Forstærkninger!
Re: Zimling på vej til midtjylland
Må du nok sige men øv.... Fodbold i en nøddeskal
- Thomasbokr
Re: Albrechtsen tæt på Midtjylland
OB signede deres nye målmand indenfor 2 timer op til midtjylland kampen.Brobissen skrev:Kan ikke lige huske relgerne for det men idag når fcm sættertrup til imorgen må de så skifte om på truppen hvis Martin komme imorgen tidlig og de først spiller klokken fem
-
Mikael Lyk Madsen
^^ Tror man må skifte helt ind til kampstart, hvis bare man har fået licencen på plads. Blev Roy Carroll ikke først præsenteret af OB et par timer før kampen mod os i mandags?
EDIT: Var vist lige lidt for langsom...
EDIT: Var vist lige lidt for langsom...
Martin Albrechtsen er i hvert fald betydelig hurtigere end Califf, og der udover kommer han med en international erfaring, hvilket givet vis må medføre en højere grad af stabilitet i forsvaret.... Ser frem til at se ham i aktion, hvis han kommer til Midtjylland:)
-
HamDenLange
Det er nemlig vildt smart at skille sig af med en Central forsvar og Højre back, til fordel for 2 centrale forsvare! Kuk Kuk .. Kolja er den eneste ordenlige højre back vi har. Lad os bare købe begge og så få sendt Reid til Italien for 15-20 millioner, Califf til USA for 2 kr. og så købe Martin og Jan. Længere er den vist ikke.skippels skrev: Mit bud er, at vi skiller os af med Califf og Marcic, for på den måde at få plads til de to nye. Men nu må vi se, det kan være de kun signer den ene.
- Jeg er ikke så lang igen.. 
det vil være et super ssign med Martin albrechtsen, men dine vurderinger af priser for vores spillere er lige lovlig højt sat, da Califf sikkert er svær at finde en klub til pga. hans præstationer det sidste år og Reid skal hæve sit bundnuveau og af med børnefejlene og præstere over en hel sæson. Ipsa har vist at han kan spille højre back Leon jessen er blevet brugt i nød situationer så vi mangler ikke backs+ ikke at glemme at Martin Albrechtsen har spillet back tilbage i Fck tiden og i England.HamDenLange skrev:Det er nemlig vildt smart at skille sig af med en Central forsvar og Højre back, til fordel for 2 centrale forsvare! Kuk Kuk .. Kolja er den eneste ordenlige højre back vi har. Lad os bare købe begge og så få sendt Reid til Italien for 15-20 millioner, Califf til USA for 2 kr. og så købe Martin og Jan. Længere er den vist ikke.skippels skrev: Mit bud er, at vi skiller os af med Califf og Marcic, for på den måde at få plads til de to nye. Men nu må vi se, det kan være de kun signer den ene.
- Thomasbokr
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... teboers-52
Tipsbladet vurdere diveres rygter med om hvor stor sandsynlig der er for at rygterne bliver aktuelle realiteter.
De vurdere det med Lav, middel og Høj osv.
I midtjyllands tilfælde med Martin Albrechtsen vurdere de det som HØJ.
Så lad os håbe..
(de bruger dog Ekstra Bladet som kilde)
Tipsbladet vurdere diveres rygter med om hvor stor sandsynlig der er for at rygterne bliver aktuelle realiteter.
De vurdere det med Lav, middel og Høj osv.
I midtjyllands tilfælde med Martin Albrechtsen vurdere de det som HØJ.
Så lad os håbe..
(de bruger dog Ekstra Bladet som kilde)
Kan han spille både back og midterforsvar?
Håber sku det er rigtigt.
Håber sku det er rigtigt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Albrechtsenmrjelle skrev:Kan han spille både back og midterforsvar?
/Cortez
ja han dækker begge pladser, og spillede en sæson i WBA som back.Cortez skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Albrechtsenmrjelle skrev:Kan han spille både back og midterforsvar?
/Cortez
Kuk kuk ryger vist tilbage til dig selv. Ipsa kan spille højre back, og har gjort det ganske fornuftigt når han har spillet der. Desuden er Martin Albrectsen meget alsidig, og han spillede i lang tid på højrebacken hos både Derby og West.B. Så det får vi ikke noget problem med.HamDenLange skrev:Det er nemlig vildt smart at skille sig af med en Central forsvar og Højre back, til fordel for 2 centrale forsvare! Kuk Kuk .. Kolja er den eneste ordenlige højre back vi har. Lad os bare købe begge og så få sendt Reid til Italien for 15-20 millioner, Califf til USA for 2 kr. og så købe Martin og Jan. Længere er den vist ikke.skippels skrev: Mit bud er, at vi skiller os af med Califf og Marcic, for på den måde at få plads til de to nye. Men nu må vi se, det kan være de kun signer den ene.
Re: Forstærkninger!
Dette er ren ønske tænkning...
Men hvor synes jeg det kunne være fedt, at vågne op til følgende scenarie mandag morgen.
- Califf er solgt til en amerikansk klub.
- Marcic er røget sydpå som en del af en byttehandel med Maslo.
- Martin Albrectsen har skrevet en 4 årig kontrakt med FCM.
- Søren Larsen har lavet en 1 årig lejeaftale med FCM, for at forbedre sine muligheder for at komme med i 'VM truppen'. Gerne med en gunstig forkøbsklausul.
- En angriber udlejes eller sælges.(Dog ikke Frank el. Fagerberg)
Status.
Ind: Jan Maslo, Martin Albrectsen & Søren Larsen
Ud: Califf, Marcic & 'En angriber'
Men hvor synes jeg det kunne være fedt, at vågne op til følgende scenarie mandag morgen.
- Søren Larsen har lavet en 1 årig lejeaftale med FCM, for at forbedre sine muligheder for at komme med i 'VM truppen'. Gerne med en gunstig forkøbsklausul.
Status.
Det kunne helt sikkert være fantastisk med Søren Larsen men desværre også helt udelukket. Søren Larsens agent har udtalt at han IKKE kommer til DK http://onside.dk/node/40599
Hvis vi endelig skal ud i en "stor" signing er Zimling nok mere "realistisk" og så ikke alligevel, da BIF nok må være mere interessante at skifte til end os!
Hvis vi endelig skal ud i en "stor" signing er Zimling nok mere "realistisk" og så ikke alligevel, da BIF nok må være mere interessante at skifte til end os!
ja sikke en drøm, men også ret utealistisk tror jeg. Califf bliver ikke sådan at slippe af med af flere grunde. 1. hans gode løn. 2. Vi skal ha en overganssum i nærheden af 2,5mill. 3. Hans præstationer det sidste år er kun gået en vej.pdole skrev:Dette er ren ønske tænkning...
Status.
Marcic er svær da det han har vist ikke er i nærheden af at være bare 1. diisionsniveau i Dk så at tro han er nem at finde en klub til er svær men kan håbe en 2. bundesliga hold eller noget i den retning. Vores angriber scorer jo ikke så de står ikke i ret høj kurs og det står mere og mere klart at vi har brugt nogle resourcer på spillere som ikke slår til.
Ønskedrømmer med indkøbene vil være serdeles tilfreds med Marti Albrechtsen som tilgang da han vil være en super forstærkning som har det vi mangler i midterforsvaret som speed god med bolden og rutine og virker som en leder i mine øjne.
Maslo kan jeg ikke se vi har brug for hvis vi skriver med MA da vi har nok midterforsvar som Reid,Ipsa, Sviatchenko som Back up.
Søren Larsen vil være en drøm men han søger nærmere mod Tyskland da de kender ham der og spillestilen ligger godt til ham der. Ja det kunne man godt ønske sig her på falde rebet af transfer vinduet og en halv kold kedeliformiddag inden tur går i mod Aalborg.
Har du noget at ha det i?
Ja det er ikke henvendt til nogen speciel, men jeg synes godt nok der er mange der udgyder negative energier i en mængde så man skulle tro de havde noget at ha det i?
Det ville nogen gange pynte en lille smule, at man tog nogle mere nyancerede briller på når først debatten er skud igang. Hvad er det for en spiller du er utilfreds med? Hvorfor er du utilfredes?, og nej, "han er sku da mega ringe", eller "han kan jo ikke ramme en bold", er ikke rigtigt noget andre kan bruge til noget.
Eksempel: Mange har været efter Filip Marcic fordi han var et skod indkøb. Men jeg tænker at da vi hentede ham, var det i en situation hvor der ingen opbakning var på backerne, og der skulle store omrykninger til for at dække pladserne, han var altså i første omgang hentet som gardering. Senere har fx Leon Jessen jo fået vent skuden og Ipsa har vist han kan dække pladsen så godt at han vist bliver foretrukket der, selvom han originalt var købt til midterforsvaret. Desuden har manden jo været skadet, hvilket har vanskeliggjort en reel kamp om pladsen væsentligt.
Når vi så lige kigger på lidt mere af billedet, ja så kan man sagtens sige at han ikke har været nogen forstærkning, men i det mindste akut udfyldte han det han blev købt for.
Nogen der har fundet statestik på hvad han har spillet? Jeg er kommet til at smide linket til den DR statestik side væk.
OK så kan man beskylde Ørgaard for at hente middelmådige østeuropæere men jeg tror altså ikke nødvendigvis det er nemmere, eller billigere at finde en Dansker der kunne fylde pladsen i samme situation.
Men det er selvfølgelig en ting der er værd at diskuterer.?
Det ville nogen gange pynte en lille smule, at man tog nogle mere nyancerede briller på når først debatten er skud igang. Hvad er det for en spiller du er utilfreds med? Hvorfor er du utilfredes?, og nej, "han er sku da mega ringe", eller "han kan jo ikke ramme en bold", er ikke rigtigt noget andre kan bruge til noget.
Eksempel: Mange har været efter Filip Marcic fordi han var et skod indkøb. Men jeg tænker at da vi hentede ham, var det i en situation hvor der ingen opbakning var på backerne, og der skulle store omrykninger til for at dække pladserne, han var altså i første omgang hentet som gardering. Senere har fx Leon Jessen jo fået vent skuden og Ipsa har vist han kan dække pladsen så godt at han vist bliver foretrukket der, selvom han originalt var købt til midterforsvaret. Desuden har manden jo været skadet, hvilket har vanskeliggjort en reel kamp om pladsen væsentligt.
Når vi så lige kigger på lidt mere af billedet, ja så kan man sagtens sige at han ikke har været nogen forstærkning, men i det mindste akut udfyldte han det han blev købt for.
Nogen der har fundet statestik på hvad han har spillet? Jeg er kommet til at smide linket til den DR statestik side væk.
OK så kan man beskylde Ørgaard for at hente middelmådige østeuropæere men jeg tror altså ikke nødvendigvis det er nemmere, eller billigere at finde en Dansker der kunne fylde pladsen i samme situation.
Men det er selvfølgelig en ting der er værd at diskuterer.?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler