Hvad nu hvis Ørgaard tager fejl ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Hvad nu hvis Ørgaard tager fejl ?

Indlæg af Administrator »

FCM7000 skrev:KLIP i Danmark er der ytringsfrihed, beklager at jeg ikke har din mening, meningen med dette forum er vel debat ? KLIP

Generel kommentar.

Du har fuldstændig ret. Der er ytringsfrihed i Danmark, men det betyder ikke at du/i har ret til at ytre dig om alt her på graven.

FCM7000

Indlæg af FCM7000 »

Administrator skrev:
FCM7000 skrev:KLIP i Danmark er der ytringsfrihed, beklager at jeg ikke har din mening, meningen med dette forum er vel debat ? KLIP

Generel kommentar.

Du har fuldstændig ret. Der er ytringsfrihed i Danmark, men det betyder ikke at du/i har ret til at ytre dig om alt her på graven.
Sådan er det også i samfundet, ytringsfrihed under ansvar.

Kan jeg evt. få af vide, hvad jeg har ytret og som ikke er i overensstemmelse med reglerne herinde, gerne henvisning.

Hekler har kaldet mig dum og henvisninger til en bopæl jeg i øvrigt ikke kender til, det burde da under alt andet lige være overskridelse af ordensreglementet.

Men det er måske fordi det er hekler der er næstformand ? er der forskel på folk, så skriv det dog i jeres ordensreglement, i stedet for det andet der :ugeek:

Mig bekendt har jeg ikke ytret noget som generer andre, jeg har rettet kritik mod stadion og Jens Ørgaard, det har så ikke passet nogle, men det er vel sådan det skal være i en debat, kan man ikke tåle kritikken, jamen man kan bare lade være med at læse mine kritikpunkter. Alt andet er da barnligt og umodent.

I har nu længe klaget over manglende indlæg og debat, når så debatten kommer så passer melodien ikke for nogle åbentbart.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

FCM7000 skrev: Hekler har kaldet mig dum og henvisninger til en bopæl jeg i øvrigt ikke kender til, det burde da under alt andet lige være overskridelse af ordensreglementet.
Bare lige for at holde fast ved virkeligheden og ikke den version der er inde i dit hoved, så kan folk se tilbage i tråden og tydeligt se at jeg ikke kalder dig dum. Jeg skriver at bare fordi man er fra, et geografisk sted som du åbenbart ikke kommer fra, så behøver man ikke være dum.

Men da du ikke kan kende forskel mellem en begrundelse og argumentation, så kan det måske godt være svært at skelne??

Yes im feeding the Troll!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

FCM7000 skrev:
Administrator skrev:

Generel kommentar.

Sådan er det også i samfundet, ytringsfrihed under ansvar.

Kan jeg evt. få af vide, hvad jeg har ytret og som ikke er i overensstemmelse med reglerne herinde, gerne henvisning.

Hekler har kaldet mig dum og henvisninger til en bopæl jeg i øvrigt ikke kender til, det burde da under alt andet lige være overskridelse af ordensreglementet.

Men det er måske fordi det er hekler der er næstformand ? er der forskel på folk, så skriv det dog i jeres ordensreglement, i stedet for det andet der :ugeek:

Mig bekendt har jeg ikke ytret noget som generer andre, jeg har rettet kritik mod stadion og Jens Ørgaard, det har så ikke passet nogle, men det er vel sådan det skal være i en debat, kan man ikke tåle kritikken, jamen man kan bare lade være med at læse mine kritikpunkter. Alt andet er da barnligt og umodent.

I har nu længe klaget over manglende indlæg og debat, når så debatten kommer så passer melodien ikke for nogle åbentbart.

Jeg skrev nu at det var en generel kommentar, og skrev du/i. Det var IKKE ment personligt, men jeg ville bare lige komme med den lille kommentar til dit udsagn. Jeg undskylder hvis du har fået den opfattelse at det var personligt.

Brugeravatar
Ravnen

OT: Hvad nu hvis Ørgaard tager fejl ?

Indlæg af Ravnen »

Ros til administrator, synes du håndterer disse ting virkelig godt!

Besvar