Nå ja...det er rigtigt...my bad - godt at se, at Jessen er med i start 11'eren igen - mangler kun Siv...Ravnen skrev:Bemærkelsesværdigt at han i alle klubber er blevet kasseret, han har ikke formået at holde pladsen i nogen af klubberne efter han røg af i United. Så lad os da bare give ham en dårlig start i OB også.
I øvrigt er han nordirer, ikke englænder
OB - FCM
Re: OB - FCM
Hvorfor er startopstillingen ikke blevet offentliggjort endnu?
-
The FCM FAN
Hvordan kan fodbold være så uretfærdigt ?!
Califf ene og alene skyld i det første mål. Enorm fejldisponering fra Kuhns side. Hvorfor ikke et genvalg til den 4-kæde, som gjorde det ganske udmærket mod Randers? Califf var med rette sat ud i kulden under Thomasberg, han er tung og uovervejet i sit spil. Klodsede sløve beslutninger - i det hele taget en meget ringe fodboldspiller. Kolja fungerede meget bedre sammen med Reid. Det lugter langt væk af en art nepotisme fra Kuhns side - kedelig start. Håner Califfs tydelige inkompetence går op for Kuhn.
Sidst men absolut ikke mindst, lader vores skarphed ualmindeligt meget tilbage at ønske.
Sidst men absolut ikke mindst, lader vores skarphed ualmindeligt meget tilbage at ønske.
God første halvleg, vi har en del gode chancer, mens OB er ret heldige med at score. Vi havde fuld kontrol over det hele indtil det mål, hvorefter OB kom lidt med, men uden egentlig at skabe noget.
God indstilling af gutterne, sjældent har jeg set sådan en fightervilje. Vi mangler bare noget pondus i angrebet, Frank er markeret helt ud af kampen, hvis vi skal vende det her så må Fagerberg ind i stedet for Danny, eller alternativt Danny og Thyge skifte plads. Ellers så det egentlig rigtig pænt ud.
God indstilling af gutterne, sjældent har jeg set sådan en fightervilje. Vi mangler bare noget pondus i angrebet, Frank er markeret helt ud af kampen, hvis vi skal vende det her så må Fagerberg ind i stedet for Danny, eller alternativt Danny og Thyge skifte plads. Ellers så det egentlig rigtig pænt ud.
Rent psykologisk var Kuhn vel mere eller mindre nødt til at give Califf chancen, chancerne for at Califf ville leve op til den tillid der bliver vist til ham, var vel osse øget en smule, i kraft af at vi som udgangspunkt står en smule lavere end vi plejer.
Men enig, målet var Califf's og jeg så også meget hellere Ipsa på pladsen, han er blevet bedre og bedre i takt med spilletid. Og endnu bedre, hvis Kolja og Ipsa er med på den, så var det en kæmpe succes med spillerne på de pladser de havde sidste weekend.
Ellers gode takter, og vi kan vel alle være enige med Viggo J., i at Ob er heldige med at være foran.
Men enig, målet var Califf's og jeg så også meget hellere Ipsa på pladsen, han er blevet bedre og bedre i takt med spilletid. Og endnu bedre, hvis Kolja og Ipsa er med på den, så var det en kæmpe succes med spillerne på de pladser de havde sidste weekend.
Ellers gode takter, og vi kan vel alle være enige med Viggo J., i at Ob er heldige med at være foran.
Sæt skildpadden af
Califf er ene og alene skyld i, at vi taber tre point idag... Kæft en lorte signing - hvorfor i alverden skal vi se på sådan en skilpadde, som er topscorer i assist i den forkerte ende...
Kæft jeg er træt af den lorte amerikaner...
Syns sku drengene gjorde det rigitg godt idag og det er ufortjent vi ikke mindst får 1 pont med hjem idag. 
Jeg synes nu Reid og Califf var lige gode om den, de støder sammen.
Nå men anden halvleg kom vi noget dårligt igang med. Der var lange perioder med dødvande hvor vi intet fik skabt, og hvor dårlige afleveringer og andet sørgede for at vi tabte tråden i spillet. Men vi kom dog tilbage, og som i første halvleg havde vi også de største chancer. OB havde en mega mulighed hvor hele vores forsvar blev sat af efter Califf trådte Reid over foden i en tackling. Men ellers skal jeg lige love for vi havde et par gode muligheder, særligt Reids skud som Helveg reddede på stregen... suk!
Jeg synes egentlig vi spillede en god kamp, men vi havde bare ikke det afgørende held, vi kunne have vundet 3-1 med lidt mere præcision i angrebet.
OB synes jeg egentlig ikke er så fantastiske som pressen gerne vil gøre dem til, men de vandt kampen så de gjorde vel hvad de skulle, selvom det ikke var meget.
Et par ting synes jeg Kuhn manglede, Danny var absolut intet værd hele kampen, han skulle have været ud for Fagerberg i pausen. Og så var det alt for sent at Sivebæk kom ind (85 minut).
Man of the match må klart være Winston Reid som gentagende gange næsten ene mand stoppede OB angreb.
Der er ikke så meget at sige til det ellers, vi gjorde det såmænd godt men savner skarphed. Men vi er bestemt på rette vej.
Nå men anden halvleg kom vi noget dårligt igang med. Der var lange perioder med dødvande hvor vi intet fik skabt, og hvor dårlige afleveringer og andet sørgede for at vi tabte tråden i spillet. Men vi kom dog tilbage, og som i første halvleg havde vi også de største chancer. OB havde en mega mulighed hvor hele vores forsvar blev sat af efter Califf trådte Reid over foden i en tackling. Men ellers skal jeg lige love for vi havde et par gode muligheder, særligt Reids skud som Helveg reddede på stregen... suk!
Jeg synes egentlig vi spillede en god kamp, men vi havde bare ikke det afgørende held, vi kunne have vundet 3-1 med lidt mere præcision i angrebet.
OB synes jeg egentlig ikke er så fantastiske som pressen gerne vil gøre dem til, men de vandt kampen så de gjorde vel hvad de skulle, selvom det ikke var meget.
Et par ting synes jeg Kuhn manglede, Danny var absolut intet værd hele kampen, han skulle have været ud for Fagerberg i pausen. Og så var det alt for sent at Sivebæk kom ind (85 minut).
Man of the match må klart være Winston Reid som gentagende gange næsten ene mand stoppede OB angreb.
Der er ikke så meget at sige til det ellers, vi gjorde det såmænd godt men savner skarphed. Men vi er bestemt på rette vej.
Senest rettet af Ravnen 17. aug 2009, 20:57, rettet i alt 2 gange.
Re: Sæt skildpadden af
Han når da også lige at stemple Reid og give OB en gratis chance til slut. Fantastisk...4904 skrev:Califf er ene og alene skyld i, at vi taber tre point idag... Kæft en lorte signing - hvorfor i alverden skal vi se på sådan en skilpadde, som er topscorer i assist i den forkerte ende...
Califf raus - Sivebæk som starter!
Synes, at Sivebæk kommer ind alt for sent - Borring er noget anonym, det samme med Farlige Frank, som bliver godt lukket ned.
1. halvleg udmærket, men der mangler effektivitet, når chancerne opstår.
2. halvleg, ikke nær så god, der mangler tempo i opspillet og ikke mindst ideer. FCM spiller som om, man er foran med 2-3 mål...
1. halvleg udmærket, men der mangler effektivitet, når chancerne opstår.
2. halvleg, ikke nær så god, der mangler tempo i opspillet og ikke mindst ideer. FCM spiller som om, man er foran med 2-3 mål...
Næh!
Califf hetzen er ikke berettiget i dag, der var flere ting der fejlede optil 1-0, og bolden skifter meget tilfældigt retning.
Tilgengæld synes jeg vores offensive folk skal kigge sig selv lidt i øjnene, OB var i den grad til at tale med i dag.
Og så synes jeg Gislason ville have pyntet på vores hold, sindssyg driblestærk den mand, tror de folk der udtalte sig negativt om at hente ham ikke kendte hans kvaliteter godt nok.
Califf hetzen er ikke berettiget i dag, der var flere ting der fejlede optil 1-0, og bolden skifter meget tilfældigt retning.
Tilgengæld synes jeg vores offensive folk skal kigge sig selv lidt i øjnene, OB var i den grad til at tale med i dag.
Og så synes jeg Gislason ville have pyntet på vores hold, sindssyg driblestærk den mand, tror de folk der udtalte sig negativt om at hente ham ikke kendte hans kvaliteter godt nok.
-
Since 1887
Tak for kampen
Endnu en dag på kontoret. Fcm kan kun takke sig selv for ikke at få point.
OB gjorde absolut kun lige hvad der var nødvendigt, for at vinde
Gislason waw
Klassesigning!
OB gjorde absolut kun lige hvad der var nødvendigt, for at vinde
Gislason waw
Der er egentlig ingen grund til at hænge med næbbet. Når vi vinder over FCK i næste runde, så er vi a point med dem. Vi har stadig tid, og de andre hold skal nok også sætte deres points til. Men nu er det til gengæld endnu vigtigere at vi vinder over FCK i næste runde (men det var nu ret vigtigt i forvejen
)
-
Since 1887
Ta bare en sejr over Fck! Ellers kan det også blive en lang sæson for Fcm. Måske i laver en Aab?