Forstærkninger!
Re: Forstærkninger!
Selv om det selvfølgelig ville være fantastisk, så er det ret beset svært at få øje på hvem der skulle være interesseret i Kim Christensen, en spiller som er kronisk skadet og nærmest ingen spilletid har fået for førsteholdet i FCM. Ham tror jeg vi hænger på.
Lyder dog rigtigt spændende med Ilsø og det virker også til at være en del mere konkret end interessen omkring Marcena. Kan det mon tænkes vi henter dem alle tre? Tvivler personligt på det, tror vi må stille os tilfredse med MA og så enten Ilsø eller Marcena, det syntes dog heller ikke er helt skidt endda.
Så er det bare ærgeligt at kampen om topplaceringerne allerede er tabt, men lad os i stedet starte sæsonen fra 0 med forstærkningerne og så se hvor langt fremme vi i så fald kan slutte..
Lyder dog rigtigt spændende med Ilsø og det virker også til at være en del mere konkret end interessen omkring Marcena. Kan det mon tænkes vi henter dem alle tre? Tvivler personligt på det, tror vi må stille os tilfredse med MA og så enten Ilsø eller Marcena, det syntes dog heller ikke er helt skidt endda.
Så er det bare ærgeligt at kampen om topplaceringerne allerede er tabt, men lad os i stedet starte sæsonen fra 0 med forstærkningerne og så se hvor langt fremme vi i så fald kan slutte..
Ja men det kan være det er noget nemmere at forhandle med fx Ilsø nu end det var dengang han stadig troede alle ville have ham.Hausser skrev: Så er det bare ærgeligt at kampen om topplaceringerne allerede er tabt, men lad os i stedet starte sæsonen fra 0 med forstærkningerne og så se hvor langt fremme vi i så fald kan slutte..
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Rygtemøllen har da godt nok fået gang i vingerne her i slutningen af vinduet.
MA virker sikker, selvom jeg gerne ville have det offentliggjort.
Macena-rygtet er åbenbart baseret på at Ørgaard var i Horsens.
Ilsø-rygtet kendes årsagen ikke rigtig til.
Jeg tvivler på at både Ilsø og Macena kommer, da de dækker nogenlunde den samme plads. Det drejer sig nok nærmere om, at man har spillet på to heste, så mulighederne stod åbne.
Men hvis vi henter 2 ind nu, så synes jeg vi skal af med nogen. Både Ilsø og Macena dækker pladser hvor vi har rigeligt med spillere. Så måske har Horsens'/SEs vilje til at tage en spiller i bytte også spillet ind på, hvem man vælger? Ipsa, Baba, Kim C og Jude kunne ligne spillere, der kunne indgå i en byttehandel, selvom jeg tvivler på at hverken Horsens eller SE kan betale 3 mio i årsløn til Jude...
MA virker sikker, selvom jeg gerne ville have det offentliggjort.
Macena-rygtet er åbenbart baseret på at Ørgaard var i Horsens.
Ilsø-rygtet kendes årsagen ikke rigtig til.
Jeg tvivler på at både Ilsø og Macena kommer, da de dækker nogenlunde den samme plads. Det drejer sig nok nærmere om, at man har spillet på to heste, så mulighederne stod åbne.
Men hvis vi henter 2 ind nu, så synes jeg vi skal af med nogen. Både Ilsø og Macena dækker pladser hvor vi har rigeligt med spillere. Så måske har Horsens'/SEs vilje til at tage en spiller i bytte også spillet ind på, hvem man vælger? Ipsa, Baba, Kim C og Jude kunne ligne spillere, der kunne indgå i en byttehandel, selvom jeg tvivler på at hverken Horsens eller SE kan betale 3 mio i årsløn til Jude...
7-9-13, så blir nedrykning forhåbentlig aldrig et tema, men ellers kan jeg da godt følge din tankegang og med tanke på hvor stor en økonomisk forskel der vil være mellem at slutte nummer 9 eller nummer 4, så kan 1-2 dyre forstærkninger sagtens tjene sig selv ind igennem den sportslige forbedring, også selv om vi alligevel kommer til at bløde økonomisk pga forstærkningerne.mancitydk skrev:Jeg har ikke særlig meget forstand på hverken FCM's økonomi specifikt eller økonomi generelt, men jeg kan ikke lade være med at tænke over et par ting, mht. den fokusering der har været på FCMs økonomi. Jeg synes selv at jeg er et ret fornuftigt menneske og derfor så gider jeg ikke alle mulige personlige kommentarer om at jeg har jord i hovedet etc, det højner ikke debatten. Men min tanke er lidt, at en mulig nedrykning vel i alle tilfælde på længere sigt vil være dyrere end de mio. der muligvis skal punges ud efter Macena / Albrechtsen???
Nu vil jeg bare gerne se en indkaldelse til en pressekonference 
Er det ikke utopi at tro at ret mange af de spillere i FCM som er i nærheden af startopstillingen har interesse i at skifte til ACH på permanent basis?
Her tænker jeg især på Califf og CP som helt usandsynlige da de er/har været inde omkring deres respektive landshold og vel har ambitioner om at fortsætte med at være det. Det kommer man ikke i dansk 1. division
Fagerberg er vel også utopi alene på grund af den pris man har betalt for ham, mens Baba måske er en bedre mulighed, da man vel ikke har postet den samme store investering i ham.
Kim Christensen håber jeg heller ikke det er, men tvivler også på at ACH kan oppebære hans løn. Han er IMO det eneste alternativ til Frank, hvorfor han er enormt vigtig at have i truppen når han blir skadesfri
Her tænker jeg især på Califf og CP som helt usandsynlige da de er/har været inde omkring deres respektive landshold og vel har ambitioner om at fortsætte med at være det. Det kommer man ikke i dansk 1. division
Fagerberg er vel også utopi alene på grund af den pris man har betalt for ham, mens Baba måske er en bedre mulighed, da man vel ikke har postet den samme store investering i ham.
Kim Christensen håber jeg heller ikke det er, men tvivler også på at ACH kan oppebære hans løn. Han er IMO det eneste alternativ til Frank, hvorfor han er enormt vigtig at have i truppen når han blir skadesfri
Og lønnen vil være et kæmpe problem. De nævnte spillere ryger hverken til Horsens eller SE. Det skal være marginalspillere, der ikke oppebærer den helt store løn, ellers har klubberne simpelthen ikke råd.Mazter81 skrev:Her tænker jeg især på Califf og CP som helt usandsynlige da de er/har været inde omkring deres respektive landshold og vel har ambitioner om at fortsætte med at være det. Det kommer man ikke i dansk 1. division
Kim C, Baba, Jude eller Ipsa kunne være bud, selvom Ipsa måske tjener for meget. Men de nævnte spillere vil nok heller ikke være interesserede i 1. div. Derfor er SE og dermed Ilsø nok det bedste bud (og den bedste spiller IMO)
Nej det er jo så den afvejning man har været nødt til at tage pga den pressede økonomi og der er klart plusser og minusser lige meget hvordan man vælger at agere, enten betaler man for meget, eller også har man ikke en sammenspillet trup fra starten som heller ikke ikke er stærk nok uden forstærkninger.Hekler skrev: Ja men det kan være det er noget nemmere at forhandle med fx Ilsø nu end det var dengang han stadig troede alle ville have ham.
Syntes ikke Ørgaard har haft så mange muligheder i dette vindue, han har jo været begrænset i sine udfoldelser. Ender vi med at have hentet 3 eller 4 deciderede forstærkninger i dette vindue (Arek (ikke endnu), Ilsø/Marcena MA) så er det altså heller ikke helt skidt, også selv om forstærkningerne stort set ankommer efter at krigen er tabt, lige nu står vi ihvertfald i sønderskudte Berlin med ryggen mod muren..
For satan jeg kan godt lide dine 2.VK metaforer Hausser
men ja, tror nu også mere på Ilsø end på Macena, da EBs nyhed ligner en nyhed med noget mere substans
men ja, tror nu også mere på Ilsø end på Macena, da EBs nyhed ligner en nyhed med noget mere substans
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Albrectsen, er fritstillet og behøver ikke at handle nu, han skal nok finde arbejde, så han har råd til at vente på den rigtige kontrakt.
Macena, bliver det ikke, hvis jeg ikke misfortolker totalt, det Ørgaard sagde i avisen.
Ilsø, måske, han har vel fundet ud af at alle dem der snakkede om ham, har købt spillere på hans plads undtaget FCM, hvad vi til gengæld skal med endnu en kant spiller type ved jeg dog ikke. Ikke ligefrem Ilsø fan...
Macena, bliver det ikke, hvis jeg ikke misfortolker totalt, det Ørgaard sagde i avisen.
Ilsø, måske, han har vel fundet ud af at alle dem der snakkede om ham, har købt spillere på hans plads undtaget FCM, hvad vi til gengæld skal med endnu en kant spiller type ved jeg dog ikke. Ikke ligefrem Ilsø fan...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Jeg ville foretrække Macena af de to.
Gilberto Macena de tre forrige sæsoner i Superligaen.
2006/2007 : 12 mål
2007/2008: 9 mål
2008/2009: 12 mål
Han er stort set ligeså effektiv foran målet som Frank. De ville blive en heftig duo.
Ilsø er mere kreatøren, og han er sandelig også velkommen, men skal valget stå direkte mellem de to så tager jeg Gilberto Macena, for vi har brug for en der kan score mål.
Gilberto Macena de tre forrige sæsoner i Superligaen.
2006/2007 : 12 mål
2007/2008: 9 mål
2008/2009: 12 mål
Han er stort set ligeså effektiv foran målet som Frank. De ville blive en heftig duo.
Ilsø er mere kreatøren, og han er sandelig også velkommen, men skal valget stå direkte mellem de to så tager jeg Gilberto Macena, for vi har brug for en der kan score mål.
Ilsø scorede 9 mål sidste sæson, hvilket vel heller ikke er helt ringe.Ravnen skrev:men skal valget stå direkte mellem de to så tager jeg Gilberto Macena, for vi har brug for en der kan score mål.
Desunden er han knap 3 år yngre end Gilberto.
Jeg stemmer på Ilsø.
Jeg tror sgu vi får alle 3 spillere - nu skal der til at ske noget
Martin A synes jeg er lidt af en bombe, og de 2 andre har vi vel haft i kikkerten over længere tid, sådan umiddelbart ...
Jeg er overbevist om at der kommer til at blive nogle udlejninger af diverse spillere, og det kunne sagtens være Baba Collins igen, men måske er det tvivlsomt hvis han er skadet
Ellers er der vel også et par andre afrikanere, samt nogle "periferi" spillere som er kommet fra akademiet, måske en Albæk eller Juelsgaard
Hvem ved desuden om der ikke er arbejdet på højtryk for at få solgt Califf, Ipsa eller endda Reid
En Christopher Poulsen kunne også være et bud
Bud er der efterhånden mange af synes jeg
Martin A synes jeg er lidt af en bombe, og de 2 andre har vi vel haft i kikkerten over længere tid, sådan umiddelbart ...
Jeg er overbevist om at der kommer til at blive nogle udlejninger af diverse spillere, og det kunne sagtens være Baba Collins igen, men måske er det tvivlsomt hvis han er skadet
Ellers er der vel også et par andre afrikanere, samt nogle "periferi" spillere som er kommet fra akademiet, måske en Albæk eller Juelsgaard
Hvem ved desuden om der ikke er arbejdet på højtryk for at få solgt Califf, Ipsa eller endda Reid
En Christopher Poulsen kunne også være et bud
Bud er der efterhånden mange af synes jeg
Men han er vel også mere angriber end kantspiller. Jeg ser ham som den hængende angriber ved siden af Frank. Han kan finde ud af at sparke udefra, hvilket vi desperat mangler, samtidig med at han kan sætte en mand af.Hekler skrev:hvad vi til gengæld skal med endnu en kant spiller type ved jeg dog ikke. Ikke ligefrem Ilsø fan...
jo jo det lyder skam alt sammen dejligt men endnu ingen af de 3 er sikre og specielt MA tvivler jeg meget på nu hvor han er fristillet og kan forhandle med hvilken som helst klub.
Ilsø vil være fantastisk og kunne gå direkte ind og erstatte danny olsen som den hængende angriber
Macena tror jeg ikke på jeg syntes ikke der er mere hold i det end at han siger at Gil er en god spiller dog kunne jeg forestille mig at hvis man ikke fik fat i ilsø så ville macena være et emne
Jeg er ret sikker på at det ikke bliver både gil og ilsø men "kun" en af dem de optager jo trods alt også begge den samme plads(hængende angriber(ilsø) og angriber ved siden af frank(GIL)) men lad os nu lige se om der overhovdet kommer nogen af hvad jeg ved så er det altså kun 20 min igen inden det er helt lukket og fcm er vel heller ikke den klub gode spillere brænder for at komme til i øjeblikket
Ilsø vil være fantastisk og kunne gå direkte ind og erstatte danny olsen som den hængende angriber
Macena tror jeg ikke på jeg syntes ikke der er mere hold i det end at han siger at Gil er en god spiller dog kunne jeg forestille mig at hvis man ikke fik fat i ilsø så ville macena være et emne
Jeg er ret sikker på at det ikke bliver både gil og ilsø men "kun" en af dem de optager jo trods alt også begge den samme plads(hængende angriber(ilsø) og angriber ved siden af frank(GIL)) men lad os nu lige se om der overhovdet kommer nogen af hvad jeg ved så er det altså kun 20 min igen inden det er helt lukket og fcm er vel heller ikke den klub gode spillere brænder for at komme til i øjeblikket