TT fyret!
Re: Respekt ti l Poulsen
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... ver-fyring
Cadeau til Poulsen for at rose en træner som faktisk satte ham af holdet til sidst. Nogle spillere ville nok fyre en sviner afsted for at bortforklare pladsen på bænken. Poulsen overasker mig faktisk positivt her. Jeg havde ikke så stor tiltro til at han ville være så fair.
Cadeau til Poulsen for at rose en træner som faktisk satte ham af holdet til sidst. Nogle spillere ville nok fyre en sviner afsted for at bortforklare pladsen på bænken. Poulsen overasker mig faktisk positivt her. Jeg havde ikke så stor tiltro til at han ville være så fair.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Re: TT fyret!
Ove Christensen evt. i en assistentrolle? Han var ihvertfald på Holstebro Stadion i søndags, og skrev ivrigt notater. Jeg aner dog ikke om det har noget at gøre med forpligtelser i andre klubber.
Nu er de fleste folk faktisk ret civiliserede, havde du regnet med han ville sparke til en mand der ligger ned???Le Compte skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... ver-fyring
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Hvad med Ørgaard ?
Tror ikke fyringen ændre radikalt meget, men nemmest er at fyrer træneren.Kent skrev:FC Midtjylland stopper samarbejde med Thomasberg
FCM Holding A/S
SAS Liga-klubben FC Midtjylland har med øjeblikkelig virkning indstillet samarbejdet med cheftræner Thomas Thomasberg.
- Ingen anfægter Thomas Thomasbergs engagement, professionalisme og store hjerte for FC Midtjylland. Han har været her siden begyndelsen i 1999. Men truppens potentiale er ikke blevet forløst, og derfor skal vi prøve noget nyt, forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard.
- Jeg har været tæt på Thomas i 10 år, så det er en af de dage, hvor man må adskille fornuft og følelse. Men jeg tror, det er den rigtige løsning for FC Midtjylland og for Thomas Thomasberg, siger Ørgaard.
FC Midtjylland har Thomasbergs afløser klar. Han præsenteres på et pressemøde i Ikast-Brande Arena onsdag kl. 9.30.
De økonomiske konsekvenser vil være indregnet i de forventninger, som klubben har til regnskabsåret 2009/2010. Forventningerne meldes ud i forbindelse med fremlæggelse af regnskabet for 2008/2009
Bagefter kan man med rette stille det spørgsmål, fik Ørgaard købt de spillere der beretter den målsætning der hedder top 3 og pålægge TT dette mål ?
Navne som Klimpl, Dadu, Futherseth, Ganaue, Marcic, Raska, Califf og ikke mindst Fagerberg, synes jeg med rette man kan spørge Ørgaard om.
Ikke mindst var TT ørgaards opfindelse ?
Er Ørgaard en top 3 sportsdirektør ?
Ja jeg må indrømme jeg faktisk ikke havde større tiltro til ham. Jeg er da glad for jeg tog fejl. (Han har tidligere pivet over sin manglende startplads)Hekler skrev:
Nu er de fleste folk faktisk ret civiliserede, havde du regnet med han ville sparke til en mand der ligger ned???
Tænker på om Calif's kovending i sagen om han gerne ville væk kunne skyldes at han vidste noget var på vej? Ja jeg ved det lyder som en konspirationsteori men de er skønne...
OT: (der er også observeret korncirkler tæt på stadion)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Re: Trolling
Heller troll end ged som du leger, ufattelig folk herinde skal blive personlig lige så snart melodien ikke er deres .Acebone skrev:Køl nu lige ned, FCM7000. Det kan ikke passe, at du skal blive ved med at lege troll.
Re: Hvad med Ørgaard ?
Du har helt klart en pointe dér - ingen af de spillere har været en succes, men jeg mindes stadig, at ER kaldte Ken Fagerberg "fucking Ronaldinho", det har vist ikke helt holdt stik, med mindre han mente det ironisk...FCM7000 skrev:Tror ikke fyringen ændre radikalt meget, men nemmest er at fyrer træneren.Kent skrev:FC Midtjylland stopper samarbejde med Thomasberg
FCM Holding A/S
SAS Liga-klubben FC Midtjylland har med øjeblikkelig virkning indstillet samarbejdet med cheftræner Thomas Thomasberg.
- Ingen anfægter Thomas Thomasbergs engagement, professionalisme og store hjerte for FC Midtjylland. Han har været her siden begyndelsen i 1999. Men truppens potentiale er ikke blevet forløst, og derfor skal vi prøve noget nyt, forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard.
- Jeg har været tæt på Thomas i 10 år, så det er en af de dage, hvor man må adskille fornuft og følelse. Men jeg tror, det er den rigtige løsning for FC Midtjylland og for Thomas Thomasberg, siger Ørgaard.
FC Midtjylland har Thomasbergs afløser klar. Han præsenteres på et pressemøde i Ikast-Brande Arena onsdag kl. 9.30.
De økonomiske konsekvenser vil være indregnet i de forventninger, som klubben har til regnskabsåret 2009/2010. Forventningerne meldes ud i forbindelse med fremlæggelse af regnskabet for 2008/2009
Bagefter kan man med rette stille det spørgsmål, fik Ørgaard købt de spillere der beretter den målsætning der hedder top 3 og pålægge TT dette mål ?
Navne som Klimpl, Dadu, Futherseth, Ganaue, Marcic, Raska, Califf og ikke mindst Fagerberg, synes jeg med rette man kan spørge Ørgaard om.
Der holder en tysk bil ved eyde, kæmpe audi. Den var der også i går. Så Jörn Andersen er stadig mit bud.
Vi kommer kun for roulade!
LOL - ja, så kan det næsten ikke blive mere provinsagtigt...RL/UBM skrev:Der holder en tysk bil ved eyde, kæmpe audi. Den var der også i går. Så Jörn Andersen er stadig mit bud.
/Cortez
Ja fordi der er aldrig tyskere i Audi i Herning.....RL/UBM skrev:Der holder en tysk bil ved eyde, kæmpe audi. Den var der også i går. Så Jörn Andersen er stadig mit bud.
Hvis du render derned og med et billede af manden og sammenligner, så begynder det at ligne noget, ellers er den vist lidt tynd.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Aj, for pokker da også, så er den vist ved at være hjemme - er du sikker på, at Ørgaard ikke blot har købt Zidan samtidig med?RL/UBM skrev:Der holder en tysk bil ved eyde, kæmpe audi. Den var der også i går. Så Jörn Andersen er stadig mit bud.
Re: Hvad med Ørgaard ?
Ja helt alene er vi ikke jf. hvad Marc Rieper siger:jpskoubo skrev:Du har helt klart en pointe dér - ingen af de spillere har været en succes, men jeg mindes stadig, at ER kaldte Ken Fagerberg "fucking Ronaldinho", det har vist ikke helt holdt stik, med mindre han mente det ironisk...FCM7000 skrev:Tror ikke fyringen ændre radikalt meget, men nemmest er at fyrer træneren.Kent skrev:FC Midtjylland stopper samarbejde med Thomasberg
FCM Holding A/S
http://onside.dk/node/39607
forståeligt nok er TT ikke klar til at udtale sig:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 79040.html
Har godt nok ondt af manden
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 79040.html
Har godt nok ondt af manden