TT fyret!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Re: TT fyret!

Indlæg af jpskoubo »

Aaes skrev:Jeg har hørt fra pålidelige kilder at Torben Piechnik og Bent "Turbo" Christensen er de nye trænere!

Kun rygter, men det kunne være spændende, hvad siger i? Alt andet end lige må det siges at være et SCOOP at få to tidligere EM-vindere til at træne vores hold!
Det må vist være en augustnar (kan jo ikke være aprilsnar), men den tror jeg ikke på - så er vi da på vej ned, for ingen af de to er jo trænere eller har bevist noget som trænere...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jeg har hørt fra pålidelige kilder at Torben Piechnik og Bent "Turbo" Christensen er de nye trænere!

Kun rygter, men det kunne være spændende, hvad siger i? Alt andet end lige må det siges at være et SCOOP at få to tidligere EM-vindere til at træne vores hold!
Hvis dette er tilfældet, vil jeg gerne bakke op om det. Pichnik er en mand med 110% fighterinstinkt og Turbo-Bent har prøvet en masse... Så... ville være fint!

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Herning fester!!! Det skulle ske hvis vi vil noget seriøst!
Vi kommer kun for roulade!

2671

Indlæg af 2671 »

Michael Laudrup som ny træner,de burde have råd til en god træner.De har jo just ikke brugt penge på nyindkøb af spillere.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Aaes skrev:Jeg har hørt fra pålidelige kilder at Torben Piechnik og Bent "Turbo" Christensen er de nye trænere!

Piechnik er vel overhovedet ikke træner? - Og Turbo er ungdomstræner!
No way Jose. Det er en kæmpe-and.
Forhåbentlig er vi lidt mere ambitiøse.

jpskoubo
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

2671 skrev:Michael Laudrup som ny træner,de burde have råd til en god træner.De har jo just ikke brugt penge på nyindkøb af spillere.
Prøv nu lige at være realistisk. Tror du MLs prioriteringsliste hedder: Real, Barce og evt FCM, hvis de byder sig til......
Han er KOMPLET urealistisk. Vi får Ronaldinho i spillertruppen før Laudrup på bænken.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

jpskoubo skrev:Det bliver næppe Broe:

http://www.bold.dk/nyt/Carsten-Broe-Det-kribler-ikke
Det kribler ikke kan lige så godt betyde jeg må ikke sige noget før efter kl. 9 i morgen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Cortez

Indlæg af Cortez »

jpskoubo skrev:Det bliver næppe Broe:

http://www.bold.dk/nyt/Carsten-Broe-Det-kribler-ikke
Tror jeg ikke, vi skal ligge så meget i...

/Cortez

jpskoubo
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Kent skrev:
2671 skrev:Michael Laudrup som ny træner,de burde have råd til en god træner.De har jo just ikke brugt penge på nyindkøb af spillere.
Prøv nu lige at være realistisk. Tror du MLs prioriteringsliste hedder: Real, Barce og evt FCM, hvis de byder sig til......
Han er KOMPLET urealistisk. Vi får Ronaldinho i spillertruppen før Laudrup på bænken.
Og undskyld mig meget, så gudeskøn er ML altså heller ikke...

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Ja Michael Laudrup er godt bud, og hvis han ikke har lyst, så er Dick Advocaat lige blevet fyret i Zenit, hent ham!

Vær nu realistiske... jeg synes personligt det er et uheldigt tidspunkt fyringen kommer på, efter spillerne netop har meldt ud at "sejren var for Thomasberg", men nuvel, heller arbejde præventivt end med damage control, så øksen måtte jo falde på ét eller andet tidspunkt - opbakningen har sandt og sige heller ikke været overvældende fra truppens side, så jeg tror ikke de vil begræde det synderligt.

Et bud på en ny? Jeg håber VIRKELIG det bliver Allan Kuhn, da jeg mener han har den helt rigtige profil til vores hold - både mht. fodboldfilosofi og rent menneskeligt - derimod håber jeg bestemt ikke det bliver Carsten Broe da hans fodboldfilosofi slet ikke matcher de typer vi har på holdet - kan godt være han er en gudsbenådet indpisker, men hans trænerprofil passer bare ikke til holdet medmindre ledelsen vil ændre klubbens identitet på banen markant.

Mit bud er Allan Kuhn, eller en dansk træner fra 1. division.

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

HA! for det første:
Laudrup ville kræve flere penge end hele vores spilletrup kræver tilsammen. Udover det tvivler jeg på at Laudrup ville tage FCM af alle klubber da han nok går efter lidt større end en jysk midterklub ;)
for det andet: Grunden til de manglende nyindkøb hedder vist ikke så meget lyst, men finanskrise eller bare generel forsigtighed.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

jpskoubo skrev:Og undskyld mig meget, så gudeskøn er ML altså heller ikke...
Arrggg.. ML ville ene mand kunne tredoble FCMs eksponering i medierne og øge sponsorindtægterne med 50%. Han er den eneste rigtige konge i DK, ingen over, ingen ved siden af.

Hvorvidt han så er en god træner er en anden ting. Men som sagt er han helt og aldeles komplet urealistisk for FCM, så det er sådan set ligegyldig.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Dejlig nyhed!!

Mit bud på et træner team er?

Michael Hansen og Carsten Broe, som Team. MH står for det offensive og de unge, hvor CB skal stå for det defensive og viljen, motivation mv.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tak til Thomasberg for indsatsen, det er med sorg at det skulle ende her, han har været en klubmand siden 1999 og ved Gud jeg undede ham succes som træner for os.... :(

Men når det er sagt, så har det bare været så klart i kortene at det ikke gik. Det er som om vi kørte på momentet fra Erik det første stykke tid, men at der ikke rigtig kom noget nyt til, og det gamle svandt stille og roligt. Det var en fejl at lade assistenten tage over, der kom aldrig noget skift. For Thomasberg var det heller ikke lette betingelser at skulle afløse efter to sølvmedaljer.

Jeg håber vi har skrevet med en virkelig kapacitet. Men omvendt har vi jo også hans tendens til at tage chancer, det er tiden bare ikke rigtig til nu.
Erik Rasmussen chokerer fodbold Danmark og vender tilbage, haha det ville være fedt.
Michael Laudrup ville også være fedt, jeg tror på ham som træner, men om det er realistisk har jeg ingen muligheden for at vide...
Allan Kuhn virker at foretrække fremfor Carsten Broe.. Kuhn har virkelig evnet at skabe resultater på allerhøjeste plan.
Men realistisk set så er det næppe et profileret navn, det vil ikke ligne FCM.

Jeg tør næsten vædde på at det er ude før pressemødet, jeg har aldrig i FCM oplevet at det ikke er blevet lækket før...

Besvar