Brønshøj - FCM i Pokalen
Re: Brønshøj - FCM i Pokalen
Vores opstilling mod Brønshøj, ser lovende ud, hvor D.Olsen, Borring, Frank og Reid er bænket.
Opstilling:
--------------------Arek--------------------
Ipsa------Albrechtsen--Califf---Jessen--
-----------Izunna------Florescu------------
Thygesen--------Ilsø-----------C.Poulsen
------------------Hübertz------------------
Bænken: Raska, Reid, Borring, D.Olsen, Frank, Sivebæk og Mads albæk.
Det er i mine en meget løbestærk midtbane og hvor de fleste spillere er stærkere defensivt end offensivt. Jeg glæder mig til at følge kampen i morgen og se om vi kan få banket noget selvtillid ind i spillerne. Dejligt med D.Olsen og Borring på bænken, da de igennem langt tid ikke har formået andet end at snakke om landsholdet.
Opstilling:
Det er i mine en meget løbestærk midtbane og hvor de fleste spillere er stærkere defensivt end offensivt. Jeg glæder mig til at følge kampen i morgen og se om vi kan få banket noget selvtillid ind i spillerne. Dejligt med D.Olsen og Borring på bænken, da de igennem langt tid ikke har formået andet end at snakke om landsholdet.
Det er en fin idé lige at oplyse, at det er den officielle opstilling du angiver her. Ellers kunne man let tro, at det er dit eget bud på en opstilling.Lupus1999 skrev:Vores opstilling mod Brønshøj, ser lovende ud, hvor D.Olsen, Borring, Frank og Reid er bænket.
Link til opstilling + bænk: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
I øvrigt en langt-ude opstilling imo, men "Desperate times call for desperate measures".
/Noe
Så er Mikkel Thygesen blevet skadet, som efter min mening er fin nok. Det er bare ærgeligt at Kuhn har valgt Danny Olsen til at starte inde i stedet for.
Havde håbet på Sivebæk..
Havde håbet på Sivebæk..
Den udskiftning fatter jeg også minus af, alle kan se med et halvt øje at Sivebæk i de kampe han er fået, er kommet ind med noget tiltrængt energi og vilje og har lignet en som ville slås for FCM. Hvorfor i alverden skal det ikke belønnes og da specielt når nu konkurrenten på pladsen er en stor modløs undskyldning? Ydermer har han klart været den bedste spiller i de reservekampe jeg har set med Siv.Lupus1999 skrev:Så er Mikkel Thygesen blevet skadet, som efter min mening er fin nok. Det er bare ærgeligt at Kuhn har valgt Danny Olsen til at starte inde i stedet for.
Havde håbet på Sivebæk..
Ellers en opstilling som nærmest helt er drænet for kreativitet, manglede bare lige at bytte Ilsø med Frank for at tømme det, men der skal selvfølgelig andre dyder til lige nu, men kan ikke-kantspillere som Thyge (nu ikke mere) og C.P virkelig tilføre holdet den offensive energi som totalt er fraværende på holdet?
Hmm... dels råber du på forbedringer og en anden attitude og så mener du samtidig at udskiftningene også er et problem - eller huh?Hausser skrev:Ellers en opstilling som nærmest helt er drænet for kreativitet, manglede bare lige at bytte Ilsø med Frank for at tømme det, men der skal selvfølgelig andre dyder til lige nu, men kan ikke-kantspillere som Thyge (nu ikke mere) og C.P virkelig tilføre holdet den offensive energi som totalt er fraværende på holdet?
Jeg synes signalværdien i det her er hele satsningen værd. Det eneste minus er - som andre også anfører - at DO starter inde alligevel.
/Cortez
Jeg er bare ikke helt enig i alle udskiftningerne, specielt af kanterne. C.P har mig bekendt ikke spillet en god kant for FCM endnu og Thyge, som ikke kan slå et indlæg, er bestemt heller ikke noget oplagt valg på den anden kant. Ville have foretrukket Siv og Juelsgaard, eller måske at beholde Borring.Cortez skrev: Hmm... dels råber du på forbedringer og en anden attitude og så mener du samtidig at udskiftningene også er et problem - eller huh?
/Cortez
Vi har enorme problemer med at score mål, hvilket scoringer i blot 3 af 8 kampe i den grad vidner om og jeg er i tvivl om vi løser det problem ved at lade C.P og Thyge overtage de roller, men måske vi bare kan tonse os til mål?
Hausser skrev:
Den udskiftning fatter jeg også minus af, alle kan se med et halvt øje at Sivebæk i de kampe han er fået, er kommet ind med noget tiltrængt energi og vilje og har lignet en som ville slås for FCM. Hvorfor i alverden skal det ikke belønnes og da specielt når nu konkurrenten på pladsen er en stor modløs undskyldning? Ydermer har han klart været den bedste spiller i de reservekampe jeg har set med Siv.
At Siv ikke er i startopstillingen må skyldes den indsats han yder til træning, flere har fortalt om en lad dreng, der ikke viser nok initiativ i det daglige.
Hvis det er tilfældet er det jo svært at forsvare at sætte ham i startopstillingen, på den anden side er det også svært at give Danny pladsen, for han viser jo ikke nok i kampene.
Men ja, jeg ville nu også nok have givet Siv chancen.
En lille smagsprøve på, hvad det er, vi kommer til at møde:
http://www.youtube.com/watch?v=9idnnWk_7TU
Husk at have lyd på!
http://www.youtube.com/watch?v=9idnnWk_7TU
Husk at have lyd på!
[quote="]HausserDen udskiftning fatter jeg også minus af, alle kan se med et halvt øje at Sivebæk i de kampe han er fået, er kommet ind med noget tiltrængt energi og vilje og har lignet en som ville slås for FCM. Hvorfor i alverden skal det ikke belønnes og da specielt når nu konkurrenten på pladsen er en stor modløs undskyldning? Ydermer har han klart været den bedste spiller i de reservekampe jeg har set med Siv.
Ellers en opstilling som nærmest helt er drænet for kreativitet, manglede bare lige at bytte Ilsø med Frank for at tømme det, men der skal selvfølgelig andre dyder til lige nu, men kan ikke-kantspillere som Thyge (nu ikke mere) og C.P virkelig tilføre holdet den offensive energi som totalt er fraværende på holdet?[/quote]
Jeg må tilstå, at jeg heller ikke forstår, hvorfor Siv ikke får chancen i kamp på et tidspunkt, hvor Danny O. slet ikke præsterer. Det må være svært at bevare optimismen for SIV. Først bliver Danny O. sat af, så går pladsen til Thygesen. Så bliver han skadet og så får Danny O. pladsen igen. Det kan ikke ligefrem være motiverende for Siv.
Mht kanterne så kommer der jo i hvert fald ikke til at ske noget på højre kant, nu hvor Danny O. er tilbage. I venstresiden håber jeg faktisk lidt på, at Kuhn vælger CP som venstre back og rykker Leon frem som kant. Jeg tror helt klart Leon ville kunne gøre det bedre på den plads. Nogen der har fuldt med i træningen?
Ellers en opstilling som nærmest helt er drænet for kreativitet, manglede bare lige at bytte Ilsø med Frank for at tømme det, men der skal selvfølgelig andre dyder til lige nu, men kan ikke-kantspillere som Thyge (nu ikke mere) og C.P virkelig tilføre holdet den offensive energi som totalt er fraværende på holdet?[/quote]
Jeg må tilstå, at jeg heller ikke forstår, hvorfor Siv ikke får chancen i kamp på et tidspunkt, hvor Danny O. slet ikke præsterer. Det må være svært at bevare optimismen for SIV. Først bliver Danny O. sat af, så går pladsen til Thygesen. Så bliver han skadet og så får Danny O. pladsen igen. Det kan ikke ligefrem være motiverende for Siv.
Mht kanterne så kommer der jo i hvert fald ikke til at ske noget på højre kant, nu hvor Danny O. er tilbage. I venstresiden håber jeg faktisk lidt på, at Kuhn vælger CP som venstre back og rykker Leon frem som kant. Jeg tror helt klart Leon ville kunne gøre det bedre på den plads. Nogen der har fuldt med i træningen?
/Bobby
Først og fremmest må jeg sige, at det er dejligt at se, at Kuhn holder ord og bænker 4 spillere. Det jeg ikke forstår, er at han bænker Reid. Hverken Califf eller Reid har været overbevisende, men vi er altså nødt til at få spillet et fast midterforsvar sammen. Det nytter ikke, at vi skifter rundt i midterforsvaret til stort set hver eneste kamp. Det er altså ikke den måde, vi får stabilitet. Ingen tvivl om at Albrecthsen skal have den ene plads og så må Kuhn altså gøre op med sig selv, om han vil statse på Reid eller Califf.Lupus1999 skrev:Vores opstilling mod Brønshøj, ser lovende ud, hvor D.Olsen, Borring, Frank og Reid er bænket.
Opstilling:
/Bobby
-
HvepsenVerner
Jeps, TV2 har kamera på kampen, og et mini sammendrag vises i hutlihut - programmet er "on air" mandag ca. 22:30.Hausser skrev:Nogen der ved om kampen bliver vist i TV et eller andet sted? går ikke ud fra så mange jyder kan nå til KBH til kl 17.00 en onsdag eftermiddag.
Men tror i virkelig, at det blive en fornøjelse at gense højdepunkterne for sådan en flok uld-jyder??
I er velkomne på Tingbjerg, til en god kamp, som blive rigtig god når Brønshøj vinder
-
HvepsenVerner
Og så til de af jer der måtte ønske at se debatten fra den anden side, så foregår det her: http://hvepsene-support.dk/?type=underkategori&id=218 eller her: http://hvepsene-support.dk/?type=underkategori&id=232
Fra den første tråd er her et lille flame brøl:
Fra den første tråd er her et lille flame brøl:
Kom ind i kampen, det er så kedeligt med walkoversTiden er kommet til at vise tran-lamperne at ikke alt kan købes for træ-penge; og har de indavlede indre missionske jyder svært ved at forstå, så lad mig omformulere det således: Det er tid til at gentage Davids bedrift mod Goliat! Som fugl føniks vil den stolte københavner klub rejse sig og begrave jyderne i asken....
Nogen der ved om kampen bliver den sendt i radioen eller laver FCM. noget live opdate?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Ekstra Bladet Cup-kampen mellem Brønshøj og FC Midtjylland bliver ikke sendt på nationalt tv. Nu giver Ekstra Bladet en hjælpende hånd til de midtjyske fans, som gerne vil være opdateret.
Avisens hjemmeside sender livetekst fra kampen, og det kan følges her
Der er kick off klokken 17.00
I den der kamp der linkes til viser bierne da mere nosser end vi har gjort hidtil i år. Vi har spillet FEMI bold, ja næsten kønsløst