Aab - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Aab - FCM

Indlæg af mnm123 »

hold kæft en nedtur ser i bilen hjem og har oplevet i mine øjne den svageste præstation i Fcm tiden, vi ligner et hold på vej ned i et dybt hul med ingen anden udvej ind hårdt arbejde og 1-2 nye profiler, vi ligger nunner 11 det er pinligt. Vi har ikke meget at bringe i dag offensivt og laver en børnefejl som Aab scorer på også har vi absolut 0 at komme med i 2 halvleg. Sikke 14 dage at gå ind til med at hvergang vi se tabellen ligger vi til nedrykning.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg er sådan set enig med dig, Ravnen, i, at vi skal forsøge at være positive. Når det så er sagt, så er jeg heller ikke enig i så meget andet i dit indlæg.

Kæmpe, kæmpe, kæmpe fejl ved målet. Det er simpelthen bare ikke godt nok - uanset om man er vant til kanten!

Vi er 3 skridt tilbage ifht. Kuhn's start. Vi står muligvis en anelse bedre defensivt, men vi har stadig ingen struktur i vores spil. De simpleste afleveringer kikser og så er vi så fandens uskarpe, at jeg overvejer stærkere briller!

Hvad he...... er Thyge på banen for i dag? Han bidrager jo med nul og niks! Det samme kan siges om DO, til dels Borring og Frank render rundt og skvatter i bolden som om han aldrig har lagt mærke til at den er rund.

Det er så fuldstændig forfærdelig at se på, at jeg snart overvejer min hustrus forslag om at holde med et andet hold!

Dét sker selvfølgelig ikke - men.... ja, jeg ved sgu snart ikke, hvad der skal ske. Det er ikke trænerens skyld. Så meget er sikkert. Har efterhånden ondt af Thomasberg. Han havde ikke en chance med de snotfokælede og overvurderede spillere, vi lader trække i vores klubs trøjer!

Måske jeg ser mere nuanceret på det efter jeg har sovet på det, men jeg tvivler!

/Cortez

EDIT: Hov, jeg glemte at være positiv.... øh...... DO udtaler efter kampen, at de går mentalt ned efter målet. Øh... ja!!!? Måske dén mand endelig selv har set problemet!?

jimmy

Indlæg af jimmy »

http://www.bold.dk/nyt/Kuhn-haaber-paa- ... g-i-morgen

så er det bare at komme igang.....gerne martin A og ikk mindst en ang

håber virkelig på at der komme 2 stk nye spiller

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu I lader følelserne løbe lidt over gevind, vi spillede faktisk en ret flot kamp og var direkte uheldige med ikke at få point med hjem.

Men Allan Kuhn har ikke haft jordens letteste startprogram: OB ude, FCK hjemme og så Aab ude. Jeg synes ikke man skal dømme ud fra de tre kampe. Men på udebane mener jeg virkelig der er klar forbedring at spore, men tingene kommer bare ikke så nemt når man er havnet i den tunge ende at tabellen.

Op med humøret folkens.

pow21

Indlæg af pow21 »

Fy for satan! vi var jo ikke engang i nærheden af at kreere nogle chancer mod AaB. Deres anfører smed bolden til os ved Ufarlige Franks chance, udover den havde vi ikke noget.

ØRGAARD RAUS!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Vi har allerede konstateret, at det IKKE nytter noget at fyre folk! Dét er heller ikke vejen frem, synes jeg.

Derimod bør der efterhånden fokuseres fra spillernes side. Det er der problemet er. Ansæt en sportspsykolog, en shaman, en druide, en god gammel heks - I don't care... bare se at få banket noget stolthed og vinderinstinkt ind i de sa... spillere!

/Cortez

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ravnen skrev:Jeg synes nu I lader følelserne løbe lidt over gevind, vi spillede faktisk en ret flot kamp og var direkte uheldige med ikke at få point med hjem.

Men Allan Kuhn har ikke haft jordens letteste startprogram: OB ude, FCK hjemme og så Aab ude. Jeg synes ikke man skal dømme ud fra de tre kampe. Men på udebane mener jeg virkelig der er klar forbedring at spore, men tingene kommer bare ikke så nemt når man er havnet i den tunge ende at tabellen.

Op med humøret folkens.
Arh Ravnen, så var det altså heller ikke bedre. Spillemæssigt var kampen på et lavt niveau med et utal af pasningsfejl, elendige indlæg og meget få gennemspillede angreb som logisk nok også resulterede i næsten ingen målchancer. Syntes ikke man har den store grund til at være specielt optimistisk ovenpå den her kamp, eller optimismen skulle ihvertfald ikke være et resultat af den kamp, dertil var fejlene for mange og spillet for ringe.

De samme fundamentale problemer som vi har bøvlet med så længe, syntes at være uforløste, vi skaber stadig ikke i nærheden af et acceptabelt antal målchancer og laver stadig for mange individuelle fejl. Hørte Kuhn fortælle spillerne til træning, at vi skulle derhen hvor det kun var modstandernes individuelle kompetencer der kunne afgøre kampene og ikke vores fejl, misforståelser eller dårlig organisation. Dertil er vi ikke nået endnu kan vi konstatere, for den måde som AaB får scoret på må ganske enkelt ikke ske, det må simpelthen ikke blive farligt og alligevel koster det mål og point, jøsses..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

3 kampe nul point, 6 mål indkasseret og blot ét scoret og dermed også en placering under nedrykningsstregen. Det må vel være tæt på den dårligste effekt af et trænerskifte i superligahistorien og lige nu står vi tilbage med et hold som syntes helt selvtillid og tro på egne eller kollektive evner, har ihvertfald sjældent et hold underpræstere så voldsomt som vi har gjort i denne sæson.

Pudsigt nok, så forudsagde jeg faktisk netop det der er sket efter kampen mod Silkeborg, nemlig at vi kunne være under nedrykningsstregen efter 7 runder. Det jeg sagde dengang, var absolut et worstcase-scenario men alligevel er profetien er altså gået i opfyldelse og betingelserne for sæsonen er nu radialt ændret, i første omgang handler det bare om overlevelse. Inden sæsonen væddede jeg faktisk 2*3 kasser øl og 3 kasser Sommersby med 3 inkarnerede AGFere om hvem der sluttede øverst, dem kan jeg vist allerede udbetale :(

Ligesom Kuhn så håber jeg i den grad at Ørgaard får læderet op af lommen og køber os et par gedine forstærkninger i morgen, lige nu har vi altså behov for noget nyt blod i truppen og nogle spillere som ikke er besudlede af den tabermentalitet som præger kollektivet.

Ellers må det være alvorligt på tide at spillere som Thygesen og Danny Olsen får en meget fortjent tur på bænken, for fucks sake, hvor bidrager de to da med uendeligt lidt i de her fodboldkampe, omvandrende undskyldninger af fodboldspillere. Frank er samtidigt også mere en moden til bænken, ud over at brænde en kæmpedirektør, så ser i simpelthen alt for lidt til vores offensive krumtap. Problemet med Frank er så at vi ikke har noget alternativ, men når vi ikke kan presse modstanderne ned mod eget felt og få Frank parkeret i feltet, så er han tæt på at være værdiløs.

Karakter
Raska 7
Jessen 8
Ipsa 7
Reid 7
Kolja 6
Izunna 7
Florescu 7
Borring 7
Danny Olsen 03
Thygesen 03
Frank 5

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Fra wiki
"I vestlig religion er en profeti en guddommelig gave til at tale sandheden"

Du sætter sandlig ikke dit eget lys under en skæppe hr. generalløjtnant

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Virkelig en lortekamp..

Der er simpelthen ALT for mange overbetalte lejesvende i den trup som ikke kæmper for sin løn, fy for helved hvor er jeg træt af at se på Danny, Thyge og Frank på det hold, Danny og Thyge har en fornærmende ringe indstilling og laver ikke dagens gode gerning, simpelthen pinligt den mand kan være anfører.. Frank er godt nok en fuser idag, sætter ikke et ben rigtig i denne kamp og vinder end ikke én eneste hovedstødsduel.. Izunna er en katastrofe i første halvleg og forstår stadig ikke han får lov at være på banen til 2. halvlegs start.. Kolja i midterforsvaret duer ikke, det er ikke en løsning der er optimal - jo det fungerede mod Randers, hvor modstanden heller ikke er noget at prale af..

KÆMP ELLER SKRID !!

Endnu engang hjemvendt fra stadion som en skuffet mand, FUCK det bliver en laaaaang sæson..

pow21

Indlæg af pow21 »

Jeg er helt med på din linie Hausser, faktisk mener jeg man handler en smule for sent, men hva helllere komme for sent end...

Vi skriger efter en til hver kæde, men en angriber og en forsvarsspiller kan også gøre det. Er økonomien ikke til det, jamen så må vi se i øjnene at vi intet har at lave i toppen, så kan vi da håbe på at vi kan hænge på hold som EFB og AGF i denne sæson... eller HB fucking Køge :roll:

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Bedømt udfra spillet igår, især i forsvaret så må man da håbe at der kommer en ny spiller i dag, inden transfervinduet lukker, helst en der kan sætte lidt styring på dernede, det manglede ihvertfald ind i mellem, ellers synes jeg faktisk at midtbanen ind i mellem spillede nogelunde, men det var hele tiden lige ved og næsten i den næst sidste aflevering frem til de målgivne afleveringer, hvilket resulterede i upræcise indlæg osv. Håber på forbedring til næste kamp, for ved at holdet kan præstere bedre. Meen vil nu også sige, at der var fans der ikke havde lyttet særlig meget til hvad der blev snakket om til "hvad er vi her for" mødet, for der var der folk der gjorde præcis det modsatte af hvad der var blevet snakket om, det kan man selvfølgelig ikke forhindre, men at man efter et minuts spil råber "skyd" når bolden er ude ved sidelinien omkring midten af banen. Efterfulgt med et par nedgørende bemærkninger om Danny Olsen, Er overhovedet ingenting i forhold til hvad der blev råbt senere i kampen, meen jeg vil ikke blande mig så meget.

Det er åbenbart sådan vi vil være kendt rundt om i Danmark, jeg lå mærke til da HB Køge spillede mod Brøndby i Brøndby, der blev der zoomet ind på deres fans, og de stod og heppede og dansede selvom de var bagud 4-1 på det tidspunkt.

Synes bare lige man skulle tænke over ens egen indsats, om man er tilskuer, medløber fan, eller rigtig fan? Om man støtter holdet i medgang og modgang eller kun i medgang? Inden man begynder at kalde holdet for f.eks. "overbetalte lejesvende".

Jeg kan huske et eks. i andre kampe råber folk altid skyd når de er udenfor feltet, i dag er der en der skyder, så er det sku også galt, så burde han åbenbart have spillet, jeg vil vædde med, at hvis han havde spillet havde det også været galt.

Så kan det godt være at jeg er for tyndhudet til at gå til fodbold, men jeg synes det er fucking pinligt, at ens egne fans står en hel halvleg og skælder ud på egne spillere i stedet for at prøve at få dem til at finde spillet frem, med positiv opbakning, eller er folk virkelig så fokuseret på hvad de får for deres billetpenge.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Det kunne vist ikke siges bedre, thomas.

Medløberfans er der nok af.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Thomasbokr skrev: Så kan det godt være at jeg er for tyndhudet til at gå til fodbold, men jeg synes det er fucking pinligt, at ens egne fans står en hel halvleg og skælder ud på egne spillere i stedet for at prøve at få dem til at finde spillet frem, med positiv opbakning, eller er folk virkelig så fokuseret på hvad de får for deres billetpenge.
Jeg kan kun være enig.
Sang selv med på hver eneste sang der blev startet igår, men for det meste så kunne jeg se op på en flok af korslagte arme...Jeg ved sku ikke helt hvordan vi gør noget ved den indstilling?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Godt indlæg Thomasbokr, det er nu vi skal stå sammen og hjælpe gutterne. Vi er simpelthen for tilvænte, måske er en lille krise slet ikke det værste der kan overgå vores unge klub, så vi når succesen atter kommer bedre forstår at værdsætte den..

Besvar