Til dem der kommer i morgen tirsdag.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Til dem der kommer i morgen tirsdag.

Indlæg af Hekler »

Hello.
Vi vil jo gerne have så mange som muligt dukker op derfor også tilbuddet om at blive samlet op på stationen. Men kommer du fx. kørende fra Ikast eller Vildbjerg, så kunne du jo lige skrive det her så det blev endnu nemmere for folk at komme frem.

Er bilen ikke fyldt, så kan du også slå et sving forbi stationen, og se om der er nogen der skal have et lift.

Personligt mangler jeg kørelejlighed til Ikast bagefter så det er vigtigt du melder dig ;-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Re: Til dem der kommer i morgen tirsdag.

Indlæg af Hekler »

Ja jeg kan se der er heftig gang, i debatten om en måske ny spiller, men jeg synes i skal komme med til mødet, og hilse på Thyge og Danny O, og give jeres besyv med til at vi får skabt den positive bølge der skal gi et mesterskab...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Til dem der kommer i morgen tirsdag.

Indlæg af Lupus1999 »

Ville gerne..

Nu sørger vi får at bygge et hold op som kan blive mestre til næste sæson!! Det betyder jo som det ser ud lige nu, direkte adgang til Champions league gruppespillet. Så kan jegg godt vente endnu en sæson, hvis vi så snupper skabet det helt rigtige år.

Håber der sker noget godt, da vi også for første gang var under 10.000 tilskuere til en kamp mid FCK!!

Besvar