Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Magnus Troest

Indlæg af Lupus1999 »

For heden os da!!

Så få kontraktpennen frem og hent den mand.. En klar forstærkning som lige inden sidst skifte var på a-landsholdet. Ham og reid ville være et sublimforsvar..

Troest/Reid og med Ipsa og de unge som backup begynder det at ligne noget..

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Ja, det var da langt bedre end en ukendt Slovak.

øhhh... hvordan ved du det? Ukendt for dig og mig betyder vel ikke nødvendigvis uden evner? Bevares, Magnus var god til at heade og cleare, men noget vidunder med bolden er/var han vel næppe

Magnus kender alt i og omkring klubben, og ville fra dag 1 være en markant forstærkning.

Jeg er ikke lige så skråsikker...

Ham og Reid kender vel også hinanden.

Ja....og? De har ikke spillet ret meget sammen for nyligt...

Holger

Dennis

Indlæg af Dennis »

Lupus1999 skrev:For heden os da!!

Så få kontraktpennen frem og hent den mand.. En klar forstærkning som lige inden sidst skifte var på a-landsholdet. Ham og reid ville være et sublimforsvar..

Troest/Reid og med Ipsa og de unge som backup begynder det at ligne noget..
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 189792.ece

Haha for 3 mdr siden var prisen 34 mil, tvivler stærkt på at den er nede på de 3,4 mil som FCM har penge til at tilbyde. En smule realisme ville være dejligt. Og så er Troest altså heller ikke bedre og for mig at se slet ik den type vi står og mangler. Han ligner Winston meget godt i egenskaber.

uschel

Re: Forstærkninger!

Indlæg af uschel »

prisen er da faldet helt ned tl 25 mio kr, der var den pris de forlangte af Fulham

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er det helt ude i havet, at forsøge at leje ham?
http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Larsen-paa-klubjagt

Han koster sikkert lidt, men et lejemål kunne måske finansieres eller? han er tilsyneladende åben for alt!!

Bobby

Forstærkninger - Runström

Indlæg af Bobby »

Jeg har, ligesom flere andre, nævnt ham før. Jeg mener helt sikkert, han kan forstærke vores angreb markant. Jeg synes, han har vist rigtig gode takter i de kampe, jeg har set ham spille i OB. Han har dog lange udsigter til spilletid og vil gerne væk. Alt er naturligvis relativt, men han bør kunne erhverves for en overkommelig pris. Jeg mener han kan gå direkte ind i startopstillingen. Samtidig er han kun 25 år og kan sælges videre om nogle år, hvis han fortsætter sin udvikling.

Vi befinder os altså også på et marked, hvor det ikke ligefrem vælter med spændende angribere, der er til at komme i nærheden af. Derfor mener jeg også, Runström vil være en god signing.

Så kom nu Ørgaard.

http://www.bold.dk/nyt/Runstroem-Ikke-sjovt-at-se-paa
/Bobby

nielsen

Re: Forstærkninger - Runström

Indlæg af nielsen »

Bobby skrev:Jeg har, ligesom flere andre, nævnt ham før. Jeg mener helt sikkert, han kan forstærke vores angreb markant. Jeg synes, han har vist rigtig gode takter i de kampe, jeg har set ham spille i OB. Han har dog lange udsigter til spilletid og vil gerne væk. Alt er naturligvis relativt, men han bør kunne erhverves for en overkommelig pris. Jeg mener han kan gå direkte ind i startopstillingen. Samtidig er han kun 25 år og kan sælges videre om nogle år, hvis han fortsætter sin udvikling.

Vi befinder os altså også på et marked, hvor det ikke ligefrem vælter med spændende angribere, der er til at komme i nærheden af. Derfor mener jeg også, Runström vil være en god signing.

Så kom nu Ørgaard.

Hvad pokker skal vi med et OB flop ??? det er da ikke nogen forstærkning overhovedet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Bobby skrev:Jeg har, ligesom flere andre, nævnt ham før. Jeg mener helt sikkert, han kan forstærke vores angreb markant. Jeg synes, han har vist rigtig gode takter i de kampe, jeg har set ham spille i OB. Han har dog lange udsigter til spilletid og vil gerne væk. Alt er naturligvis relativt, men han bør kunne erhverves for en overkommelig pris. Jeg mener han kan gå direkte ind i startopstillingen. Samtidig er han kun 25 år og kan sælges videre om nogle år, hvis han fortsætter sin udvikling.

Så kom nu Ørgaard.

Efter sigende, så tjener Runstrøm i den grad kassen i OB, så hans løncheck er en kæmpe forhindring.

2294

Indlæg af 2294 »

Hmmm....

Det er lidt pudsigt, at en FCM spiller der brokker sig over manglende spilletid, bare skal "flette næbet" og yde en indsats så han kan kæmpe sig tilbage.

Er det en spiller fra en anden klub, kunne han straks være en billig forstærkning...
Her skulle der stå noget klogt...

Bobby

Indlæg af Bobby »

2294 skrev:Hmmm....

Det er lidt pudsigt, at en FCM spiller der brokker sig over manglende spilletid, bare skal "flette næbet" og yde en indsats så han kan kæmpe sig tilbage.

Er det en spiller fra en anden klub, kunne han straks være en billig forstærkning...
Nu mindes jeg ikke, at have udtalt at nogen FCM spiller bare skal flette næbet, så jeg kan ikke rigtig se, hvor du vil hen med den sammenligning.
/Bobby

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kent skrev:Efter sigende, så tjener Runstrøm i den grad kassen i OB, så hans løncheck er en kæmpe forhindring.
Det er klart, at vi ikke skal ud og betale den løn, OB betaler for ham. Det mener jeg ikke, han er værd. Det tror jeg nu heller ikke, han kan få nogle steder.

For mig at se må Runström træffe et valg. Enten bliver han i OB og opretholder en fed løn, eller også vælger han spilletid og en lavere løn. Jeg har svært ved at se, hvem der kan/vil betale ham den samme hyre, som han får i OB. Specielt med det marked, der er pt. og udfra den betragtning, at han ikke spiller i OB.
/Bobby

Bobby

Indlæg af Bobby »

nielsen skrev:Hvad pokker skal vi med et OB flop ??? det er da ikke nogen forstærkning overhovedet.
Et flop er måske lige at tage munden for fuld. Han har mistet pladsen til Utaka og Demba Nyren. Samtidig har han været skadet. Det behøver man jo ikke blive et flop af.

Men jeg hører, da gerne, hvis du har nogle bedre/mere realistiske emner til angrebspladsen i FCM.
/Bobby

2294

Indlæg af 2294 »

Bobby skrev:
2294 skrev:Hmmm....

Nu mindes jeg ikke, at have udtalt at nogen FCM spiller bare skal flette næbet, så jeg kan ikke rigtig se, hvor du vil hen med den sammenligning.
Det var nu heller ikke lige møntet bestemt på dig, men mere på den generelle holdning man oplever ved at læse div. tråde igennem.
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Zimling

Indlæg af Jesper-Sunds »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Zimling-spoeger-i-Broendby
Både Silkeborg og FC Midtjylland meldes ifølge Politikens oplysninger interesseret i Zimling, der formentlig finder et ophold på Vestegnen langt mere tiltalende.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nådada, det ville da være en spændende spiller at få hertil :D

Besvar