arh... Nu synes jeg faktisk at du skyder langt forbi PSPS skrev:Jeg er en halv gammel gut der formentlig er dobbelt så gammel som de fleste af jer unge drenge, så du/I må forstå at det er flere år siden jeg var noget værd som det man vel kan kalde stemningsfan.
Derfor prøver jeg via dette forum, at give gode velmenende råd.
Jeg har et par gange givet udtryk for at det er meget simple sange som skal til for at skabe stemning.
PS. Hekler din negative attitude hjælper nok ikke på hvervning af nye medhjælpere.
For det første er Hekler ikke en ung teenager-knægt
Derudover har han jo fuldstændig ret i at det netop er ved sådan et tiltag at man skal gøre sin holdning gældende, og det har da ikke skortet på opfordringer til at komme med idéer
Jeg tror at du misforstår Heklers skriftsprog, for der er altså ikke ment noget videre negativt i forhold til det han skriver
Og fordi DU mener at det er korte sange der skal til, er det jo ikke ensbetydende med at det er det rigtige vel ?
Jeg har selv svært ved at lære de længere sange, men har dog tidligere foreslået at nogle gode lange sange kunne være vejen frem - vi kan trods alt ikke leve at lålålå sange hele tiden