Hübertz skælder ud
Hübertz skælder ud
Dejligt at høre om en spille med rette indstilling!
Efter kampen i lørdag gav Hübertz i omklædningsrummet en ordentlig sviner for, at der er ingen som gider at kæmpe og løbe de ekstra meter, som gør forskellen. Han sagde, at de var nogle overbetalt og forkælede spiller.
Lad os håbe at Hübertz kan ruske lidt op i den lade attitude, som man ser hos spillerne. Man kan så undrer sig over, at det er en helt ny spiller, som "tager" det ansvar at skælde sin medspiller ud. Det er i modgang en anfører viser sit værd, og det format syntes jeg ikke Tygesen har vist.
Efter kampen i lørdag gav Hübertz i omklædningsrummet en ordentlig sviner for, at der er ingen som gider at kæmpe og løbe de ekstra meter, som gør forskellen. Han sagde, at de var nogle overbetalt og forkælede spiller.
Lad os håbe at Hübertz kan ruske lidt op i den lade attitude, som man ser hos spillerne. Man kan så undrer sig over, at det er en helt ny spiller, som "tager" det ansvar at skælde sin medspiller ud. Det er i modgang en anfører viser sit værd, og det format syntes jeg ikke Tygesen har vist.
Re: Hübertz skælder ud
Det er fanme stærkt gået hvis det er rigtigt!!
Men han er en ret uortodoks type, så det vil virkelig ikke undre mig hvis han har gjort det. Nu skal Frank til at se sig over skulderen...
Men han er en ret uortodoks type, så det vil virkelig ikke undre mig hvis han har gjort det. Nu skal Frank til at se sig over skulderen...
Tja Frank er da ihvertfald bænket til kampen mod Brønshøj, så det kan du nok have ret i!Ravnen skrev:Det er fanme stærkt gået hvis det er rigtigt!!
Gad også godt få en kilde på den her, men er udtalelsen korrekt, så max respekt til fodboldhåndværkeren Hübertz for at vise mere nosser og holding end resten af millionærerne tilsammen, den udtalelse alene er nærmest en lønforhøjelse og 6 måneders ekstra kontrakt værd.
Skide være med at de andre syntes Hübertz er et dumt svin, han er her ikke for at vinde nogen popularitetskonkurrencer og kan han provokere millionærerne en smule og få dem til at skamme sig over deres pinlige taberindstilling, så fremragende! Alene den udtalelse bør kvalificere Hübertz til at få sin egen sang og gerne også et par bannere
Hübertz, totalt ynglingsspiller, nu ved jeg hvilket navn der skal stå på min nye trøje
Skide være med at de andre syntes Hübertz er et dumt svin, han er her ikke for at vinde nogen popularitetskonkurrencer og kan han provokere millionærerne en smule og få dem til at skamme sig over deres pinlige taberindstilling, så fremragende! Alene den udtalelse bør kvalificere Hübertz til at få sin egen sang og gerne også et par bannere
Hübertz, totalt ynglingsspiller, nu ved jeg hvilket navn der skal stå på min nye trøje
Hübertz var fandeme også klasse i den tid, han nu fik på banen mod FCN.
Det kan godt være, de andre griner af os, men lige nu er han vores bedste signing!
Det kan godt være, de andre griner af os, men lige nu er han vores bedste signing!
Fra samme artikel som den hvor Danny Olsen peger på folk som præsterer under niveau, udtaler Hübertz sig i øvrigt om den mentale tilstand i truppen. http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... f-hinanden
Der var en meget meget trist stemning i omklædningsrummet. Nu er det første gang jeg oplevede det, men jeg synes, at folk var meget stille. Det var som om, at det hele nærmest var slut, siger Poul Hübertz, som for nylig underskrev en kontrakt med FCM frem til nytår.
Den tidligere ABer er overrasket over, at den erfarne FCM-trup ikke viser større engagement.
Jeg synes, jeg ser en masse spillere som mangler noget gejst, og en tro på sig selv. Der er jo spillere på FC Midtjyllands hold, som har været inde på landsholdet og ligalandsholdet, så der er masser af rutinerede spillere, men der mangler den der tro på det. Det er en succesoplevelse der skal til, og det håber jeg kommer imod Brønshøj, siger han
Det er altså meget der tyder på at Hübertz vitterligt har udtalt sig om hvad han mente om folks indstilling. Befriende ærlighed for en gangs skyld, hvor er det da dejligt at høre. Hübertz må gerne være mit talerør til truppen fremover
Der var en meget meget trist stemning i omklædningsrummet. Nu er det første gang jeg oplevede det, men jeg synes, at folk var meget stille. Det var som om, at det hele nærmest var slut, siger Poul Hübertz, som for nylig underskrev en kontrakt med FCM frem til nytår.
Den tidligere ABer er overrasket over, at den erfarne FCM-trup ikke viser større engagement.
Jeg synes, jeg ser en masse spillere som mangler noget gejst, og en tro på sig selv. Der er jo spillere på FC Midtjyllands hold, som har været inde på landsholdet og ligalandsholdet, så der er masser af rutinerede spillere, men der mangler den der tro på det. Det er en succesoplevelse der skal til, og det håber jeg kommer imod Brønshøj, siger han
Det er altså meget der tyder på at Hübertz vitterligt har udtalt sig om hvad han mente om folks indstilling. Befriende ærlighed for en gangs skyld, hvor er det da dejligt at høre. Hübertz må gerne være mit talerør til truppen fremover
Nå piben har da godt nok fået en anden lyd i forhold til dine tidligere citater:Hausser skrev: Det er altså meget der tyder på at Hübertz vitterligt har udtalt sig om hvad han mente om folks indstilling. Befriende ærlighed for en gangs skyld, hvor er det da dejligt at høre. Hübertz må gerne være mit talerør til truppen fremover
"Imo et helt håbløst køb som ikke kommer til at forstærke andet end reserveholdet i FCM og det er lige meget hvor billig han så end er."
"På Bold.dk der omtales Hübertz, af AB-fans, som værende reserve i klubben og som en spiller der kun har spillet fra start når andre har været skadet. Hvis man henter en gammel udtjent reserve fra en 1. divisionsklub så er der godt nok et eller andet helt galt, forhåbentlig er det er bare en rigtig dårlig joke.."
"Hva fanden foregår der, en reserve fra første division?? Ikke ligefrem et skifte som vidner om at vi har ondt i økonomien, Hübertz har ikke niveauet til superligafodbold længere."
"Jeg ville langt hellere give Hvilsom chancen end jeg ville satse på Hübertz, det ville der i det mindste være noget perspektiv i og det ville harmonere fantastisk med klubbens ambition om at give de unge chancen.
Selv med Kim C. og Baba ude, så har vi altså stadig Frank, Fagerberg, Ilsø og delvist Thyge som kan dække de forreste pladser, så vi burde altså kan klare en skade mere. Nu vælger vi så at dække os ind med en antifodboldspiller som er reserve i første division. Jeg forstår det ikke..
Når Kim C. kommer tilbage fra sin skade, er han i øvrigt klasser over Hübertz."
Alle indlæg citeret fra tråden "Forstærkninger"
Men godt at se du kan skifte lidt holdning, og vi er trods alt enige om at han også skal præstere selv på banen, hvis hans ord skal have lidt magt
974
Hvor i alverden har jeg skiftet holdning til Hübertz' formåen som fodboldspiller, kan du ikke godt redegøre for det? Jeg forholder mig til Hübertz skideballe til resten af truppen og det er den jeg finder fremragende, sgu ikke mandens fodboldkvaliteter. Hübertz er stadig antiteknisk og det vidnede FCN-kampen også om så snart han listede udenfor feltet, men manden, der vel er på hvad der svarer til en halvgod funktionærløn og som har været semiprof i et godt stykke tid, har sgu hjerte og vilje nok til at i det mindste at kæmpe for sagen og det fryder mig i den grad at han fortæller millionærerne nogle velfortjente sandheder.
Objektivt set er Hübertz dog stadig ikke god nok til Superligaen og specielt ikke på et hold som vil spille med i toppen, men han har sgu holdning og kan han hanke op i millionærerne, så kan han sagtens vise sig som et værdifuldt aktiv.
Hvor i alverden har jeg skiftet holdning til Hübertz' formåen som fodboldspiller, kan du ikke godt redegøre for det? Jeg forholder mig til Hübertz skideballe til resten af truppen og det er den jeg finder fremragende, sgu ikke mandens fodboldkvaliteter. Hübertz er stadig antiteknisk og det vidnede FCN-kampen også om så snart han listede udenfor feltet, men manden, der vel er på hvad der svarer til en halvgod funktionærløn og som har været semiprof i et godt stykke tid, har sgu hjerte og vilje nok til at i det mindste at kæmpe for sagen og det fryder mig i den grad at han fortæller millionærerne nogle velfortjente sandheder.
Objektivt set er Hübertz dog stadig ikke god nok til Superligaen og specielt ikke på et hold som vil spille med i toppen, men han har sgu holdning og kan han hanke op i millionærerne, så kan han sagtens vise sig som et værdifuldt aktiv.
@ Hausser
Du kan jo bare tage dit første eksempel:
"Imo et helt håbløst køb som ikke kommer til at forstærke andet end reserveholdet i FCM og det er lige meget hvor billig han så end er."
Formoder du, at hans ytring vil bidrage til førsteholdet eller ikke ?
Jeg vil tro, at det måske kunne få dem til at vågne lidt op - er det ikke også det du umiddelbart tænker ( eller vil du hellere benægte dette bare for at gøre det... )
Ergo kan han måske være med til at forstærke holdet, måske bare på en anden måde end tiltænkt - omend uden vi dog ved noget om dette..
Jeg vil tro, at det måske kunne få dem til at vågne lidt op - er det ikke også det du umiddelbart tænker ( eller vil du hellere benægte dette bare for at gøre det... )
Ergo kan han måske være med til at forstærke holdet, måske bare på en anden måde end tiltænkt - omend uden vi dog ved noget om dette..
Giv ham Thygesens armbånd.
Vinding
Vinding
Ja okay, jeg havde måske ikke lige kalkuleret med at Hübertz' primære funktion ville være at uddele skæld ud og svinere til millionærerne, men jo, det kan han måske bidrage med når ingen andre i truppen tager ansvar og siger det der skal siges.974 skrev:@ Hausser
Som den gode ulveflok leder deler Hübertz nu ros ud til gutterne! http://www.bold.dk/nyt/Huebertz-roser-indsatsen

Viva Hübertz!!- Jeg synes, at hele truppen gjorde en god figur, og det er noget, der giver selvtillid til holdet. Det vigtigste for os var, at vi gav os fuldt ud, og det gjorde vi, siger Hübertz til klubbens hjemmeside.
Der er jo ikke så meget at sige. Hübertz er den rette anfører. Hans retorik og motivation er i hvert fald lige efter mit hoved. Problemet er, at en anfører helst skal være en mand, der altid er på banen, og det kan komme til at knibe for Hübertz.
Sæsonens scoop?
Sæsonens scoop?
http://www.bold.dk/nyt/Huebertz-Mest-op ... -Sjaelland
Jeg synes Ørgaard skulle skynde sig at få Hübertz signatur på sæsonen ud, og måske et år mere.
Jeg synes Ørgaard skulle skynde sig at få Hübertz signatur på sæsonen ud, og måske et år mere.