Hvad har Brønshøj egentlig at være stolt over? Jeg har aldrig hørt om dem
5-0 til FCM
Årh vil da mene at Brønshøj har vundet ligeså meget som FCM, hvilket er ingentingRavnen skrev:Stolte Københavnerklub?
Hvad har Brønshøj egentlig at være stolt over? Jeg har aldrig hørt om dem
Okay, så to sølvmetaljer i landspokalturneringen, to sølv og to bronze i superligaen, og førstepladsen i 1 division er lig med ingenting?HvepsenVerner skrev: Årh vil da mene at Brønshøj har vundet ligeså meget som FCM, hvilket er ingenting
Men efter som vi er fra København, er det en selvfølgelighed at vi er stolte. Vi er nogle selvcentrede navlebeskuere herover i hovedstaden og vi er ALTID meget stolte af os selv.
Haha, jeg tror ikke du får meget held med at hverve medlemmer herHvepsenVerner skrev: Såfremt du ikke ka' lide dig selv, hvem skulle så kunne det? Men jeg forstår da godt at diverse fans af midtjysk football club, i disse tider har meget svært ved at synes om deres egen klubmen det kan hurtigt blive ordnet, her (http://hvepsene-support.dk/?type=sektio ... nuItemId=0) er et link til siden, hvor fra triste FCM'ere kan melde sig ind i den officielle fanklub for dagens vinder
FCM linker selv til den på Ekstra Bladet, men hvor god den er ved jeg ikke, forhåbentlig minder den om dem som EB kører til superligakampene, dvs med skreve opdateringer og ikke bare noget automatisk crap.Hekler skrev:Halløj Folkens.
Så er det nu det gælder!
Jeg kan fortælle jeg har forbindelse til Jeff på stadion, som jeg har aftalt update i løbet af kampen med.
Hvis der er andre der har kilder, så skriv dem lige så vi kan få et overblik over hvad vi har til rådighed.
Nogen der holder øje med liveupdate? Hvem med hvilke? - Hvis vi afteler hvem der skriver fra hvad er det nemmere for alle.
Jeg kan fortælle at der på stadion er ca. 20 mand, og rygter om at der kommer et par UBM folk også. Kuhn har været nede og gi hånd til alle og udtrykt stor overraskelse og glæde over støtten - Flot folkens.
Han tror på at en sejr idag kan blive det vendepunkt som sætter gang i tingene og mon ikke vi er mange der håber det sammen.