Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Brobissen

Re: Forstærkninger!

Indlæg af Brobissen »

http://onside.dk/node/41025

Gilberto: Jeg siger bare velkommen klokken ni iaften siger ørgaard der er pressemøde imorgen og så henter vi albrechsen og Macena.

Angående Jan maslo kunne det tænkes at det er fordi vi har albrechsen kontrakt i hus vi har sendt ham hjem uden nogen kontrakt ? eller fordi som ørgaard sagde at han ikke er god nok

Lazki

Indlæg af Lazki »

Men rygtets sandsynlighed er vel ikke blevet forhøjet, bare fordi andre sites refererer til samme kilde, altså Dagbladet Holstebro-Struer....

Men anyways så må man sige at Ørgaard ikke afviser noget, og måske også en lidt ledende udtalelse, mht. at Macena er dygtig:)

I hvert fald ingen tvivl om at vi mangler en angriber, men et indkøb skal naturligvis harmonere med økonomien i FCM.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg har ikke særlig meget forstand på hverken FCM's økonomi specifikt eller økonomi generelt, men jeg kan ikke lade være med at tænke over et par ting, mht. den fokusering der har været på FCMs økonomi. Jeg synes selv at jeg er et ret fornuftigt menneske og derfor så gider jeg ikke alle mulige personlige kommentarer om at jeg har jord i hovedet etc, det højner ikke debatten. Men min tanke er lidt, at en mulig nedrykning vel i alle tilfælde på længere sigt vil være dyrere end de mio. der muligvis skal punges ud efter Macena / Albrechtsen???

Kent, Hausser hjælp hvis jeg har misforstået noget??
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Lazki

Indlæg af Lazki »

Rimelig interessant læsning på ACH's eget debatforum, hvor nogle brugere påstår at have snakket med en kilde fra Horsens Folkeblad....

Kilden skulle angivelig mene at en byttehandel kunne komme på tale, altså Gil til FCM og en FCM'er til ACH.
Hvorvidt man kan regne med noget af det, skal jeg ikke kunne sige, men interessant er det da :)

http://www.acsupport.dk/index.php?optio ... tstart=534

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

og meget interessant, at det lyder på dem som om salget allerede stort set er en realitet. Vil dog personligt helst sende Kim C. deres vej frem for Baba eller Ken F.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Lazki

Indlæg af Lazki »

Ja 100 % enig, det ville jo være en klassehandel. På en eller anden måde virker det, som du antyder, at de allerede har accepteret at han er tabt for dem. Som om de ved mere end os.... :)

Jeg er nok en af dem der tror allermest på fagerberg i fremtiden, meget mere end på baba, så jeg ville blive lidt trist hvis Ken ryger til ACH.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det vil være noget af en pille at sluge hvis Fagerberg opgives i en byttehandel og der stadig skal ligges penge på for at få Macena. 10 millioner kroner pist væk, tror ikke rigtig det bliver ham, det ville være mere logisk med Kim Christensen.

Andro

Indlæg af Andro »

Kim C ville være mest logisk, det er også ham, der ville være bedst for os at komme af med(medmindre de vil have Califf).

Albrechtsen og Macena er rigtig gode indkøb, hvis vi får de to, vil det være lige det, vi har brug for. Ørgaard har da oppet sig en del, hvis han disker op med de to, og vi kun mister Kim C.

Jeg ser frem til, at de bliver præsenteret!

Lazki

Indlæg af Lazki »

Nu er Ilsø tæt på FCM..:)

Ilsø, macena, og albrechtsen ; ) http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 214382.ece

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

WOW men nu må vi se om det Passer :D

dan ls

Indlæg af dan ls »

Håber virkelig der er hold i det.. Det kunne være stort og få ham også.. Glæder mig til imorgen og håber vi får 3 nye i truppen.. Så ser det sku lovende ud :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis Ilsø kommer samtidig med Albrechtsen og Macena, så ser det rigtig lyst ud!

I morgen er det juleaften :D

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Martin Albrectsen ligner en sikker mand i FCM trøjen da han så sent som i aftes handlede ind i Ikast.. mon ikke kontrakten er i hus, eller det der er tæt på.

Andro

Indlæg af Andro »

Sikke da en nyhed at gå i seng på, jeg er mere spændt på i morgen end jeg var lillejuleaften sidste år. Ørgaard viser godt nok handlekraft, hvis han henter alle 3.

Dondy

Indlæg af Dondy »

Mon ikke vi skal være glade hvis vi får Albrechtensen og Ilsø, hvis vi skal have Gilberto vil jeg mene at vi skal have en god byttehandel hvor vi kommer af med f.eks. callif eller Kim C og evt. begge to.

Jeg vil personligt blive ked af hvis Ipsa blev en del af den ovennævnte bytte handel da jeg synes han er en mægtig god forsvarer, en christopher poulsen kunne måske være en mulighed?

Med Albrechtensen og Ilsø i truppen får vi altså lige pludseligt nogle nye muligheder som jeg mener har været længe tiltrængte. Ilsø er en klar forstærkning som den hængende angriber/offensiv midt og Albrechtensen vil forhåbentligt løfte vores forsvar.

Besvar