Borring gør derimod...... BIG TIME
De skal fyres!
Re: De skal fyres!
Jeg har ikke de store forventninger til Danny, så han underpræsterer ikke i min bog.
-
malershoppen.dk
Brimar skrev: Spørgsmålet er om det ikke er Ørgaard der skal bænkes, endda meget langt væk.
.
Enig i den grad. Ørgaard har i den grad udvist inkompetence. Hans eneste stærke side er vel at lave dårlige spillerindkøb.
Jeg synes nu ellers vi har haft det mest fornuftige transfervindue, i Midtjyllands historie. 3 startere og en gardering, er da meget optimalt.malershoppen.dk skrev:Brimar skrev: Spørgsmålet er om det ikke er Ørgaard der skal bænkes, endda meget langt væk.
.
Enig i den grad. Ørgaard har i den grad udvist inkompetence. Hans eneste stærke side er vel at lave dårlige spillerindkøb.
Vi kommer kun for roulade!
-
Torben #4240
3 startere og en gardering???
Hvem har jeg glemt der er kommet til her i sommer?
Ken, Martin, Poul og ???
Ken, Martin, Poul og ???
Torben #4240 skrev:3 startere og en gardering???
Ken, Martin, Poul og ???
Onysko
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Torben #4240
Tænkte han kom til inden sidste sæson sluttede. Men kan se han skrev kontrakt d. 3/7 så ja, der var nr. 4.
Tak.
Tak.
Der skal falde brænde! det her er pinligere end Silkeborg nederlaget 
Sjovt, som tråden pludselig livede op, da FCM tabte her til eftermiddag.
Jeg forundrer mig mange gange over debattørerne herinde; når vi vinder er alt bare guld og grønne skove, men når vi taber, så skal alt og alle fyres, og det an ikke gå hurtigt nok.
Ved godt det er ret genraliserende, men ser man det fra den vinkel er det faktisk ret spændende at sidde og læse og analysere hver enkelt medlems post, efter henholdvsis nederlag og sejr
Jeg forundrer mig mange gange over debattørerne herinde; når vi vinder er alt bare guld og grønne skove, men når vi taber, så skal alt og alle fyres, og det an ikke gå hurtigt nok.
Ved godt det er ret genraliserende, men ser man det fra den vinkel er det faktisk ret spændende at sidde og læse og analysere hver enkelt medlems post, efter henholdvsis nederlag og sejr
Du, har ret.. Og det er et problem blandt en del af vores fans. En sejr og vi er verdensmestre og et nederlag, så er vi i første division mm. Vi begynder at blive et galehus ala AGF´s, hvis folk ikke er mere realistiske..Momme skrev:Sjovt, som tråden pludselig livede op, da FCM tabte her til eftermiddag.
Tja jeg synes nu der var bemærkelsesværdigt stille efter 4-2 sejren i Århus, der er somregel flest som popper op når der skal skældes ud, end når der skal roses. Man må jo kunne give begge dele 
Ja, der er af og til nogle indlæg der virker så barnlige at det er til grin. Der er ihvertfald nogle brugere hvis indlæg jeg efterhånden bare vælger at ignorere.
Jeg plejer at gøre det modsatte, men sådan er folk jo så forskellige.Ravnen skrev:Tja jeg synes nu der var bemærkelsesværdigt stille efter 4-2 sejren i Århus, der er somregel flest som popper op når der skal skældes ud, end når der skal roses. Man må jo kunne give begge dele
Jeg vil egentlig helst glemme kampen i dag og ikke snakke om den...
At der er færre indlæg efter en god kamp er vel ret naturligt, efter en kamp som den mod Agf var der ikke meget at kritisere, og det er jo begrænset hvor spændende det er at læse 50 indlæg der siger "yes. god kamp" "lækker sejr" osv.
Da der ikke er meget at kritisere, er der jo heller ikke så mange ting man har forslag til at ændre, som der er efter et nederlag.
Hausser som er en af dem der er værd at læse herinde, er feks. blevet kritiseret for at være overvejende negativ (også af mig), men det er jo netop fordi han forsøger at finde ud af hvad der går galt, og kommer med forslag til hvordan det kan rettes. Og den slags indlæg vil der naturligt nok være flest af efter et nederlag.
Da der ikke er meget at kritisere, er der jo heller ikke så mange ting man har forslag til at ændre, som der er efter et nederlag.
Hausser som er en af dem der er værd at læse herinde, er feks. blevet kritiseret for at være overvejende negativ (også af mig), men det er jo netop fordi han forsøger at finde ud af hvad der går galt, og kommer med forslag til hvordan det kan rettes. Og den slags indlæg vil der naturligt nok være flest af efter et nederlag.
Synesdu det er bedre med halvtreds indlæg, som siger, FCM stinker, de er ringe, alle skal fyres, millionærerne mangler total motivation o. lign.?PS skrev:At der er færre indlæg efter en god kamp er vel ret naturligt, efter en kamp som den mod Agf var der ikke meget at kritisere, og det er jo begrænset hvor spændende det er at læse 50 indlæg der siger "yes. god kamp" "lækker sejr" osv.
Det er lige så interessant, som det er at glo på en rulle bølgepap.
Såvel kritiske som rosende indlæg er fuldstændig uden værdi, så længe de ikke er konstruktivt underbyggede.
Det med, som ovenstående, at kræve der skal falde brænde ned, kan ingen bruge til noget som helst; det er i mine øjne kun med til at gøre debattøren til grin for ikke at kunne underbygge sine holdninger.
Synesdu det er bedre med halvtreds indlæg, som siger, FCM stinker, de er ringe, alle skal fyres, millionærerne mangler total motivation o. lign.?
Nej, hvor skriver jeg det.
Det med, som ovenstående, at kræve der skal falde brænde ned, kan ingen bruge til noget som helst; det er i mine øjne kun med til at gøre debattøren til grin for ikke at kunne underbygge sine holdninger.
Ja.
Nej, hvor skriver jeg det.
Ja.