H H Andreasen

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
ulv865

H H Andreasen

Indlæg af ulv865 »

Hans Henrik Andreasen er tranferfri til nytår. Kunne han ikke være interessant?, især hvis nu Pim forlader os.

FORZA FCM
ulv865
Senest rettet af ulv865 1. jun 2005, 09:27, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: H H Andreasen

Indlæg af Fc-Arne »

Jeg tror vist nok, at han sigter efter henholdsvis Bundesligaen og Premier League...så jeg tror ikke han er interesseret

micco

Indlæg af micco »

Hjalte Bo er også transfer fri.....

micco

Birdie

Indlæg af Birdie »

Nej, han siger netop, at han ikke primært sigter efter Bundesligaen eller Premier League, da han er mere interesseret i at være sikker på spilletid.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 145515.htm

I øvrigt mener jeg ikke, han kan forstærke vores optimale starting line, og han gider sikkert ikke sidde på bænken for os, når han er fast mand i Esbjerg. Derfor er det meget lidt sandsynligt, at han skulle komme til klubben.

René

Indlæg af René »

øøøh - han er defensiv midtbanespiller - og kunne i min verden være en aldeles glimrende afløser for Rathe - men Pong er altså wing...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

I får ikke glæde af vores HH, han vælger ikke en anden dansk klub, det er helt sikkert. HH vælger en engelsk 1. divisionklub, han bliver snart præsenteret i en endnu ukendt engelsk klub, tror jeg.

kenny

Indlæg af kenny »

Duplo skrev:
-------------------------------------------------------
> I får ikke glæde af vores HH, han vælger ikke en
> anden dansk klub, det er helt sikkert. HH vælger
> en engelsk 1. divisionklub, han bliver snart
> præsenteret i en endnu ukendt engelsk klub, tror
> jeg.

Lige inden du spiller alt for klog..HH har for nylig udtalt i tipsbladet at han helst vil til udlandet, men ville heller ikke afvise at skifte til en dansk klub

Besvar