Ilsø og Albrechtsen på plads i FCM!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spangsbjerg

Ilsø og Albrechtsen på plads i FCM!

Indlæg af Spangsbjerg »

2 fantastiske indkøb af FC Midtjylland! Jeg er sikker på at de begge hurtigt vil blive etablerede spillere i start 11-elveren, og at de begge vil medvirke til at få vores klub tilbage på det rette spor!

The FCM FAN

Re: Ilsø og Albrechtsen på plads i FCM!

Indlæg af The FCM FAN »

Sådan Jens Ørgaard 2 klasse spillere der går direkte ind i start opsillingen!! :D

Det er fandme klasse!

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ilsø - Kreativ og uforudsigelig offensiv drivkraft med et godt skud, som jeg tror vil blomstre ved at have bedre spillere omkring sig end det han havde i SønderjyskE og en spiller som imo kan bruges på flere positioner (Central midt, hængende angriber, kant). Har nogle kreative egenskaber som ingen andre i truppen har og tror han kan blive vores nye 10er, vores kreatør fremover. Virker bestemt til at være en super tilføjelse til truppen, som forhåbentlig både skaber bredde og mere kvalitet i truppen.

Albrechtsen - Bundrutineret, hurtig og fysisk stærk midterforsvar med masser af Premier League erfaring, og som forhåbentlig kan blive den lederskikkelse i forsvaret som kan være med til løfte og inspirere holdet, ligesom Kristian Bak var det. En type som vi har manglet ekstremt meget, da hverken Klimpl eller Califf har formået at udfylde Baks sko og svinge dirigentstokken. Afhængigt af hvordan det kommer til at gå og hvilket niveau Albrechtsen viser sig at have, så ligner han transfervinduets bedre indkøb overhovedet og måske også den største forstærkning overhovedet.

Glæder mig til at se de to spillere i aktion, nu er der en del andre som skal til at oppe sig en hel del mere end de tidligere har gjort og det glæder mig i den grad.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det er da i sandhed en glædelig nyhed. To rigtig gode spillere der må formodes at være med i start-11'eren. Det giver mere konkurrence og mon ikke det skal ruske godt op i truppen.
Er der nogle derude der har hørt noget til prisen på de nye drenge?

Spekulerer på om Ørgaard havde planer om et vindue uden handler endnu engang, men presset af den grimme sæsonstart følte sig tvunget til at handle. Uanset hvad, så ser det ud til at være to rigtig gode indkøb. Hvis de flopper er det i hvert fald ikke noget der kan falde tilbage på Ørgaard efter min mening.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mousebreaker skrev:Er der nogle derude der har hørt noget til prisen på de nye drenge?
MA er på fri transfer. Størrelsen på sign-on hører vi nok ikke
EB gætter på 4 mio for Ilsø

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tror ikke vi skal regne med flere indkøb. Desuden så dækker Gilberto og Ilsø også nogenlunde samme pladser - gør de ikke?

Hmm... har et billede af Gilberto som hængende, men det passer måske ikke for mig?

/Cortez

pow21

Indlæg af pow21 »

Wilkommen, er det ikke det man siger dernede i sønderjylland, eller moin.

pow21

Indlæg af pow21 »

Cortez skrev:Tror ikke vi skal regne med flere indkøb. Desuden så dækker Gilberto og Ilsø også nogenlunde samme pladser - gør de ikke?

Hmm... har et billede af Gilberto som hængende, men det passer måske ikke for mig?

/Cortez
Gilberto er mere boksspiller, der ligger parat derinde til at tage de rigtige løb og putte bolden i kassen.

Ilsø har et godt langskud og en god teknik, og er mere en kreativ offensiv spiller.

kudu

Indlæg af kudu »

Sådan ! dejligt og se at man i det mindste forsøger ...... :D

Besvar