Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: Forstærkninger!

Indlæg af Hausser »

Dennis skrev: Vi bytter da Califf, Marcic og Kim C lige over med Gilberto :D Kunne nu være dejligt at få ryddet helt op, men det kræver nok mere en dygtighed fra JØ.

Danny Califf
Jesper Juelsgård
Filip Marcic
Kim Christensen
Collins

Og så kan vi reelt vel også undværre en af de centrale midtbane spillere eller to!
Vi er jo også nødt til at være lidt realistiske og kan ikke se hvem der skulle gide at betale løn til Kim Christensen som bare er en stor uskarp skade. Tror han hygger sig meget godt i FCM, blir karrieren ud og hæver en solid hyre som ingen andre vil matche.

Juelsgaard og Baba Collins vil jeg i øvrigt ikke af med. Når Baba ikke er skadet (indrømmet det er han meget tit), så er han vel klubbens næstbedste rendyrkede angriber og Juelsgaard er fremtidens mand, også selv om der står et par spillere foran ham i køen.

Men et farvel og tak til Christopher Poulsen vil måske ikke være så dumt, der er også en hel del lønkroner at spare der, men hvem i udlandet gider mon betale penge for ham, når han ikke har spillet i så lang tid?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Hausser skrev:
tubbe93 skrev:Virkelig genialt med de to nye ! Men i nyheden på fcm med at ilsø får nummer syv, står der at der skal trykkes tre nye trøjer inden venskabskampen mod efb torsdag ? hvordan får de det til tre? eller henter vi en til inden for 9 timer ?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
Har de redigeret i teksten? Jeg kan ikke læse noget ordret om at der skal trykkes 3 nye trøjer, men i fald der gør, så omhandler det vel at Claus Madsen også får nyt nummer og derfor også skal have trykt en ny trøje.

Der står dog det her på hjemmesiden:

Martin Albrechtsen får nummer fem, som tidligere var tilegnet Maros Klimpl. Dermed får holdleder Jørn Kjær nu nye opgaver med at trykke trøjer til torsdag, hvor de tre nye ulve kan ses i aktion for første gang.

"De tre nye ulve"? Skal ikke udelukke det er en skrivefejl, men hvis det er, så er det sgu en dum en at lave på en dag hvor transfervinduet lukker og fans i den grad griber efter halmstrå og nærlæser alting :) Hvis der rent faktisk er signet en mere, eller man næsten har signet en mere, så er den jo heller ikke helt god i forhold til de børsetiske regler.
det var så det jeg mente, men folk forstår det nok ..

Kunne være vildt hvis en zimling eller Gilberto også kom !
FCM!
FCM!
FCM!

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Jeg syntes det er suverænt at vi får Ilsø på heden - en mand jeg har sukket længe efter. Vigtigst er hans evne til at gøre sine medspillere gode, hvilket virkeligt er tiltrænkt. Thygesen i rollen som 10'er har medvirket til det fuldstændig modsatte nemlig at vores spil er blevet ensidigt og ukreativt. Ligeledes virker MA som den rigtige til vores defensive problem, omend jeg i høj grad mener det skyldes dårlig struktur på hele holdet på grund af vores manglende evne til at etablere vores spil.

Vi skal dog stadig ikke blive grebet af stemningen, for vores tidligere trup var på papiret et i hvert fald top 5 hold, så selvom det nu virker som et top 3 hold, hvis man strammer den lidt, så skal potentiallet sættes i effekt.

Det er Kuhns opgave. Og jeg tror på at det kan lykkedes, med den gejst disse signings burde medbringe!

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

FCM.dk: "hvor de tre nye ulve kan ses i aktion for første gang."

Puha da. Det kunne selvfølgelig skyldes en fejl40, fordi forfatteren forinden i sætningen nævner klimps afgang? :) Så sidder man vel med 3 navne i hovedet og taster lidt i blinde .
Eller det kunne være Leon's forlængelse?

Det kunne dog også være en ny signing, hvor sidste detaljer mangler at komme på plads :P

Stadig små 8 timer endnu :D

Woop Woop!

Brugeravatar
Kent

Bedste transfervindue nogensinde?

Indlæg af Kent »

Spørgsmålet er, om dette ikke ender med at være det bedste transfervindue nogensinde for FCM?

3 mand ind direkte i start-11, mens vi ikke har sendt en eneste fra start-11 den anden vej. Det er vist ikke sket før?

Fordelen ved krisen er, at det faktisk er muligt at skaffe spillere langt billigere end tidligere. 4 mio for Ilsø (hvis det er korrek) er jo ret billigt, og så vidt jeg husker det samme, som OB gav for at få Caca 6 mdr før tid. Efter sigende var det også 6 mio som OB gav for Gislasson. Jeg ved godt hvem jeg mener gjorde den bedste handel i så fald.....

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Nemlig og det betyder jo bare, i forhold til tidligere år, at vi i år alligevel har forstærket vores bænk betragteligt uden at vi har købt spillere til bredden.

En Albrechtsen og en Ilsø giver jo nye muligheder i startopstillingen:

Arek
Afriye - Albrecthsen - Reid - Jessen

Danny - Thyge - Florescu - Borring

Frank - Ilsø...

Giver jo en udemærket bænk
Raska
Califf
Ipsa
CP
Albæk
Fagerberg
Jude
Salami :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

dan ls

Indlæg af dan ls »

Ulvene lurer på Hübertz

Hvad sker der for det, synes ikke det er en mand som vi kan bruge...!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214897.ece
Senest rettet af dan ls 1. sep 2009, 16:41, rettet i alt 1 gang.

skippels

Re: Bedste transfervindue nogensinde?

Indlæg af skippels »

Kent skrev:Spørgsmålet er, om dette ikke ender med at være det bedste transfervindue nogensinde for FCM?

3 mand ind direkte i start-11, mens vi ikke har sendt en eneste fra start-11 den anden vej. Det er vist ikke sket før?
Nu er det jo ikke sikkert at den eventuelle 3.mand kommer endnu. Det er lidt mærkeligt, at de vælger at præsentere to spillere tidligere på dagen, for så at præsentere en trejde spillere senere på dagen. Man ventede vel lidt med at præsentere Albrechtsen, indtil man havde fået Ilsø formaliteter på plads.

Men det er selvfølgelig ikke noget jeg ved, bare et indskud. Når det så er sagt, har vi i den grad stadig brug en ny angriber, det andet er simpelthen ikke holdbart, og det ville da utvivlsomt være dejligt med Gilberto på holdet.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Skippels...
Nu mener han nok at vi har hentet onyzko?

Lazki

Indlæg af Lazki »

Nej nej nej, hvad sker der for at vi lurer på Hübertz, jeg håber så sandelig det er løgn... Jeg sammenligner Hübertz med Kim C., vi har nok ufarlige, og knap-så-dygtige angribere i forvejen.. :shock:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

dan ls skrev:Ulvene lurer på Hübertz

Hvad sker der for det, synes ikke det er en mand som vi kan bruge...!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214897.ece
Med mindre vi skiller os af med Kim C + et par andre angribere indenfor de næste timer, så giver det absolut INGEN mening med PH den store klyne.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Xort skrev:Skippels...
Nu mener han nok at vi har hentet onyzko?
præcist

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg ville stille således op, hvis jeg satte holdet..

---------------------Onyszko--------------------------
Kolja------Albrechtsen-----Reid-------C.Poulsen
-------------Salami-----------Thygesen-------------
D.Olsen------------Ken Ilsø-------------Borring---
-----------------------Farlige-------------------------

Så med Danny Califf, Gilberto, Florescu, Jude, Jessen, Sivebæk og Ipsa på bænken.

Nu er holdet sat efter, hvis de spillede til deres top niveau som i sølvsæsonen. Gør de det så er CP, Salami og D.olsen at foretrække, men ellers skulle Sivebæk og Leon Jessen helt sikkert have pladsen.

Det ligner et medalje hold i mine øjne med potentiale til mere.

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
Med mindre vi skiller os af med Kim C + et par andre angribere indenfor de næste timer, så giver det absolut INGEN mening med PH den store klyne.

Det er forhåbenlig en joke, lækket til EB for sjov. Eneste forbindelse jeg kan se, er PH & Kuhns fælles tid i ÅB.

Med mindre han er blevet fyret i AB pga. en plettet straffeattest, eller slagsmål. Så er jobmulighederne i FCM jo gode ;)

/Noe

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Vi kommer kun for roulade!

Besvar