Brønshøj - FCM i Pokalen
Brønshøj - FCM i Pokalen
FCM møder Brønshøj Boldklub fra 2. division i 3. runde af Landspokalturneringen. Spilles onsdag den 23. september i Brønshøj.
Øvrige kampe:
Thisted FC - AaB
Lyngby - Esbjerg
Marstal - Silkeborg IF
FC Fredericia - OB
Tved - HB Køge
AB - FC Nordsjælland
Helsingør - FC København
Blokhus FC - Brøndby
vinderen af HIK og Lejre - SønderjyskE
vinderen af Otterup og Randers - Vejen
Øvrige kampe:
Thisted FC - AaB
Lyngby - Esbjerg
Marstal - Silkeborg IF
FC Fredericia - OB
Tved - HB Køge
AB - FC Nordsjælland
Helsingør - FC København
Blokhus FC - Brøndby
vinderen af HIK og Lejre - SønderjyskE
vinderen af Otterup og Randers - Vejen
Re: Brønshøj - FCM i Pokalen
God lodtrækning! Skal vi noget i Europa i år, må det forventes at være pokalen vi skal satse på og jo nemmere jo bedre. Lad os bare lave en FCK og gå hele vejen til finalen uden at møde et superligahold 
Det bliver svært: Da FCK ikke kommer til at møde superligahold inden finalen, er der en hel del tilbage vi kan ramle ind i..Hausser skrev:God lodtrækning! Skal vi noget i Europa i år, må det forventes at være pokalen vi skal satse på og jo nemmere jo bedre. Lad os bare lave en FCK og gå hele vejen til finalen uden at møde et superligahold
Men fin lodtrækning. Lad os håbe, at FCM ikke dummer sig denne gang.
hvem ska viborg møde ? kunne være vildt fedt og trække dem !
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
tubbe93 skrev:hvem ska viborg møde ? kunne være vildt fedt og trække dem !
Rishøj fra danmarksserien.
/Noe (Som ikke vil have Erik Rasmussen tilbage)
Lige nu der må vi klynge os til de halmstrå der findes og tro på at en sejr over Brønshøj kan give spillerne lidt selvtillid og være med til at retvende holdet igen, også selv om det vil være på en billig baggrund.
Nogen der ved om kampen bliver vist i TV et eller andet sted? går ikke ud fra så mange jyder kan nå til KBH til kl 17.00 en onsdag eftermiddag.
Nogen der ved om kampen bliver vist i TV et eller andet sted? går ikke ud fra så mange jyder kan nå til KBH til kl 17.00 en onsdag eftermiddag.
Det tror jeg desværre ikke - Kanal 5 sidder på rettighederne, og i følge deres program sender de deres sædvanlige amerikanske serier. (Til gengæld har de fundet plads til både FCK og BIF's kampe den 23.Hausser skrev: Nogen der ved om kampen bliver vist i TV et eller andet sted?
Er der nogen hjemmesider der har live-update fra pokal-turneringen, eller skal man bare håbe på er der er nogen der smider opdateringer her?
Hø, men tak for det. Så er vores bedste bud på en kvalificeret update nok enten fcm.dk eller måske EB eller DR, ved dog heller ikke om de opdaterer fra pokalen..2660 skrev:
Det tror jeg desværre ikke - Kanal 5 sidder på rettighederne, og i følge deres program sender de deres sædvanlige amerikanske serier. (Til gengæld har de fundet plads til både FCK og BIF's kampe den 23.)
Er der nogen hjemmesider der har live-update fra pokal-turneringen, eller skal man bare håbe på er der er nogen der smider opdateringer her?
Mon ikke Bold.dk har den med under sin liveopdatering?
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Ravnen skrev:Mon ikke Bold.dk har den med under sin liveopdatering?
Ellers vil jeg prøve at rapportere fra kampen , hvis jeg kan skrive til en som mulighed for at skrive her på siden. Har desværre ik bærbar med trådløs til . Regner stærkt med at køre selv fra Vejle , da jeg har fri alligevel . Nogen som vil med ? Råb højt så
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jeg vil forsøge at komme med opdateringer hvis jeg kan blive enig med min internet mobil
- ellers kommer der er referat efter kampen.
erland
erland
- Mini Bager
Hey
Der kører også en bil fra Herning i morgen. Pt er vi 2 i den så der er plads til 2 mere. Send en besked hvis i vil med. Jeg regner med vi kører omkring middag, men det finder jeg lige ud af. I finder vores tlf nr under TIFO foroven. Og vi deles selvfølgelig lige om udgifterne.
Michael og mini bager
Der kører også en bil fra Herning i morgen. Pt er vi 2 i den så der er plads til 2 mere. Send en besked hvis i vil med. Jeg regner med vi kører omkring middag, men det finder jeg lige ud af. I finder vores tlf nr under TIFO foroven. Og vi deles selvfølgelig lige om udgifterne.
Michael og mini bager
Cool, hvor er thumbs up ikonet henne?erland skrev:Jeg vil forsøge at komme med opdateringer hvis jeg kan blive enig med min internet mobil![]()
erland
Vil langt hellere læse fansenes syn på tingene, end de involverede klubbers eller sportsmedierne nyheder der som regle bare er copypaste af en livescore.
Så frem til at læse noget om kampen fra fansene af, såfremt den da ikke kommer et eller andet sted i TV..
Angående opstillingen, så er jeg også stor tilhænger af man prøver at stille op med noget i retning af det som man forventer vil spille fra start mod AGF.
Et godt bud kunne være:
Arek
Kolja - Reid - MA - C.P
Siv - Izunna - Florescu - Borring
Ilsø - Hübertz
Det vil altså sortere Danny Olsen, Thyge og Fromme Frank fra i forhold til kampen mod FCN og så syntes jeg det må være på tiden at C.P igen får chancen fra start.
Jeg forventer bestemt ikke nogen nem kamp i det københavnske. Det vil være årets kamp for Brønshøj og det vil utvivlsomt være villig til at give 120% mod et såret hold hvor de må øjne en chance for sensationen. Kommer vi bagud på den sædvanlige hjerneblødning i de bageste rækker, så kan det blive svært for en flok modløse spillere, mod en modstander som vil stå meget kompakt og fighte det bedste de har lært.
Et godt bud kunne være:
Arek
Kolja - Reid - MA - C.P
Siv - Izunna - Florescu - Borring
Ilsø - Hübertz
Det vil altså sortere Danny Olsen, Thyge og Fromme Frank fra i forhold til kampen mod FCN og så syntes jeg det må være på tiden at C.P igen får chancen fra start.
Jeg forventer bestemt ikke nogen nem kamp i det københavnske. Det vil være årets kamp for Brønshøj og det vil utvivlsomt være villig til at give 120% mod et såret hold hvor de må øjne en chance for sensationen. Kommer vi bagud på den sædvanlige hjerneblødning i de bageste rækker, så kan det blive svært for en flok modløse spillere, mod en modstander som vil stå meget kompakt og fighte det bedste de har lært.
Selvfølgelig vil Brønshøj spille deres chance, men jeg tror at vores spiller er rigtig opsatte på at komme tilbage på sporet med nogle sejre. Kuhn har antydet, at han vil til at satse på nogle andre spille, end dem han har brugt de sidste 4 kampe. Så kampen bliver både brugt til at få noget selvtillid tilbage i gutterne, men også prøve af, hvem der skal spille på mandag i Århus.
Håber at han finder plads til Siv, som har været den eneste i efteråret som har formået at komme med en speed og uforudselighed til at åbne modstandernes forsvar. Jeg syntes også, at Hübertz skal belønnes for sin gode indstilling og attitude - det kan man håbe inspirer de andre.
Håber at han finder plads til Siv, som har været den eneste i efteråret som har formået at komme med en speed og uforudselighed til at åbne modstandernes forsvar. Jeg syntes også, at Hübertz skal belønnes for sin gode indstilling og attitude - det kan man håbe inspirer de andre.