Tilmelding kan ske på telefon 40 92 07 42
Ses, 12.30 på Herning Banegård...
Bla bla bla!!!Hausser skrev:Hvis det ikke allerede er for sent at få noget ud af sæsonen, så er det nu skuden skal vendes. Den her kamp er faktisk også en must-win, for taber vi den, må vi forvente at være 9-13 point efter top 5 og så kan vi for alvor tale om at sæsonen er helt spildt, og så hedder det vel en kraftig sportslig nedjustering hvor overlevelse og en placering mellem 6-8 vel må være målet. Ikke just hvad klubben med de himmelstræbende ambitioner, er forvænt med. I så fald, må det også betyde en økonomisk nedjustering i forhold denne sæsons forventninger, noget som vel er i størrelsesordenen 10 millioner, alt inklusiv, og den kommer i den grad til at gøre ondt ude i fremtiden.
Helt enig Thomas, stop den evige brokkesang og støt holdet istedet.Thomas Lund skrev:
Bla bla bla!!!
Kom nu med ud og STØT holdet alle sammen!
Det nævnte jeg allerede ved Silkeborg kampen, at man skulle støtte holdet, fremfor personangreb mod de enkelte spillere, men der var mange folk godt nok uenige, jeg håber inderligt, at folk vil tage og STØTTE holdet, også selvom vi ikke lige er foran efter 20 min.Thomas Lund skrev:
Bla bla bla!!!
Kom nu med ud og STØT holdet alle sammen!
Allan Kuhn vender i eftermiddag tilbage til Aalborg, hvor han for første gang skal stå over for AaB som cheftræner for FC Midtjylland. Som støtte ville Kuhn gerne have haft Danny Califf, der ligeledes har en fortid i AaB, med i sit midterforsvar, men det bliver der ikke noget af.
Amerikaneren har nemlig været en tur på cyklen, og det var ikke en god idé. Califf styrtede og slog hoften, så han må i midterforsvaret erstattes af Kolja Afriyie, mens Kristian Ipsa napper Afriyies plads som højre back.
På midtbanen er der ligeledes lagt op til ændringer, Mads Albæk er på bænken, mens unge Izunna Uzochukwu for første gang er at finde i startopstillingen.
http://www.bold.dk/nyt/Styrt-paa-cykel- ... Califf-ude
Det ser rigtigt fornuftigt ud, særdeles vigtigt at Califf er ude og jeg må indrømme jeg har masser af tiltro til Izunna. På den måde Albæk er blevet brugt på, så mener jeg, og har helt tiden ment, at Izunna er bedre. Albæks force er primært i det offensive del af spillet, som defensiv midtbanespillere mener jeg Izunnas aggressivitet og løbevillighed er bedre.Jesper-Sunds skrev:YES CALIFF ER IKKE I START 11![]()
![]()
![]()
Raska
Ipsa - Reid - Afriyie - Jessen
Olsen - Uzochukwu - Florescu - Borring
Thygesen - Frank