Det nye forsvar

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jakob88

Det nye forsvar

Indlæg af jakob88 »

Nu hvor vi har skrevet kontrakt med Magnus Troest forventer jeg, at han vil være oplagt til startopstillingen næste sæson...

Magnus har spillet på Aston Villas U 18 hold, og har flere gange spillet på deres reservehold, så han burde helt klart være god nok til at starte inde.

Dette vil betyde at vi har Mikkelsen som er venstrebenet på venstreback pladsen, og Lindkvist på højrebacken... Og så et meget stærkt midterforsvar!

Mikkelsen Troest Bak Lindkvist

Jeg synes det er et virkeligt stærkt forsvar, men hvad siger i????

Senest rettet af jakob88 31. maj 2005, 21:51, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: Det nye forsvar

Indlæg af kopien »

Jeg ser ingen grund til at ændre på det vi har lige nu...

Jesper mikkelsen gør det fremragende som midterforsvar, og Daugaard er også på vej med kraftige skridt, så jeg ser kun troest som en gardering i en sæson eller to, og så måske kan han vippe en eller anden af....

En anden ting er at jeg ikke husker Mikkelsen som en synderlig god bak..

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg vil klart foretrække JM i midterforsvaret fremfor backpladsen. Desuden er Troest kun 17 år (eller er han 18??), og mon ikke han skal bruge en halv eller hel sæson før han kan gå direkte ind i startopstillingen? Jeg forventer i hvert fald ikke han er stamspiller fra første kamp, men synes lige han skal have lov til at vænne sig til klubben, omgivelserne og dansk fodbold.
Jeg synes forsvaret ser ret godt ud som det er i sin nuværende form.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Det bliver også spændende at se om Skriver kommer tilbage i storform, eller om han laver en Martin Nielsen...

I øvrigt aner jeg intet om Troest, så jeg vil ikke udtale mig om hans dygtighed før jeg ser det....

Men ellers synes jeg vi har et godt forsvar, hvor flere af dem kan spille andre pladser...

jj

Indlæg af jj »

Enig i mange af ovenstående betragtninger, men vi mangler stadig er spiller til venstre back, som kan holde højt niveau over en hel sæson. Måske er lindkvist løsningen, mener bestemt ikke nik. jørgensen er det.

Bliver skriver erklæret fodboldinvalid, så skal vi have en ny klassespiller til midterforsvaret og ikke et stort talent på 17 år, det er simpelthen en for vigtig plads til at prøve sig frem.

Kent

Indlæg af Kent »

Det er ikke planen, at M. Troest skal gå direkte ind i startopstillingen, så jeg tror ikke du skal regne med at der bliver lavet om - og hvorfor skulle vi også det? - Vores forsvar har vel aldrig fungeret så godt som i denne halvsæson - det er i den anden ende det kniber.

Kent

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Skulle vi ikke hellere fokusere på Randers kampen. Vi har jo en lang sommerferie til at finde ud af det andet.

Olsen regner med 3 point mod os. Hvad siger i til det? (kilde:Oneside efter dark søndag).

Jeg mener i hvert fald at vi skal fokusere kraftigt på Randers for netop mod de lavere liggende hold har vi gjort det rigtigt elendigt i 2005.

kenny

Indlæg af kenny »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ikke planen, at M. Troest skal gå direkte
> ind i startopstillingen, så jeg tror ikke du skal
> regne med at der bliver lavet om - og hvorfor
> skulle vi også det? - Vores forsvar har vel aldrig
> fungeret så godt som i denne halvsæson - det er i
> den anden ende det kniber.
>
> Kent

Hvis han er god nok går han vel ind i startopstillingen

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, men er han det?

kenny

Indlæg af kenny »

Det må tiden jo vise..(-: Talentet er der, efter sigende et af de største i DK
men jeg havde gerne set han var 2-3 år ældre, har måske lidt svært ved at, se en 18årig som en af de bærende spiller...Kenny som stadigvæk ikke fatte kontraktens længde på 2½år den burde da være på 4-5 år, når nu Ørgaard ser ham som fremtidens spiller i fcm...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

kenny skrev:
-------------------------------------------------------
> .Kenny som stadigvæk ikke fatte
> kontraktens længde på 2½år den burde da være på
> 4-5 år, når nu Ørgaard ser ham som fremtidens
> spiller i fcm...

Fordi han så kan kræve kassen fra FCM for det sidste halve år, hvis FCM til gengæld vil være sikker på kompensatio, selv efter kontraktudløb.

Det er jo ikke kun klyubberne der bestemmer hvordan en kontrakt skal se ud.

Besvar