Dét der er jeg slet, slet ikke enig i. Nu skal du lige huske på, at vi altså spillede mod OB på Odense stadion. Jeg synes, vi spiller en fremragende defensiv kamp - med et enkelt uheldigt mål imod os - derimod kan vi godt blive enige om, at vi manglede skarpheden. Men at påstå at der i 2. halvleg ingen kampgejst var, synes jeg ærlig talt er noget værre vrøvl.jpskoubo skrev:I går synes jeg dog tilmed, at der i 2. halvleg dukkede noget af den dårlige indstilling op fra tidligere, hvor der ikke for alvor blev kæmpet for sagen. Jeg så i hvert fald op til flere gange forsvarsspillerne stå og fedte med bolden nede i bagi - når vi er bagud 1-0 på Fionia Park, og vi ligger i bunden af tabellen, så skal der dælendulme kæmpes så blodet sprøjter.
Jeg håber, at Kuhn vil kunne få noget kampgejst og energi ind i spillerne.
OB står rigtig, rigtig godt på banen og havde tydeligvis defensiven i højsædet forud for kampen mod Genoa - særligt efter pausen. Det gjorde at vi ikke på samme måde kunne spille på omstillingsspil. Derfor kommer vi til at spille lidt bagud. Men hellere lige spille den ned og starte forfra end at knalde den op i hovedet på Frank - dét har vi ved Gud ikke haft den store succes med under Thomasberg!
Som jeg har skrevet andensteds i tråden, så tror jeg lige vi skal forvente en indkøringsperiode. AK har nulstillet holdet og det er altså de defensive dyder, der er i højsædet pt. Når det er på plads, så kommer kreativiteten også - og så bliver vi forhåbentligt bedre til at låse et defensivt forsvar op...
/Cortez