Mig og Kenn kører fra Herning Banegård kl 16:30 (jeg kan også samle op ved DTC i Vejle)
Vi har samlet 6 pladser ud over os selv, så hvis der er nogle der vil med, så send mig en sms på 26 70 36 96. Først til mølle!
Vi har billetter, men skal selvfølgelig have lidt til benzin.
Jeg er ved at undersøge om der er en 3. bil der skal afsted og om der er pladser der.
Lund
OB-FCM Kørsel fra Herning
Re: OB-FCM Kørsel fra Herning
jeg har fyldt en bil mvh. bjarke markussen
-
Thomas Lund
Vi har en del billetter med, så der skulle være til flere.
Stadig et par pladser tilbage, så folk må lige sende en besked i løbet af mandagen hvis i vil med.
Lund
Stadig et par pladser tilbage, så folk må lige sende en besked i løbet af mandagen hvis i vil med.
Lund
ok vi kommer forbi banegården så
-
Jesper - BW415
- Geografisk sted: Sunds
Jeg er i Odense med to andre, og vil da gerne have billeter, hvis I er ved at drukne i dem...
- Mini Bager
Hey
Michael fra TIFO, Bager og undertegnede, har også planer om at køre til Odense. Håber da der er flere billetter når vi kommer derned.
Kristian "Mini Bager" Rahbek
Michael fra TIFO, Bager og undertegnede, har også planer om at køre til Odense. Håber da der er flere billetter når vi kommer derned.
Kristian "Mini Bager" Rahbek
BWEast vil forsøge at få en bil derned også - men lad os nu lige se om der kunne blive samlet lidt folk 
Mon ikke at der er billetter nok ?
Mon ikke at der er billetter nok ?
-
Casper Søe
Vil der være billetter til alle dem som kommer(så længe lager haves self) eller er det kun BW medlemmer eller hvordan er det?
Billetterne er selvfølgeligt til medlemmerne.Casper Søe skrev:Vil der være billetter til alle dem som kommer(så længe lager haves self) eller er det kun BW medlemmer eller hvordan er det?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler