De skal fyres!
De skal fyres!
Jeg kan ikke se hvordan andre spillere end Onysko der laver flere verdensklasse redninger, Izunna der fylder hele midtbanen og eventuelt, Hybertz der ikke er længe på banen, kan være deres indsats bekendt.
Specielt Thygesen må efterhånden falde for kniven, sammen med Danny, og det uforståelige køb Danny II, Ilsø!
Jeg ser ingen tegn på at spillerne forstår hvad et hold er, ensige hvad planen for at vinde en fodboldkamp??
Hvem kan vi fyre nu????
Specielt Thygesen må efterhånden falde for kniven, sammen med Danny, og det uforståelige køb Danny II, Ilsø!
Jeg ser ingen tegn på at spillerne forstår hvad et hold er, ensige hvad planen for at vinde en fodboldkamp??
Hvem kan vi fyre nu????
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: De skal fyres!
Du er ikke alene om at ville fyre nogen...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 221160.ece
- Det er nogenlunde de samme spillere, jeg har satset på i fire kampe nu. Og det har ikke været den store succes, siger Allan Kuhn til TV2 Sport.
- Vi skal have en helt anden indstilling. Vi må forstå, at vi ligger næstsidst i Superligaen. Så er det blod, sved og tårer, det drejer sig om. Så længe man ikke leverer det, så vinder man ingen kampe i Superligaen. Og det er mit job at finde dem, som vil levere det, siger han.
Han ærgrer sig især over kampens indledning, hvor hjemmeholdet aldrig fik sat sig på spillet. Noget, holdet ellers har været kendt og berygtet for.
- Jeg er meget skuffet over den måde, som vi begynder første halvleg på, i forhold til den måde, vi havde lagt op til, at vi ville spille dem på. Vi havde slet ikke den energi, den løbevillighed, og slet ikke det pres, som jeg vil have, siger Allan Kuhn, men slår samtidig fast, at han forventer, at se et "granithold" i midtjydernes pokalkamp onsdag mod 2. divisionsholdet Brønshøj.
Frank passer ikke til presfodbold
Måske kan vi blive enig her ?Hekler skrev:Jeg kan ikke se hvordan andre spillere end Onysko der laver flere verdensklasse redninger, Izunna der fylder hele midtbanen og eventuelt, Hybertz der ikke er længe på banen, kan være deres indsats bekendt.
Hvem kan vi fyre nu????
Danny olsen og frank kristensen må forlade truppen, det enesteeeeeeeee Frank kan det er hovedspil, presspil er han for kluntet til, han virker tung og doven p.t.
Man kan sige meget skidt om Fagerberg, men han er i hver til fald en større arbejdshest end Frank.
Fra tag thygesen anførerhvervet, han løber og løber, men får ikke noget ud af det, om det er fordi de andre ikke backer up ?? eller ? må stå sin prøve.
Tilbage med Salami og fluresco på den centrale midtbane.
-
Jens Mikkelsen
Re: De skal fyres! Ørgaard bære det største ansvar
Hold da kæft hvor jeg har det træls lige nu...
Jeg husker stadig min første FCM kamp, den var mod Ølstykke i 1999 og det var godt fodbold, vi vandt og tror det var med 3-0.
I alle disse år hvor jeg har været på Herning, Ikast Stadion samt MCH Arena har jeg ikke haft det som jeg har det nu. Jeg er ufattelig skuffet. Jeg havde glædt mig HELT vildt til at se de nye spillere Ilsø, Albrechsen og Hübertz, nye tider, nyt blod til flokken og hvad sker der !!! Hele holdet flopper fælt.... FOR SATAN DA!
Ja de skal fyres og Mikkel T skal være den første der skal på bænken. Enig med Hekler pånær en ting nemlig Ilsø, han er den eneste der formår at modtage bolden og sende kvalificeret og hurtig videre.
Jeg kunne godt tænke mig at få uddybet din kritik af Ilsø Hekler.
Jeg ser et hold der forsøger og forsøger, men det er hver for sig og ikke som et hold. Jeg har en tro på at tingene nok skal lykkedes, men det kommer til at tage tid, lidt ligesom Brøndby's tilbagevenden til toppen af dansk fodbold.
Hübertz en mand der er kendt for ikke at kunne holde sin kæft og tak for det, for efter kampen der brokker han sig tydeligt til sine medspillere og jeg håber at det bla. vil være med til ryste op i truppen.
Derudover vil jeg sige rent fra posen, jeg ved sgu ikke hvad der skal gøres, men jeg håber Kuhn gør for det ser svært ud.
Vil bare lige ytre min utilfredshed med Ørgaard, han handlede for sent og da han havde en resultatmæssig pistol for panden, for slapt Ørgaard.
Jeg husker stadig min første FCM kamp, den var mod Ølstykke i 1999 og det var godt fodbold, vi vandt og tror det var med 3-0.
I alle disse år hvor jeg har været på Herning, Ikast Stadion samt MCH Arena har jeg ikke haft det som jeg har det nu. Jeg er ufattelig skuffet. Jeg havde glædt mig HELT vildt til at se de nye spillere Ilsø, Albrechsen og Hübertz, nye tider, nyt blod til flokken og hvad sker der !!! Hele holdet flopper fælt.... FOR SATAN DA!
Ja de skal fyres og Mikkel T skal være den første der skal på bænken. Enig med Hekler pånær en ting nemlig Ilsø, han er den eneste der formår at modtage bolden og sende kvalificeret og hurtig videre.
Jeg kunne godt tænke mig at få uddybet din kritik af Ilsø Hekler.
Jeg ser et hold der forsøger og forsøger, men det er hver for sig og ikke som et hold. Jeg har en tro på at tingene nok skal lykkedes, men det kommer til at tage tid, lidt ligesom Brøndby's tilbagevenden til toppen af dansk fodbold.
Hübertz en mand der er kendt for ikke at kunne holde sin kæft og tak for det, for efter kampen der brokker han sig tydeligt til sine medspillere og jeg håber at det bla. vil være med til ryste op i truppen.
Derudover vil jeg sige rent fra posen, jeg ved sgu ikke hvad der skal gøres, men jeg håber Kuhn gør for det ser svært ud.
Vil bare lige ytre min utilfredshed med Ørgaard, han handlede for sent og da han havde en resultatmæssig pistol for panden, for slapt Ørgaard.
Jens Mikkelsen kan huske den første FCM kamp mod Ølstykke.
Glæd dig Jens. Vi skal snart spille mod Ølstykke igen. Og Thisted, Og Fredericia, og Næstved. Den ene publikumsbasker efter den anden.
Påbegynd hellere udvidelsen af MCH Arena allerede nu - der bliver tryk på...
Glæd dig Jens. Vi skal snart spille mod Ølstykke igen. Og Thisted, Og Fredericia, og Næstved. Den ene publikumsbasker efter den anden.
Påbegynd hellere udvidelsen af MCH Arena allerede nu - der bliver tryk på...
-
Torben #4240
Jeg synes lige man skal give Ilsø en chance. Og så skal de andre jo også give ham nogle bolde i fødderne så han kan gøre det han kan.
Jeg synes han gjorde det godt i Ringkøbing. Hvor god han i virkeligheden er, ja det får vi se.
Mod FCN idag, en af de ting der skader holdet er at fløjene ikke er farlige og ikke arbejder deffensivt. Måske heller ikke lige Danny og Borings stærke side at støtte forsvaret.
At fyre nogen synes jeg er voldsomt.
Men prøv bænken et par kampe så "stjernerne" forstår at selvom de har spillet en kamp på landsholdet og får mere i løn end de andre, så skal de stadig kæmpe for det. Synes det er det der mangler, de virker ikke til at gide, de virker for lidt sultne.
Torben
Jeg synes han gjorde det godt i Ringkøbing. Hvor god han i virkeligheden er, ja det får vi se.
Mod FCN idag, en af de ting der skader holdet er at fløjene ikke er farlige og ikke arbejder deffensivt. Måske heller ikke lige Danny og Borings stærke side at støtte forsvaret.
At fyre nogen synes jeg er voldsomt.
Torben
Frustration og mismod, det er hvad jeg stod med i går klokken 19:10. Jeg har været fast på pinden de sidste 5 år, eneste misser var mit eget bryllup, hold kæft jeg ønskede nærmest at blive gift igen, så man slap for den ynkelige indsats i går…
Vi kan sagtens blive enige om at der er en række spillere der skal bænkes, så de kan mærke at det kræver HÅRDT arbejde at trække trøjen på.
Men der er en der har et langt større ansvar og det er Ørgaard, som Jens så rigtigt siger. Han har ødslet vores penge væk med køb som Califf, Fagerberg og Borring(jeg kunne blive). Califf vil jeg mene at han tager fordi han kunne, de danske mestres anfører, det er da et scoop – eller hvad? Borring har været god og skaffet mange point, men se hvad OB har fået ud af de 20 mil som vi gav dem, og det er sgu ikke Borrings skyld at vi gav 20 mil for ham. Fagerberg viker bare som om han savner snus og de svenske fjelde.
Jeg mente og mener stadig at ansættelsen af Kuhn er en fejl. Det han gjorde i AAB var sådan set bare at gå tilbage til samme koncept som de spillede under ve3d Hamren. Udover det havde han Poul Erik Andreasen som assistent – en væsentlig mere kompetent mand end Ridersholm. Han største bedrift var vel den dans han udførte da vi vandt 3-2 i Vejle(Men den var også det hele værd)
Spørgsmålet er om det ikke er Ørgaard der skal bænkes, endda meget langt væk.
Og så skal spillerne til at kæmpe deres røv ud af bukserne, ligesom der blev gjort på tribunen i lørdags. Super opbakning og meget loyalt – tak for det.
Vi kan sagtens blive enige om at der er en række spillere der skal bænkes, så de kan mærke at det kræver HÅRDT arbejde at trække trøjen på.
Men der er en der har et langt større ansvar og det er Ørgaard, som Jens så rigtigt siger. Han har ødslet vores penge væk med køb som Califf, Fagerberg og Borring(jeg kunne blive). Califf vil jeg mene at han tager fordi han kunne, de danske mestres anfører, det er da et scoop – eller hvad? Borring har været god og skaffet mange point, men se hvad OB har fået ud af de 20 mil som vi gav dem, og det er sgu ikke Borrings skyld at vi gav 20 mil for ham. Fagerberg viker bare som om han savner snus og de svenske fjelde.
Jeg mente og mener stadig at ansættelsen af Kuhn er en fejl. Det han gjorde i AAB var sådan set bare at gå tilbage til samme koncept som de spillede under ve3d Hamren. Udover det havde han Poul Erik Andreasen som assistent – en væsentlig mere kompetent mand end Ridersholm. Han største bedrift var vel den dans han udførte da vi vandt 3-2 i Vejle(Men den var også det hele værd)
Spørgsmålet er om det ikke er Ørgaard der skal bænkes, endda meget langt væk.
Og så skal spillerne til at kæmpe deres røv ud af bukserne, ligesom der blev gjort på tribunen i lørdags. Super opbakning og meget loyalt – tak for det.
i min tid jeg fuldt fcm siden starten har jeg aldrig set et så tamt og ide forladt hold og uden ideer og lyst til at spille bold. I går så jeg tjørring i 2div. og der så man spilelyst figt og et hold som taktisk står rigtigt på banen og spilleglæde der lyser ud af holdet. AK har allerede annonceret ændringer, men der er mange at ta ud efter den indsats. Thyge løber rundt i sit eget univers og lykkes ikke med ret meget, Danni spiller bangebuks fodbold og burde trækkes i løn for den indsats, jonas spiller for en kontrakt iudlandet men ender som udskifter i ligaen. Hvem skal spille i stedet er for mig at Siv rykker ind på kanten Florescu og Salami spillercentralt med Albæk som indhopper hvis de er skadet, på venstre kant vil jeg bruge Poulsen for han vil gi noget energi ogkomme til nogle indlæg som kan bruges, og Kolja skal spilleback i stedet for Ipsa.
Det nytter jo ikke noget at kræve den ene og den anden fyret - der skal kigges på det mentale, for det har en KÆMPE ting at sige. Spillerne tror slet ikke på det - det skal de lære at gøre (igen).
Idrætspsykolog, alternative medier, ja hvad ved jeg, men det er helt klart på det mentale plan der ligger store udfordringer - spillerne er jo mange af de samme, som vandt sølv sidste år....
Idrætspsykolog, alternative medier, ja hvad ved jeg, men det er helt klart på det mentale plan der ligger store udfordringer - spillerne er jo mange af de samme, som vandt sølv sidste år....
- Colt Sivas
Arh mon dogMomme skrev:spillerne er jo mange af de samme, som vandt sølv sidste år....
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Jeg ved ikke hvad der går galt. Men der er noget der ikke spiller, og er det lysten til at spille fodbold der mangler ja så har vi ikke noget hold. Lysten til at genvinde kærligheden til spillet, kan måske løses ved at stille stærkeste opstilling, alt efter hvad Kuhn mener her på onsdag, også simplethen smadrer den ene kasse ind efter den anden. Simpelthen vinde 5-0. Det burde fanme kunne lade sig gører....
Mjo, den er nu god nok. Vi vandt sølv sidste år, bare ikke sidste sæson.Colt Sivas skrev:Arh mon dogMomme skrev:spillerne er jo mange af de samme, som vandt sølv sidste år....
Jeg synes Allan Kuhn skulle fyre hele holdet! De er jo pivringe...!
Danny Olsen erkender at han selv, samt Thygesen og Borring, ikke har leveret "varen" denne sæson.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 223000.ece
- Det har tydeligvis ikke fungeret. Vi har været for lette at slå omkuld. Når vi kommer bagud, er der noget, som går i stykker. Folk som Thygesen (Mikkel, red.), mig selv og Jonas Borring har slet ikke leveret varen, siger Olsen i dag til B.T.
Tilføj dertil Frank Kristensen, Florescu, Salami, Christopher Poulsen, Jude, Fagerberg, Califf, Albæk, Marcic, Reid, Ipsa, Kolja og Arek, så er vi ved at være der mht spillere som spiller under det niveau der må forventes hvis målsætningen skal indfries. Nogen underpræsterer selvfølgelig mere end andre og som Danny O. også siger, så er det selvfølgelig mest skuffende at se de mere rutinerede kræfter falde igennem, det er trods alt ikke Albæk, Jude, Fagerberg, Izunna og Juelsgaard som forventes at løfte det her hold.Ravnen skrev:Danny Olsen erkender at han selv, samt Thygesen og Borring, ikke har leveret "varen" denne sæson.
- Det har tydeligvis ikke fungeret. Vi har været for lette at slå omkuld. Når vi kommer bagud, er der noget, som går i stykker. Folk som Thygesen (Mikkel, red.), mig selv og Jonas Borring har slet ikke leveret varen, siger Olsen i dag til B.T.
Den originale artikel findes i øvrigt her: http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... f-hinanden