Cortez skrev:Må nok også indrømme, at jeg heller ikke er enig i hetzen mod Califf. Jeg har da selv været pissed på ham i nogle kampe, hvor han vitterlig ikke har spillet godt, men kampen i går, var godkendt fra hans side, synes jeg.
Helt enig - hans held vi skifter træner nu, ellers var han snart forhenværende FCM-spiller. Men en godkendt præstation fra Califf igår.
Cortez skrev:Tilgengæld er jeg helt enig i kritikken af DO. Han var sa.... ikke god! Nærmest fornærmende ringe. Og Farlige var meget ufarlig.
Var Danny Olsen på banen?

- så ham slet ikke!
Spøg til side - puha, han var lige til at lukke op og skide i, igår. Og det er faktisk sagt på en pæn måde! Håber sgu lidt at han er sat af til FCK-kampen, og så at Siv får chancen på højrekant - går det ikke, kan man jo altid smide Danny ind, og så håbe han er vågnet op efter at være smidt på bænken.
Cortez skrev:Nå, men bortset fra resultatet, synes jeg, at der var flere opløftende ting. Dels hang vi bedre sammen i kæderne end længe og dels var vores omstillingsspil som fra en anden planet ifht. det vi har været vant til. Derudover synes jeg faktsik også at vi på dødbolde viser fremgang - både defensivt og offensivt.
Jeg er helt enig med dig igen - stor fremgang, OB formåede jo ikke engang at blive farlige på en dødboldsituation, som normalt er deres helt stærke side. Det må man ta' hatten af for, det er flot arbejde af Kuhn, at han allerede har fået sat lidt skik på dødboldene.
Cortez skrev:Med lidt mere tur i den, havde vi fået noget med fra Odense stadion - sådan skulle det ikke være og vi må nok se i øjnene at vi hænger med en vis legemsdel i dynget. Ikke at jeg vil stille mig tilfreds med at vi overlever i superligaen, men tror vi må indse at Kuhn kommer til at bygge et hold op, som forhåbentligt i næste sæson kan spise kirsebær med de store. Det skal han naturligvis have tiden til og det pisser mig af at se folk som allerede efter en kamp næsten kræver hans hoved på et fad!
Nej, sådan skulle det ikke være - vi må erkende vi ikke har heldet pt., for ellers havde vi mindst stået med 1 point efter kampen igår - men sådan er det nu engang.
Men ja, dybt godnat at klage over vores nye træner allerede - man kan allerede se en del forbedringer, så jeg er positiv, men samtidig tålmodig, for der kommer nok til at gå nogle måneder inden det kommer til at køre perfekt under Allan Kuhn.
Iøvrigt så må CP da snart til at vise noget, for ellers kommer han da aldrig tilbage på holdet. Man må sgu give cadeau til Leon, som virkelig gør det fremragende på backen - i går var ikke hans bedste kamp, men han var stadig bedre end CP har været det sidste halve år.