Allan Kuhn ny FCM træner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: Allan Kuhn ny FCM træner

Indlæg af Hausser »

Når Nordjyske bekræfter det via deres egne kilder, så er det ikke længere bare rygter, så er den sikker.

Velkommen til Kuhn, må du få en lang og gloværdig karriere i FCM med medaljer, trofæer og hele svineriet til følge..

pow21

Indlæg af pow21 »

Hmm men han har jo kontrakt med AaB, så vi skal ud og betale for at løse ham fri.

Der er jo masser af trænere på markedet med mere erfaring GRATIS :shock:

Ja nordjyske har bekræftet det, det er jo 100% så.

Hmm nåmen velkommen til Kuhn, jeg håber du får større succes end din forgænger i dit første trænerjob.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Nordjyske melder nu også at det er Kuhn:
http://nordjyske.dk/sport/forside.aspx? ... 43%2c5%2c3

Samme medie som vi husker for meldingen i vinters om, at Prica var på vej til FCM....

Hvis det bliver Kuhn er jeg skuffet. En hovedregel for mig er, at man kun skal fyre en træner, hvis man har en bedre erstatning. Og jeg har meget svært ved at se, at Kuhn er bedre end TT.

Fint nok, han var Hamrens assistent, men det er jo ikke bedre end at TT var ERs assistent.
Så stod han i spidsen for holdet i 10 kampe, hvor det gik godt, men det var også efter at Rioch havde smadret det, så det kun kunne gå en vej.
Efterfølgende har han så været assistent igen på et AaB-hold der har skuffet. At de vandt over BIF i weekenden gør jo ikke at de 17 kampe uden sejr er glemt.
Hvis spillerne ikke havde respekt for TT, har jeg meget svært ved at se, hvorfor de skulle få det for Kuhn.

Jeg kan ikke se, at Kuhns CV er bedre end TTs. Det virker for mig som om, der bliver skiftet for at skifte. Ikke for at opgradere. Og det er i mine øjne ikke godt nok. Det er for uambitiøst. Det er ren lotto det her.

Jeg er skuffet.

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Kent skrev:Nordjyske melder nu også at det er Kuhn:
http://nordjyske.dk/sport/forside.aspx? ... 43%2c5%2c3

Samme medie som vi husker for meldingen i vinters om, at Prica var på vej til FCM....

Hvis det bliver Kuhn er jeg skuffet. En hovedregel for mig er, at man kun skal fyre en træner, hvis man har en bedre erstatning. Og jeg har meget svært ved at se, at Kuhn er bedre end TT.

Fint nok, han var Hamrens assistent, men det er jo ikke bedre end at TT var ERs assistent.
Så stod han i spidsen for holdet i 10 kampe, hvor det gik godt, men det var også efter at Rioch havde smadret det, så det kun kunne gå en vej.
Efterfølgende har han så været assistent igen på et AaB-hold der har skuffet. At de vandt over BIF i weekenden gør jo ikke at de 17 kampe uden sejr er glemt.
Hvis spillerne ikke havde respekt for TT, har jeg meget svært ved at se, hvorfor de skulle få det for Kuhn.

Jeg kan ikke se, at Kuhns CV er bedre end TTs. Det virker for mig som om, der bliver skiftet for at skifte. Ikke for at opgradere. Og det er i mine øjne ikke godt nok. Det er for uambitiøst. Det er ren lotto det her.

Jeg er skuffet.
Markedet for trænere er ikke godt, men hvis man alligevel skulle købe en træner fri, så kunne man godt have fundet bedre - jeg er enig med Kent i, at AK ikke er løsningen...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes du er lidt hård ved ham Kent. Han stod i spidsen for Aab i 12 superligakampe, uden at tabe en eneste. Det er lidt for let at sige det kun kunne gå frem, det kunne så absolut være vedblevet med at være slemt, hvis ikke den der tog over kunne få gang i spillerne! Det er lidt overraskende at se så letkøbt et argument fra din side ;)

Thomasberg havde en stor ulempe, han fik aldrig startet forfra da han blev træner for os. Alt var jo perfekt så han forsøgte bare at rulle bolden videre, og momentet røg lige så stille af.
Kuhn får fordelen af at kunne starte forfra med truppen, og vurdere alle på ny.

Jeg husker med al tydelighed hvordan Schmeichel, Elkjær og Brian Laudrup var VILDE med Kuhn, de var så ekstremt begejstrede over ham at de indledte en kampagne for at han skulle forsætte som cheftræner. De får trods alt et indblik fra mange niveauer, og må dog vide hvad de snakker om. Det giver mig en vis ro.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg synes sq lidt Ørgaard vælger fra Hylde B, når han henter Allan Kuhn. Jovist kan han da overraske og gøre det godt. Men manden har jo ikke det der ligner erfaring som cheftræner. At han tog over efter BRUUUUCE havde smadret det hele i AaB og gjorde det godt i 10-12 kampe er sq ikke noget der kan få mig op i det røde felt. Jeg havde sq lidt håbet på et udenlandsk scoop, der kunne sparke drengene igang igen. Det gør det så heller ikke bedre at jeg opfatter Allan Kuhn som et dræn uden lige. Især hans opførsel i sidste års pokalfinale, hvor han nærmest sviner Flemming Østergaard til på åben skærm, fordi publikum buer af at Augo bliver kåret til Pokalfighter, har givet mig et dårligt indtryk af Kuhn.
Men lad ham da endelig gøre mine negative indtryk af ham til skamme!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Eneste lille-bitte mikroskopiske plaster på skuffelses-såret er, at det pisser AaB-fansene af, at vi henter Kuhn. Det er altid underholdende, men opvejer overhovedet ikke det negative ved dette. Det er ren Califf 2.

Mads

Indlæg af Mads »

Det ville ikke være urealistisk hvis TT fik tilbudt ass. jobbet i AAB.... Hvem har så gjort den bedste handel? Jeg afventer meget en afklaring omkring assitenterne i fcm! Jeg håber den Uerfarne Kuhn får lidt erfaring ved sin side!

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kent skrev:Fint nok, han var Hamrens assistent, men det er jo ikke bedre end at TT var ERs assistent.
Der er jo en verden til forskel. TT har været assistent i FCM og spillerne har haft et forhold til ham på det niveau. Det er jo ikke tilfældet med Kuhn, der ingen historik har i klubben.
/Bobby

Bobby

Indlæg af Bobby »

pow21 skrev:Hmm men han har jo kontrakt med AaB, så vi skal ud og betale for at løse ham fri.
Allan Kuhn har en klausul i sin kontrakt, der gør at han kan smutte, hvis han får et cheftræner job.
/Bobby

pow21

Indlæg af pow21 »

Bobby skrev:
pow21 skrev:Hmm men han har jo kontrakt med AaB, så vi skal ud og betale for at løse ham fri.
Allan Kuhn har en klausul i sin kontrakt, der gør at han kan smutte, hvis han får et cheftræner job.
Ja og den klausul sagde også at AaB skulle have 6 mdr til at finde en ny assistent, det står skrevet flere steder.

Om klausulen havde et pengebeløb er jo så svært at vide noget om, håber vi slipper nådigt fra det, det er ikke billigt at skifte træner.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Underholdende at læse Aabs forum, der er ihverfald ingen i Aalborg og omegn som er i tvivl om hans kvaliteter!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Der bliver skrevet, at man ikke kan se at Allan Kuhns CV er bedre end TT's......

Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt?
Det det drejer sig om er at der skal point på kontoen. AK har vist, i hans godt nok meget korte cheftræner karriere at han kan lave resultater. 12 kampe uden nederlag er sgu flot. Specielt når både møder Villereal, Celtic og Manchester United. Det er der ingen der kan tage fra ham.

Giv dog manden en chance. Hvis det da ellers bliver ham.

Men velkommen til Allan. Jeg glæder mig til et langt og succesfuldt forløb, med dig med dirigentstokken

tonsborg

Indlæg af tonsborg »

Mini Bager skrev:Der bliver skrevet, at man ikke kan se at Allan Kuhns CV er bedre end TT's......

Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt????????

Det det drejer sig om er at der skal point på kontoen. AK har vist, i hans godt nok meget korte cheftræner karriere at han kan lave resultater. 12 kampe uden nederlag er sgu flot. Specielt når både møder Villereal, Celtic og Manchester United. Det er der ingen der kan tage fra ham.

Giv dog manden en chance. Hvis det da ellers bliver ham.

Men velkommen til Allan. Jeg glæder mig til et langt og succesfuldt forløb, med dig med dirigentstokken
Amen :D

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Eneste lille-bitte mikroskopiske plaster på skuffelses-såret er, at det pisser AaB-fansene af, at vi henter Kuhn. Det er altid underholdende, men opvejer overhovedet ikke det negative ved dette. Det er ren Califf 2.
Ej, giv nu manden en chance!!

Må nok erkende, at han bestemt heller ikke var mit første valg og at jeg hellere havde set en mand med erfaring og rutine.

Når det så er sagt.... AK er altså en powertræner, der går op i arbejdet med liv og sjæl. Og jeg har aldrig hørt dumme udtalelser fra hans mund. Det har jeg fra såvel TT og Riddersholm... mange gange!! Og så var det altså en utrolig fin stime han lavede af kampe blandt andet imod diverse storhold. Lige meget hvem det er, er det altid lidt lotto. Hvem siger at Carsten Broe eller en eller anden udenlandsk freak ville være lykken....(vi så jo, hvad en type som Rioch kan gøre ved en klub)

Så Velkommen til Allan Kuhn herfra!! Jeg tror på du får succes hernede!!

Og så synes jeg i modsætning til andre, at det var fedt, da Kuhn satte den arrogante nar Don Øf på plads! Det viser da lige netop den rette attitude!!

Besvar