AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Bobby

AGF - FCM

Indlæg af Bobby »

Så fik vi overstået pokalkampen. Omend det ikke blev den udklassering af Brønshøj, vi alle havde håbet på, så blev det trods alt til en sejr og 3 scoringer. Alt andet lige må det give noget tiltrængt selvtillid. Kampen mod AGF er uhyre vigtig og med den situation, vi er i, skal vi have point. En sejr vil kunne blive vendepunktet for os. Det vil give stor selvtillid at slå AGF på udebane og efterfølgende venter to "nemme" kampe mod HB Køge og Sønderjyske. Så ingen tvivl om at sejr over AGF vil være rigtigt vigtig. Og det er der vel heller ikke nogen, der er i tvivl om.

Nu har jeg som så mange andre ikke set kampen mod Brønshøj, så lidt svært at sige hvordan Kuhn vælger at stille op. Det afhænger også af om Kolja, Salami og Thyge bliver klar. Det har jeg ingen anelse om. Mit bud på Kuhn's foretrukne bliver dog.

Arek

Ipsa - MA - Califf - Jessen

Danny - Florescu - Izunna - Borring

Ilsø

Hübertz

I forsvaret tror jeg ikke, han skifter ud. Dog ser jeg gerne Kolja på banen i stedet for Ipsa, hvis han er klar. Ipsa har det med at blive for offensiv og det kan altså godt blive farligt mod et AGF hold, der er væsentlig bedre en Brønshøj. Jeg tror Califf får genvalg i midterforsvaret og som tidligere nævnt, mener jeg også Kuhn må vælge sin hest. Det giver alt for meget usikkerhed at skifte midterforsvarer til hver kamp. Lad nu Albrechtsen få sin faste partner, så de kan lære hinanden at kende på banen. Jessen er sikker på højre back.

Florescu og Izunna er selvskrevne, men spændende at se, hvad der sker når og hvis Salami er klar. Med det spil, han har leveret indtil videre bør Izunna være sikker på sin plads.

På højre kant tror jeg desværre at Danny får genvalg, selvom jeg meget gerne så Siv få chancen. Med det spil Danny har leveret, forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor Kuhn ikke giver Siv chancen. Han har været afgørende i mange af de kampe, han er blevet skiftet ind i. På venstre kant tror jeg Borring starter inde, da han kan tage en scorring mod Brønshøj med sig og det har forhåbentlig givet ham noget selvtillid.

Foran er Ilsø også sikker. Om det bliver Frank eller Hübertz oppe foran er meget svært at vurdere. Mener ikke Frank har spillet sig tilbage i startopstillingen og Hübertz havde trods alt den målgivne aflevering til Ilsø. Samtidig er han med til at hive stemningen op. Så jeg så gerne han fik chancen igen.
/Bobby

pow21

Re: AGF - FCM

Indlæg af pow21 »

Forhåbentligt mindre forkrampet nu FCM er underhund.

Tror klart det løsner lidt af presset kontra kampen mod fcn.

Succeskriteriet må være point, hvor mange det så end handler om...

2294

Indlæg af 2294 »

Bobby skrev:efterfølgende venter to "nemme" kampe mod HB Køge og Sønderjyske.
Der er INGEN nemme kampe - de eneste vi har slået ligger under os, de andre 10 ligger over, og er altså bedre end os - tabellen lyver aldrig...
Her skulle der stå noget klogt...

Bobby

Indlæg af Bobby »

2294 skrev:Der er INGEN nemme kampe - de eneste vi har slået ligger under os, de andre 10 ligger over, og er altså bedre end os - tabellen lyver aldrig...
Jeg er helt enig i, der ikke er nogle nemme kampe lige pt, derfor var nemme også sat i anførselstegn! Når det så er sagt er HB Køge og Sønderjyske altså at foretrække fremfor eksempelvis FCK eller OB, ikke. Alt er jo relativt!
/Bobby

5157

Indlæg af 5157 »

Der bliver vidst ikke den store opbakning til holdet, har lige fået at vide, at busturen er aflyst.

Jesper - BW415
Geografisk sted: Sunds

Indlæg af Jesper - BW415 »

5157 skrev:Der bliver vidst ikke den store opbakning til holdet, har lige fået at vide, at busturen er aflyst.
Det betyder da ikke, at der ikke kommer nogen - jeg har ikke tilmeldt mig bussen, men kommer da alligevel...

Det er bare svært at nå så tidligt med bussen på en hverdag! Synes faktisk der plejer at være okay mange FCM-fans, når vi spiller i Århus.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jesper - BW415 skrev:
5157 skrev:Der bliver vidst ikke den store opbakning til holdet, har lige fået at vide, at busturen er aflyst.
Det betyder da ikke, at der ikke kommer nogen - jeg har ikke tilmeldt mig bussen, men kommer da alligevel...

Det er bare svært at nå så tidligt med bussen på en hverdag! Synes faktisk der plejer at være okay mange FCM-fans, når vi spiller i Århus.

Pinligt af Black Wolves, men det er jo det sædvanlige!! :oops:

Utrolig andre fraktioner kan få en bus afsted en mandag, men den officielle fanklub med over 1000 medlemmer ikke kan få en bus afsted.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Outlaws skrev: Pinligt af Black Wolves, men det er jo det sædvanlige!! :oops:

Utrolig andre fraktioner kan få en bus afsted en mandag, men den officielle fanklub med over 1000 medlemmer ikke kan få en bus afsted.
Hvilke andre fraktioner snakker du om, der kan få busser afsted?? Måske evt der burde samarbejdes, hvis det er FCM Fraktioner??

100x

Indlæg af 100x »

Outlaws skrev:
Jesper - BW415 skrev:

Pinligt af Black Wolves, men det er jo det sædvanlige!! :oops:

Problemet med den officielle fanklub er at at det er ikke alle der har fået det medlemskort de har betalt for og derfor ikke kan melde sig på busturene

5157

Indlæg af 5157 »

Vi er også selv 2 der kører til kampen, men er det ikke muligt, at gøre som OB-kampen(hvor busturen også blev aflyst), hvor vi mødtes ved busterminalen i Herning.

Vi kom jo 4 biler afsted dengang, hvor passagerne betalte kørselspenge til chaufførerne, og vi fik billettere af BW(dengang var formanden med + 1 af de der er busansvarlig).

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Thomasbokr skrev:
Outlaws skrev: Pinligt af Black Wolves, men det er jo det sædvanlige!! :oops:

Hvilke andre fraktioner snakker du om, der kan få busser afsted?? Måske evt der burde samarbejdes, hvis det er FCM Fraktioner??
Vil gætte på han snakker om Ultra Boys Midtjylland..
Og jeg tror ikke nogen af parterne er interesseret i et samarbejde ang. busture..

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Vil nu mene at et samarbejde er at fortrække, men der er bare lige nogle faktore som spiller ind.
Desuden er vores bus næsten fuld og bliver det i morgen, når de sidste har meldt tilbage...
Men vi prøver da at få tifo samarbejdet op igen, der har jo ikke, været så meget på det sidste, så mon ikke vi får noget op der.
Der skal hvertfald samarbejdes hvor der samarbejdes kan.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

RL/UBM skrev:Der skal hvertfald samarbejdes hvor der samarbejdes kan.
Vel talt. Det nytter sgu heller ikke noget at gå helt forbi hinanden, når man dybest set har samme mål for øje. Vi skal fandeme stå sammen, og det er især vigtigt i en så dyb sportslig krise som nu. Det skal lige siges, at jeg hverken er BW'er eller UBM'er, men støtten til klubben fejler ikke noget herfra af den grund.

Jeg vil sgu gerne med til Århus; jeg skal bare lige ha' has på en forkølelse, der har sat mig ud af spil. Lykkes det inden mandag? Jeg håber. :)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Hvis jeg bare havde en bil kunne jeg sagtens tage fra Holstebro til Århus for at se bold. Der er ikke noget jeg hellere vil. Har hele dagen fri fra arbejde.
Men det bliver vidst desværre TV2 Sport der skal videregive mig den herlige sejr som vi får i aften, hvilket jeg er ret sikker på.
!

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Der kommer et par stykker for holstebro i dag, hvad med at aftale noget med dem?
Vi kommer kun for roulade!

Besvar