Michael Gravgård udtaget til landsholdet

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Michael Gravgård udtaget til landsholdet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=380604

Kristian Bak Nielsen igen forbigået..

Per Nielsen har åbenbart rygproblemer, så Gravgård er udtaget som gardering. Tillykke til Gravgård, han er en rigtig god spiller.

Morten Olsen har garanteret været i et dilemma mellem Gravgård og Kristian. Jeg synes bare han skulle have valgt Kristian, da landsholdet må siges at have forspildt chancen for kvalificere sig til VM, og skal prøve at bygge et nyt hold op, om nogle unge spillere som Kristian.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 31. maj 2005, 18:46, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Michael Gravgård udtaget til landsholdet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er bare en skandale!....Måske skulle vi sende et videobånd med KBN, så han kan se hvor god han, samt dåbsattesten så han også kan se han er dansker, for det er da tydligt at han tror, han er en nordmand eller svensker (håret) ;-)

Hr. Olsen se nu lige at kom ind i kampen i stedet for at se hvilke forsvarsspillere der scorer flest mål, kunne det være du skulle se på hvem der rydder mest op i forsvaret.

E Viva Saviola

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Og du ved hvilket kriterie Olsen har udtaget fra??

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Tror altså også lige at vi skal tage de sort-røde briller af... KBN skal nok få sin chance....

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja når vi får den senile mand sat af posten.....

Mathias Flodgaard

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Synes Michael Gravgaard er en fremragende forsvarsspiller, også selvom han spiller for VFF... Det må have været utrolig svært for Morten Olsen at vælge imellem Gravgaard og KBN.. Men er nu også ret overbevist om at KBN nok skal få chancen inden længe:)
Kom til at tænke på noget da jeg læste denne tråd.. Det kunne da være toppen at få Gravgaard til FCM her henover sommeren, -kunne det ikke?? Ham og Bak i midterforsvaret, ville sQ være en optimal konstellation tror jeg.. Ligaens bedste ville jeg næsten sige!
Så er der bare det med pengene.. Tror I vi har økonomi til at hente en klassespiller som ham??

Besvar