Jan Maslo! Ny FCMer?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Jan Maslo! Ny FCMer?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-taet-paa-slovakisk-stopper

Det ser spændende ud! ? Jeg kender ham godt nok ikke lige? :)
Jeg følte måske bare vi havde mere brug for en "bomber" ? Men det er nok bare mig? :?
Senest rettet af bobthebuilder_dk 25. aug 2009, 09:41, rettet i alt 1 gang.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Re: Jan Maslo! Ny FCMer?

Indlæg af Ravnen »

Uha jeg håber godtnok de ved hvad de gør, endnu et ukendt uprøvet østnavn.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Ravnen skrev:Uha jeg håber godtnok de ved hvad de gør, endnu et ukendt uprøvet østnavn.
ja de har da brændt fingerne flere gange, så en dag lykkes det måske :P

mnm123

Indlæg af mnm123 »

håber at han er god for vi har brændt penge nok af på dårlige spillere der fra. Bare han ikke er en alt for tung spiller, men han er godt nok høj så langsom i vendinger er han nok.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

mnm123 skrev:håber at han er god for vi har brændt penge nok af på dårlige spillere der fra. Bare han ikke er en alt for tung spiller, men han er godt nok høj så langsom i vendinger er han nok.
han kommer fra MFK Ružomberok, de ligger næstsidst i den slovakiske liga, og ??

mnm123

Indlæg af mnm123 »

FCM7000 skrev:
mnm123 skrev:håber at han er god for vi har brændt penge nok af på dårlige spillere der fra. Bare han ikke er en alt for tung spiller, men han er godt nok høj så langsom i vendinger er han nok.
han kommer fra MFK Ružomberok, de ligger næstsidst i den slovakiske liga, og ??
ja det overbeviser ikke mig om at han kan forstærke os.......

Dennis

Indlæg af Dennis »

mnm123 skrev: ja det overbeviser ikke mig om at han kan forstærke os.......

Der skal ik så meget til at forstærke os på den plads lige nu :D Og så ser det ud til at han kender til det med at spille i en bundklub. Måske han kan lære Thyge og drengene lidt om hvordan man figther!

uschel

Indlæg af uschel »

196 cm og 90 kg. Hmm måske at Califf endelig får en han kan løbe fra hehe

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Endnu en lotto kupon, håber selvfølgelig han er god.

Momme

Indlæg af Momme »

Det er satme utroligt - hvorfor føler FCM absolut at de skal opfinde den dybe tallerken og finde et talent el. lign. i en eller anden skodklub. Jeg tror simpelthen ikk på at det der kan blive til noget - men pnge skal de nu nok få smidt efter ham.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Hvor er det da ved at være belastende...

IKKE at klubben henter lotto kuponer, men størstedelen af brugerne her inde!
i skriger på nye spillere til klubben, selvom det er ret tydeligt at der ikke er penge til nogen.

Når klubben så henter en ukendt spiller, så skal der hakkes ned på det..
Så nu er det nu hvor man må bestemme sig.. vil man have ukendte spillere til få penge eller ingen spillere.? det er jo hellere ikke godt nok når man laver en transfer bombe ala borring og fyrer 1 års transfer penge af på en spiller.?

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Hvorfor?

Foretrækker i nuværende situation spillere der har bevist deres værd til 10-20 mio fremfor lottokuponer som Marcic, Klimpl, Dadu, Ipsa og Raska x 4-5 mio...

Kan godt være den dyre spiller hiver en god hyre, men tvivler på at den er 4-5 gange højere end 4-5 mio. spillerne.

Men fair nok brændt barn skyr ikke ilden på heden, man satser nok på at selv en blind østeuropæisk høne også finder korn.

Dalle

Indlæg af Dalle »

ja når han er så stor og tung kan han sku nok ikke løbe vandvittigt stærkt men er der ikke nogle som ser træningen som kan berette om ham?

Jeg syntes ikke det er det sted vi mangler en spiller nærmere en offensiv højreback eller en top angriber.

Nu skal det siges jeg ikke har set ham overhovdet men ipsa, reid og kolja er de spillere der passer bedst med at spiller midter forsvare i vores system(eller det gamle med tt) jeg håber det er allan Kuhn som har sagt at han er et stor talent og han gerne vil have ham ellers har jeg nemlig ret svært ved at se den kæmpe slovak slå hans elskede Califf og vores støreste forsvars talent Reid.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Umiddelbart havde vi vel alle hellere set Sölvi Ottesen på den plads, men han er jo nok desværre for dyr.

Det er svært at forholde sig til Jan Maslo, da jeg intet kender til manden. Skal man skrive med ham, skal den sportslige ledelse i hvert fald være meget overbevist om, at han er bedre end både Califf og Ipsa, ellers er der simpelthen ikke noget perspektiv i det.

Jeg synes da i det mindste, det er godt at se, at klubben er aktiv, på trods af pengekassen ikke bugner. Dilemmaet er naturligvis altid, at skal man have spillere, der ikke er dyre at anskaffe og ikke skal have alverden i løn (det ved jeg selvfølgelig ikke om det er tilfældet med Maslo), så vil det altid være en lottokupon. Det kan man simpelthen ikke undgå. Men det er klart, at med FCM's succes - eller mangel på samme - med at hente østeuropæiske spillere, kan man kun være nervøs for, at Maslo er endnu en fiasko.

Man kan selvfølgelig også vælge, at håbe på, han er den nye Hangeland. Han har i hvert fald højden til det. :roll:
/Bobby

Bobby

Jan Maslo - nu med billede

Indlæg af Bobby »

/Bobby

Besvar