Vision 2011

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Vision 2011

Indlæg af Ravnen »

Cortez skrev:Jeg funderer nogle gange over at starte en tråd, hvor kun det positive omkring holdet og FCM som klub må skrives. Gad vide hvor mange af debatørene, der ville skrive i den?
Sæt i gang, det kunne da være dejligt for en gang skyld at læse noget positivt, og høre hvor glade og stolte folk er over FCM. Nogle gange tror man det er en debat for grædekoner og dommedagsprofeter :D

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Cortez skrev:Jeg funderer nogle gange over at starte en tråd, hvor kun det positive omkring holdet og FCM som klub må skrives. Gad vide hvor mange af debatørene, der ville skrive i den?
Akademiet og talentarbejdet kan vist ikke roses nok. De unge vinder medaljer på stribe, og i øjeblikket kommer der positive meldinger fra træningsbanerne, Allan Kuhn strammer mediepolitikken op og Ørgaard afslører, at der rent faktisk er penge på kistebunden endnu. Jeg synes, der er mange gode ting at snakke om. :)

Vinding

Indlæg af Vinding »

Det er rart at se at man har måtte indse at visionen er død, hvilket den har været i mine øjne det sidste stykke tid.

http://www.bold.dk/nyt/FCM-dropper-maalet-om-guld

Vinding

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Visionen i sin helhed er da ikke død? Det er blot delen med mesterskabet der er skrinlagt. Problemet med vision 2011 er at alle kun husker det med mesterskabet. Der var en del andre faktorer der også skulle opfyldes.

Besvar