Aab - FCM
Re: Aab - FCM
Florescu har karantæne i næste kamp, kun 2 min. skulle han bruge på at få gult. Ikke ligefrem en drømmestart på kampen.
Men en spændende opstilling i dag, der er mange af de ændringer, man har kunnet efterlyse i de seneste kampe.
Men en spændende opstilling i dag, der er mange af de ændringer, man har kunnet efterlyse i de seneste kampe.
Jer, der ikke har Canal 9, kan også se den her: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=47149&part=sports
Det virker altid.
Det virker altid.
Senest rettet af Andro 30. aug 2009, 16:10, rettet i alt 1 gang.
-
The FCM FAN
Det virker også godt her!
Overraskende god kvalitet
Overraskende god kvalitet
Frank brænder en friløber, kort efter scorer AaB til 1-0 i en situation, hvor forsvaret snorksover. Der er meget at arbejde på endnu.
100% enig i de står og sover i forsvaret . Men er jeg den eneste der savner at Raska havde sit udgangspukt længere ude i målet og evt kunne kunne have løbet ud og sparke bolden væk ?
Hvor ondt, vi var bedst i første halvleg og spillede rigtig flot med meget aggresivitet og bevægelighed. Med lidt held havde vi været på 2-0, Frank har ihverfald haft et par rigtig store muligheder... og så kommer den Aab scoring ud af ingenting fordi hele forsvaret snorksover, det er ondt!
Vi må bare klø på, det her er noget af det bedste jeg har set FCM spille længe, og ser vi bort fra FCK kampen, så har der virkelig været lyspunkter ude mod OB og nu i dag. Med lidt held så vender vi den og vinder 2-1
Vi må bare klø på, det her er noget af det bedste jeg har set FCM spille længe, og ser vi bort fra FCK kampen, så har der virkelig været lyspunkter ude mod OB og nu i dag. Med lidt held så vender vi den og vinder 2-1
Det siger desværre ikke så meget, RavnenRavnen skrev:Vi må bare klø på, det her er noget af det bedste jeg har set FCM spille længe
Hvor er Thyge, Danny og Ipsa henne? Hvordan kan Frank brænde sådan en chance? Jeg synes helt ærligt ikke, der er meget at være begejstret over...
Men som jeg tidligere har skrevet, så skal vi blive ved med at støtte holdet også selv om vi skulle tabe i dag. Men for fa.... hvor det deprimerende at se på...
Jeg ber' til en bedre 2. helvleg...
/Cortez
EDIT: Og så er det bare lidt for typisk at Flo rager en ostemad til sig efter 1½ min.
Re: Aab - FCM... ikke top 4
Håber FCM ledelse melder ud at de ikke er med i spillet i top 4.... giv dog de drenge noget ro, så presset kan komme væk fra deres skuldere... mon så ikke det gamle FCM bold kommer tilbage.... der er meget at aredjde med endnu.... under nedryknings stregen.... føj det gør ondt.
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
-
The FCM FAN
Hvor er vi på vej hen? Vi spiller jo dårligere fodbold end SE!
Farlige Frank som altid plejer at være god for en scoring, Fredelige frank Evt.
FCM er jo som et såret dyr, og sådan noget kan desværre tage lang tid om at hele!
VIS NU NOGET GEJST FCM FOR FANDEN!
Farlige Frank som altid plejer at være god for en scoring, Fredelige frank Evt.
FCM er jo som et såret dyr, og sådan noget kan desværre tage lang tid om at hele!
VIS NU NOGET GEJST FCM FOR FANDEN!
Jeg synes vi har grund til at være tilfredse med indsatsen, generelt. Vi er FANDENS uheldige ikke at få noget med hjem fra Aalborg, anden halvleg var mere tæt men vi havde virkelig fortjent et point eller tre.
POKKERS Ipsa totalt misser den åbne skudchance til sidst, det var til at tude over!
Irriterende at Thygesen kan være tilstede på banen i 94 minutter uden at yde noget som helst, hvor lang snor har man fordi man er anfører?
Borring, ok første halvleg, men totalt væk i anden, det dur ikke.
Jude, det var svært at se forskellen i angrebet da han kom ind, der var ikke særlig meget mere fylde af det.
Ellers super kamp af resten af gutterne, masser af vilje og bevægelighed. Vi stod super godt på banen med Izunna foran forsvaret, han mangler selvfølgelig lidt men Aab var jo svine heldige med målet i en halvleg hvor vi havde styr på alt.
Reid og Jessen var suveræne og Florescu gik konstant forrest.
Men hvorfor ikke starte med Sivebæk? Han er da suverænt den fløj der har mest tur i den i øjeblikket, fænomenal centring ind til Frank som desværre ikke får kontrol over den.
Jeg er optimist og vil ikke glo på den skide tabel et mikrosekund, vi skal nok hente masser af point på hjemmebane så nedrykning er slet ingen risiko, det gode er at vi er langt bedre på udebane nu jeg husker vi nogensinde har været, det må være tilbage til Ove Pedersen tiden vi har været bedre, for det har godtnok været sølle under Bech, Erik og Thomasberg. Mod OB og i dag har vist rigtig gode takter ude. Når vi først kommer ud af den onde krise-spiral hvor heldet ikke vil være med os, så kommer vi til at hente masser af udebane points.
Jeg er overbevist om at vi vinder sikkert hjemme mod FCN i næste runde. Forza FCM!
POKKERS Ipsa totalt misser den åbne skudchance til sidst, det var til at tude over!
Irriterende at Thygesen kan være tilstede på banen i 94 minutter uden at yde noget som helst, hvor lang snor har man fordi man er anfører?
Borring, ok første halvleg, men totalt væk i anden, det dur ikke.
Jude, det var svært at se forskellen i angrebet da han kom ind, der var ikke særlig meget mere fylde af det.
Ellers super kamp af resten af gutterne, masser af vilje og bevægelighed. Vi stod super godt på banen med Izunna foran forsvaret, han mangler selvfølgelig lidt men Aab var jo svine heldige med målet i en halvleg hvor vi havde styr på alt.
Reid og Jessen var suveræne og Florescu gik konstant forrest.
Men hvorfor ikke starte med Sivebæk? Han er da suverænt den fløj der har mest tur i den i øjeblikket, fænomenal centring ind til Frank som desværre ikke får kontrol over den.
Jeg er optimist og vil ikke glo på den skide tabel et mikrosekund, vi skal nok hente masser af point på hjemmebane så nedrykning er slet ingen risiko, det gode er at vi er langt bedre på udebane nu jeg husker vi nogensinde har været, det må være tilbage til Ove Pedersen tiden vi har været bedre, for det har godtnok været sølle under Bech, Erik og Thomasberg. Mod OB og i dag har vist rigtig gode takter ude. Når vi først kommer ud af den onde krise-spiral hvor heldet ikke vil være med os, så kommer vi til at hente masser af udebane points.
Jeg er overbevist om at vi vinder sikkert hjemme mod FCN i næste runde. Forza FCM!
Hvilken kamp har du set.. Aab har fuldstændig styr på kampen og vi skaber absolut ingenting udover et kontrastød som Frank brænder på det skammeligste..
Derefter laver vi en børnefejl af karat i det centrale forsvar, hvor REID og Kolja ser fodbold i stedet for st spille. Raksa stod lime til jorden inde på stregen. Resten af kampen var en lang ørkenvandring, hvor der ingen fight, vildskab og bevægelighed var?? Vi kommer kun frem til tilfældigheder i de sidste 10 minutter grundet lange bolde og med alle mand fremme.
Der skal ske noget radikalt ellers ender vi i 1. division, desuden skal Ørgaard ud hente spillere nu.. Det er sgu dyrere at rykke ned end at købe 2-3 stærke spillere.
Og der er absolut intet der tyder på vi får så meget som 1 point mod FCN som spiller meget flot og optimistisk.. Det kan godt gå hen at give en lussing ala den som mod FCK. Danny Olsen udtalte også at næsten hele holdet hang med hovederne efter de kom bagud.. Inklusiv ham selv.. Det er mentalt problem, men det er sgu ikke godt nok af sådan højtbetalte spillere..
Derefter laver vi en børnefejl af karat i det centrale forsvar, hvor REID og Kolja ser fodbold i stedet for st spille. Raksa stod lime til jorden inde på stregen. Resten af kampen var en lang ørkenvandring, hvor der ingen fight, vildskab og bevægelighed var?? Vi kommer kun frem til tilfældigheder i de sidste 10 minutter grundet lange bolde og med alle mand fremme.
Der skal ske noget radikalt ellers ender vi i 1. division, desuden skal Ørgaard ud hente spillere nu.. Det er sgu dyrere at rykke ned end at købe 2-3 stærke spillere.
Og der er absolut intet der tyder på vi får så meget som 1 point mod FCN som spiller meget flot og optimistisk.. Det kan godt gå hen at give en lussing ala den som mod FCK. Danny Olsen udtalte også at næsten hele holdet hang med hovederne efter de kom bagud.. Inklusiv ham selv.. Det er mentalt problem, men det er sgu ikke godt nok af sådan højtbetalte spillere..