er simpelthen noget der lugter for sindssygt.

De er simpelthen ikke bedre dernede, og nu kommer vi bagfra. Sæsonen er lang

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fænomenalt, det må sgu være sæsonens bedste kamp i superligaen, var sgu ved at få hjertestop flere gange fordi det bare var SÅ vigtigt, og så spiller gutterne røven ud af bukserne og fighter så det bragede!

Det her er den bedste kamp siden Erik Rasmussen stoppede som træner, faktisk er den bedre end meget af det vi så under ham, for vi har ikke haft så meget bid defensivt i umindelige tider.

Paradoksalt at vi vender krisen på to udebanekampe, os som er noterisk ringe på udebane. Det betød utrolig meget med sejren over Brønshøj, bare det at vinde og have succes var nok, det var tydeligt at det mentalt havde gjort noget ved holdet for indstillingen var fantastisk i dag, særligt da vi kommer bagud 1-0 og man virkelig frygter at det hele skrider, så forsætter de bare og kæmper som besatte. Smukt smukt 1-1 mål af Ilsø, han bliver en stor profil for os.
Men Poul Hübertz er nærmest personificeringen af at få krisen vendt, med sin mentalitet og vilje har han fra dag 1 i klubben gjort en forskel, og 1-2 målet viser det en angriber skal have, evnen til at være der hvor chancen opstår. Men i hele kampen skabte han evig uro i AGF forsvaret hvor de simpelthen ikke evnede at dække ham op.

Da vi kommer på 1-3, på et supermål af Borring, lagde det bare i luften at vi lige tog en blunder, og 2-3 målet kunne være blevet katastrofalt, men igen rejser spillerne sig og forsætter, Williams søsteren var tæt på 3-3 men så satte Frank lige det hele på plads med en forrygende scoring 2-4! Jeg var tæt på at vække ungerne under min jubelscene :D

Borring is Back, det må man sige, ren landsholdsklasse, der mangler lidt præcision ved indlæggene men hold op hvor han satte AGF forsvaret igen og igen, forhåbentlig holder han niveauet nu.
Izunna var MOM, forrygende vilje og overblik, spilninger ikke langt fra Laudrup klasse flere gange, den knægt bliver da vist bedre end Salami.
I forhold til kampen mod FCN, kunne man tydeligt se hvor vigtig Florescu er for os, han er altid spilbar, og styrer holdet med sit fremragende overblik. Han er "nøglespilleren" på vores hold.
Selv Thyge var god i dag, det er dårligt til at huske hvornår Thyge har haft held med noget sidst, men i dag spillede klaveret for ham.
Sidst men ikke mindst, så har vi vist vores forsvar på plads, når de bliver rigtigt spillet sammen bliver det endnu bedre. Arek blev lidt for meget på stregen, han skal være lidt mere aggresiv i feltet, men det kommer nok.

FOR POKKER HVOR GJORDE DET GODT. Nu har vi to hjemmekampe som vi bør hente 6 point i, og så kan vi snart hægte os på midten af ligaen igen, hvis de kan holde fast i dagens spil så er krisen endeligt afblæst om 2 spillerunder!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hold da op. Der så man godt nok nogle helt fantastiske gamle dyder. Der er mange positive ting der kan trækkes frem fra kampen. B.la. ligner det, at vi har fået en Salami X2 i den fantastiske Izunna, en venstrekant som i dag lignede en starter på landsholdet, en ellers udskældt venstreback i Leon Jessen, og 3 nyindkøb som virkelig leverede varen. Holdet fungerede som det kollektiv man længe har savnet, og det krydret med holdets individuelle kvaliteter og den nyvunde selvtillid vil føre flere sejre med sig, og et avancement til minimum top 8 inden vinterpausen ..

- Notere mig i øvrigt, at de brave FCM fans var mest lydhøre i dagens kamp. Flot gået gutter. Måske på en lidt billig baggrund, for hold da op hvor er AGF fans dog en overvurderet flok medløbere. Hils på bunden GF !

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ravnen skrev:Arek blev lidt for meget på stregen, han skal være lidt mere aggresiv i feltet, men det kommer nok.
Godt indlæg, Ravnen. Jeg er, som jeg i øvrigt ofte er ;-), meget enig i det, du skriver.

Men hvis der skal malurt i bægeret, så mener jeg også, du har helt ret i din observation omkring Arek. Han skal altså noget mere ud og holde de indlægsbolde...

/Cortez

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ja men mon ikke at det kommer når han og forsvaret er blevet spillet lidt mere sammen? Jeg er ganske enig med jer begge i at Arek er for stationær men tror det kommer når han får afstemt aftalerne... træning og kamp er jo ikke helt det samme ;)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jamen herlig, herlig fodboldkamp! Flot spil, god fight, rimelig spænding i 5 minutter tilsidst.... men ellers var man efter 1-1 udligningen tryg det meste af tiden, for vi spillede langt bedre end de hviiie...

Super gode præstationer af Borring, Izzuna, Florescu, Albrechtsen, Ilsø, Hübertz og Frank.

Mellemgode præstationer af Reid, Onyszko (klæber til stregen), Thyge, Leon og Ipsa.

Danny O. viste igen intet og bør ikke få spilletid før Siv igen...

Nøjjjj hvor er det godt for holdet med de nye folk!

974

Indlæg af 974 »

HKP skrev:
Danny O. viste igen intet og bør ikke få spilletid før Siv igen...
Synes ellers forfølgelsen af Graulund ned ad hele egen banehalvdel, samt efterfølgende tackling der gav målspark, var en stor fornøjelse!

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Jeg er så glad for Poul Hübertz,
han kommer hurtigt rundt omkring,
og det fordiii at Poul Hübertz,
han koster næsten ingenting !! :D

- FUCK EN FED UDEBANEKAMP !!

Folk som ikke valgte at tage turen til Aarhus må være bitre på dem selv..
Det var hele turen værd !!

Hele følelsesregistret kom i brug, først tegnede det til endnu et nederlag efter den hurtige scoring.. Men for helved hvor det vendte !

ELSKER MIDTJYLLAND !

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Meyhoff skrev:Jeg er så glad for Poul Hübertz,
han kommer hurtigt rundt omkring,
og det fordiii at Poul Hübertz,
han koster næsten ingenting !! :D
Haha den var go :mrgreen:

Besvar