+ 24 timer. Vinduet lukker først ved midnat i morgenDalle skrev:af hvad jeg ved så er det altså kun 20 min igen inden det er helt lukket
Forstærkninger!
Re: Forstærkninger!
jamen så ved du da vist mere end mig:).Kent skrev:+ 24 timer. Vinduet lukker først ved midnat i morgenDalle skrev:af hvad jeg ved så er det altså kun 20 min igen inden det er helt lukket
nå jamen så er der jo masser af tid til at få de gutter transporteret til heden
Du er ikke den eneste, der ikke var klar over det: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214399.eceDalle skrev:jamen så ved du da vist mere end mig:).
Dog er du en del mere undskyldt - det er trods alt ikke dit job
Hvis dette er sandt, bliver jeg den lykkeligste mand i Europa. Ilsø og Gilberto er netop de 2 jeg blandt venner har sagt hele sommeren, jeg gerne så i FCM Og at vi samtidig får en klasseforsvarer som MA er bare toppen af kransekagenLazki skrev:Nu er Ilsø tæt på FCM..
Ilsø, macena, og albrechtsen ; ) http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214382.ece
Med 3 ind, må det vel alt andet lige betyde mindst 2 ud eller? Jeg vil ikke gå ind på, hvem og hvor mange, da mulighederne er mange (bare se de seneste indlæg)...
Nu må vi se, vi bliver klogere i morgen (det er altså meget snart
Hehe Ravn, det var pudsigt. Jeg sad netop tidligere i dag og nynnede noget lignendeRavnen skrev:Hvis Ilsø kommer samtidig med Albrechtsen og Macena, så ser det rigtig lyst ud!
I morgen er det juleaften
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
-
Mikael Lyk Madsen
Nu vi lige snakker Califf, er der så nogen der har set manden, eller hørt noget fra ham siden hans "cykelstyrt"? Jeg synes det lyder noget underligt, selvom det selvfølgelig godt kunne ske. Det kunne jo også tænkes han var hoppet på et fly til USA for at forhandle kontrakt med klub i hjemlandet. Hvis MA allerede har skrevet under, kunne det da også sagtens tænkes at Ørgaard har sagt til Califf at han er fri til at finde en anden klub.974 skrev:Hvem ved desuden om der ikke er arbejdet på højtryk for at få solgt Califf, Ipsa eller endda Reid. En Christopher Poulsen kunne også være et bud
Men det er selvfølgelig bare rent gætværk...
det kunne jo også være at Califf bliver lejet ud imorgen, måske til norsk fodboldt det ville nok passe fint til ham. Men jeg håber på 3 nye spiller imorgen Ilsø og Gilberto og MA det ville være super, vi kunne godt bruge alle 3, så der kan komme lidt mere pres på de spiller som er alt for sikker på en udtagelse til vores hold. Også måtte også meget gerne leje Jude ud
så kom glad med 3 stk nye spiller imorgen tak......
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Så er det vel nu man kunne håbe på at nyheder fra fcm.dk blev leaked, som før 
Jeg glæder mig til at høre om disse 3 transfers bliver en realitet. I så fald, er det tiltrængt, og bliver en fornøjelse at se dem i fcm-farver.
Jeg glæder mig til at høre om disse 3 transfers bliver en realitet. I så fald, er det tiltrængt, og bliver en fornøjelse at se dem i fcm-farver.
Woop Woop!
HVor er det fedt at der sker noget, 3 mand ind! WUHU!!!
Håber også vi kan skære nogle væk fra truppen, er også bange for vores økonomi, hvis vi ikke får nogle ud.
Håber også vi kan skære nogle væk fra truppen, er også bange for vores økonomi, hvis vi ikke får nogle ud.
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Illsø og MA officielt!
Woop Woop!
Nu vil jeg ikke klage når der kommer forstærkning, men Ilsø er sgu ikke nogen bombertype, det er da det vi mangler.
Men velkommen!
Men velkommen!
Ilsø og Albrechtsen! Yes! Hvor er det skønt. Jeg må indrømme, at jeg ikke troede på indkøb her til sidst, og så hiver Ørgaard dem sgu op af hatten. Det er fandeme godt, og det skal han have ros for. Jan Maslo lød spændende, men Martin Albrechtsen er alt andet lige et noget større navn med rutine fra verdens måske stærkeste liga. Det er det, folket har sukket efter i stedet for flere øst-handler.
Reelt var det vel Brøndbys Bernburg-handel, der åbnede op for vores Ilsø-ditto, for jeg havde opgivet ham, da BIF kom på banen. Jeg var faktisk overbevist om, at vi ville stå med Arek Onyszko som den eneste, og noget tvivlsomme, forstærkning til truppen, når vinduet lukkede. Inden sæsonen startede havde jeg agiteret meget for, at vi skulle købe Macena. Hvis vi ikke får ham, er det med købet af Ilsø nu ikke længere nogen katastrofe.
Bonus-info, der ikke lige trækker overskifter: Klimpl til Dundee, Oliseh lejes ud og Leon Jessen forlænger. Jeg synes, alle tre ting er positive!
TAK, Ørgaard! Du er jo faktisk handlekraftig, når det virkelig gælder.
Reelt var det vel Brøndbys Bernburg-handel, der åbnede op for vores Ilsø-ditto, for jeg havde opgivet ham, da BIF kom på banen. Jeg var faktisk overbevist om, at vi ville stå med Arek Onyszko som den eneste, og noget tvivlsomme, forstærkning til truppen, når vinduet lukkede. Inden sæsonen startede havde jeg agiteret meget for, at vi skulle købe Macena. Hvis vi ikke får ham, er det med købet af Ilsø nu ikke længere nogen katastrofe.
Bonus-info, der ikke lige trækker overskifter: Klimpl til Dundee, Oliseh lejes ud og Leon Jessen forlænger. Jeg synes, alle tre ting er positive!
TAK, Ørgaard! Du er jo faktisk handlekraftig, når det virkelig gælder.
Klasse! Det giver alt andet lige flere muligheder fremme med Ilsø i truppen. Bl.a. er der et par stk (læs: eks. Borring), som ikke kan vide sig sikker på 90 min hver gang (hvilket jeg egentlig også tror godt nok).
Med Sekou udlejet + Jude sendt til Afrika (U21 landshold), så er det godt set, at få Ilsø ind nu, da vi ellers også personmæssigt, ville være noget tyndt besat Med 1 el. 2, som pt. stadig er skadet...
MA har i lang tid givet sig selv...
Med aftenens offentliggørelser, tror jeg ikke, der sker mere denne gang.
Med Sekou udlejet + Jude sendt til Afrika (U21 landshold), så er det godt set, at få Ilsø ind nu, da vi ellers også personmæssigt, ville være noget tyndt besat Med 1 el. 2, som pt. stadig er skadet...
MA har i lang tid givet sig selv...
Med aftenens offentliggørelser, tror jeg ikke, der sker mere denne gang.
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
Virkelig 2 spændende transfer, endelig viser Ørgaard lidt handlekraft.
Mon Ilsø er tilset en plads som hængende angriber lige bag Frank, eller hvad tror i?
Mon Ilsø er tilset en plads som hængende angriber lige bag Frank, eller hvad tror i?
- Mini Bager
Det er bare superfedt der e sket noget. Jeg synes det er 2 rigtig gode signings. MA vil helt bestemt starte inde mod FCN. Ilsø er jeg lidt i tvivl om, men mon ikke han får minimum en halv time. Ærgeligt jeg,for en gang skyld ikke,kan komme på stadion og byde dem velkommen.
Super signings!
Jeg aner ikke meget om MA's kvaliteter pt., men han virker bestemt til at være en forstærkning.
Ilsø kender jeg lidt bedre og der er ingen tvivl om, at han kommer til at forstærke vores offensiv.
Så alt i alt er jeg en glad mand... jeg har godt nok ikke lige fået 4 nye Viborg-dæk men noget meget bedre.
/Cortez
Jeg aner ikke meget om MA's kvaliteter pt., men han virker bestemt til at være en forstærkning.
Ilsø kender jeg lidt bedre og der er ingen tvivl om, at han kommer til at forstærke vores offensiv.
Så alt i alt er jeg en glad mand... jeg har godt nok ikke lige fået 4 nye Viborg-dæk men noget meget bedre.
/Cortez