FCM - FCK!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: FCM - FCK!

Indlæg af Lupus1999 »

Umiddelbart også en god opstilling. Vi er enige om at Thygesen skal ned på midten, da det vil gøre ham langt bedre og det vil give plads til Sivebæk som i øjeblikket er den spiller i bedst form. Han ville desuden kunne gøre en meget offensiv Grønkjær mere defensiv og også hælpe forsvaret den vej rundt.

Jeg havde Danny Olsen med som hængende angriber alene i mangel af bedre. Ken Fagerberg kunne være et alternativ, men synes det er lidt vovet at have ham i med fra start. Jeg har også nævnt i mit oplæg til tråden, at det ville være ideelt at bytte Danny ud med Ken Ilsø, da han ville passe perfekt ind i et sådan system. Jeg kunne egentlig godt forestille mig at Allan Kuhn satte Siv ind i stedet for Albæk fra start, da det ville give endnu mere speed. Jeg håber han gør det for som mange nu har nævnt er Sivebæk i absolut topform.

For en god ordens skyld kan jeg lige skrive til dem der ikke ved det, så er Baba Collins skadet i 6 uger med knæet og det er derfor han ikke har været med. Desuden forventer jeg et gennembrud af Izunna og Sivebæk i denne sæson, så jeg håber snart de spiller fast.

pow21

Indlæg af pow21 »

Kan man være andet end bange for, hvordan holdet reagere hvis de kommer bagud mod FCK i morgen. Selvom kampe mod OB viste okay spil, er holdet stadig uden den store selvtillid, ja no wonder med den start.

Udebanen mod OB kunne man smide alt over bord, ny kamp med Kuhn ved roret, ikke det store press. Men der kommer masser af press på i morgen, selvom modstanderen er FCK. FCK har ikke fået en genial start, medmindre man ser det fra andre end deres øjne, derfor tager de nok heller ikke nemt på opgaven.

Og næste kamp i ligaen er på udebane mod et formstærk AaB mandskab der har vundet 4 kampe i træk. Overrasker vi ikke en af de 2 kampe ligger vi med 7 kampe 4 point, og gør vi det, så sender jeg en abe til Ørgaard for det perfekte tidspunkt han valgte at skifte træner...

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

1145 skrev:Hausser nu må du altså lige tage det med at Danny har fået en mia. chancer, men hvornår har Fagerberg sidst fået en reel chance?
15 minutter hist og pist er altså ikke noget man seriøst kan måle en spiller på.
Tja, han kan jo prøve at spille sig til at få chancen ved træning? Jeg har skuffende nok heller ikke fået en reel chance af FCM, men det betyder ikke at jeg kan gøre det bedre end dem der spiller.

For mig at se så har Fagerberg allerede fået rigeligt med chancer og stort set hver gang er han blevet fundet for let og helhedsindtrykket har da også være umådeligt ringe. Derfor har han da også været helt ude af truppen i lange perioder og når man hører om hans lade indstilling ved træning, så forstår man det også godt.

I stedet for at bitche i pressen over manglende spilletid, burde han nok nærmere begynde at kigge en smule indad og fokusere på hvad han selv kan gøre for at tilegne sig mere spilletid og det indebærer mange overarbejdstimer med hovedstød, afslutninger, timing, spilforståelse og placeringsevne. Når han har vist så uendeligt lidt, så fremstår det som rent klynk når han brokker sig over den manglende spilletid. Jeg kunne forstå da Christian Olsen brokkede sig, kan forstå hvis Sivebæk brokker sig og kan endda forstå hvis Ipsa brokker sig, men Fagerberg, not so much..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCKs trup er klar:http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2009/2 ... n/truppen/
Som forventet indeholder den ikke Grønkjær, der spares til Chl.leauge kampene. Det er da i det mindste en fordel for os.

Målsætningen er dog uændret: Vi skal vinde.

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Hausser skrev:Jeg kunne forstå da Christian Olsen brokkede sig, kan forstå hvis Sivebæk brokker sig og kan endda forstå hvis Ipsa brokker sig, men Fagerberg, not so much..
Du om nogen er da også ekspert i brokkeri. Undskyld, kunne altså ikke lade den være uskrevet. Jeg synes netop denne sætning viser at du simpelthen er uimodtagelig for sund fornuft. Hvorfor må en ung mand ikke brokke sig, mens andre gerne må?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

1145 skrev: Du om nogen er da også ekspert i brokkeri. Undskyld, kunne altså ikke lade den være uskrevet. Jeg synes netop denne sætning viser at du simpelthen er uimodtagelig for sund fornuft. Hvorfor må en ung mand ikke brokke sig, mens andre gerne må?
Tænk, tast, tal. Hvis du ikke magter at forstå hvad det er jeg skriver, selv om det er gjort meget eksplicit, så lade være med at kommentere på det. Reflekter en gang mere over hvad jeg skriver, så tror jeg du fanger det..

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hausser skrev:...I stedet for at bitche i pressen over manglende spilletid, burde han nok nærmere begynde at kigge en smule indad og fokusere på hvad han selv kan gøre for at tilegne sig mere spilletid og det indebærer mange overarbejdstimer med hovedstød, afslutninger, timing, spilforståelse og placeringsevne...
Nå, troede sgu lige en overgang, at du skrev om Jude... men så kom jeg til at se, hvem ophavsmanden bag indlægget var... :D

/Cortez

pdole

Indlæg af pdole »

Umiddelbart godt nyt. Grønkjær og Santin er ikke udtaget til truppen mod FCM.

http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2009/2 ... n/truppen/

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hausser skrev: I stedet for at bitche i pressen over manglende spilletid, burde han nok nærmere begynde at kigge en smule indad og fokusere på hvad han selv kan gøre for at tilegne sig mere spilletid og det indebærer mange overarbejdstimer med hovedstød, afslutninger, timing, spilforståelse og placeringsevne.
Så skal Judes agent vel også flette næbet med hans evindelige lort i pressen eller hvad?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jesper BW1100 skrev: Så skal Judes agent vel også flette næbet med hans evindelige lort i pressen eller hvad?
Pærer og æbler.

Fagerberg står i en situation hvor han absolut intet har vist og alligevel forlanger han spilletid, det er ikke ligefrem det Judes agents udtalelser handler om. Hvis Fagerberg, modsat Sivebæk, Ipsa eller Christian Olsen dengang, rent faktisk havde vist noget der berettiger til en plads på holdet, så fair nok han brokker sig, men sandheden er faktuelt en anden. Spilletid er noget man gør fortjent til og den blonde svensker ville have rigtigt godt af at arbejde noget hårdere med sine mangler i stedet for blot at snakke sig til den..

Fagerberg er på nippet til at være den største fiasko i FCMs historie og der skal virkelig til at ske noget, hvis den titel ikke vedbliver. Fagerbergs gennebrud SKAL komme i den her sæson, det kan der næppe herske alverden med tvivl om.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Enig i at han har været i fiasko, tror desværre heller ikke på han kommer i gang i FCM.
Har faktisk hørt lidt rygter om at Fageberg er på vej tilbage til sin gamle klub til vinter.

ER sku efterhånden godt træt af enkelte spilleres flæben i gennem pressen, her tænker jeg bla på:

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... vigter-mig - Califf (VIceanfører) forstår ikke han bliver sat af efter fadæsen i SIF, hvor han spiller som en miniput spiller.

http://www.aoh.dk/artikler/jude-agent-slaveri-i-fcm - Jude mener han skal være en af de bedste betalte, trods utallige elendige præstationer.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=101320&rss=true - C. Poulsen virker som en der har giver op efter der er kommet yngre konkurrenter til hans plads.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=105777&rss=true - Fagerberg mener ikke han har fået chancen i FCM efter 29 kampe og 4 mål..

I stedet for at tude til presse folk var det sku da bedre at give den en skalle på træningsbanen og vise trænerne hvad man dur til. Har man et problem tager man den med træneren i stedet for.

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Hausser skrev:
1145 skrev: Du om nogen er da også ekspert i brokkeri. Undskyld, kunne altså ikke lade den være uskrevet. Jeg synes netop denne sætning viser at du simpelthen er uimodtagelig for sund fornuft. Hvorfor må en ung mand ikke brokke sig, mens andre gerne må?
Tænk, tast, tal. Hvis du ikke magter at forstå hvad det er jeg skriver, selv om det er gjort meget eksplicit, så lade være med at kommentere på det. Reflekter en gang mere over hvad jeg skriver, så tror jeg du fanger det..
Undskyld, kaldte du mig lige dum?

Vi tager den lige en gang til for Kong Hans. DIN holdning er at Fagerberg er et flop, og så snart der kommer nogle der har en anden holdning, så er det bare kæft trit og retning og ret ind til højre? JEG har sgu så altså en anden holdning, og det virker ikke til at du respekterer andres meninger.

Nuff said. Over and out.

Det er ikke fremmende for debatten, når pladen kører i samme rille hele tiden.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

1145 skrev:
Hausser skrev:
Undskyld, kaldte du mig lige dum?

Vi tager den lige en gang til for Kong Hans. DIN holdning er at Fagerberg er et flop, og så snart der kommer nogle der har en anden holdning, så er det bare kæft trit og retning og ret ind til højre? JEG har sgu så altså en anden holdning, og det virker ikke til at du respekterer andres meninger.

Nuff said. Over and out.

Det er ikke fremmende for debatten, når pladen kører i samme rille hele tiden.
"Når krybben er tom bides hestene"

Er det bare mig eller er tonen blevet mere skinger generelt blandt alle debatører i takt med resultaterne på banen?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

0-1 Zanka

Vi ved jo udemærket godt at Fck er stærke i hovedspillet, så hvorfor da ikke undgå at give dem? Efter 5 min. har de vel allerede haft 3 stykker, samt et frispark tæt på feltet.

Schelle

Indlæg af Schelle »

Hold kæft hvor er vi dårlige til og prøve og være definsive.

For guds skyld få nu Danny Califf smidt af helvede til , Manden er så langsom og ringe som noget overhovedet kan være !!

Besvar