TT fyret!
-
Casper Søe
Re: TT fyret!
Så er vi da sikre på at vi har fået en træner som er særdeles attraktiv. Da holdet jo egentlig har præsteret okay på det sidste. og man derfor ikke ville har fyret ham i panik.
Mit gæt ville være Allan Kuhn.
Jeg synes man skulle have taget hele konsekvensen og have fyret hele molevitten sammen med og ladet den nye træner opbygge sit eget team.
Mit gæt ville være Allan Kuhn.
Jeg synes man skulle have taget hele konsekvensen og have fyret hele molevitten sammen med og ladet den nye træner opbygge sit eget team.
Senest rettet af Casper Søe 11. aug 2009, 20:21, rettet i alt 1 gang.
pow21 skrev:Gad vide hvor meget sådan en fyring koster, havde godt set vi brugte nogle penge på vores angreb i stedet!
Pow21, du har talt for en fyring, og nu bekymrer du dig om, hvad en sådan koster? Det var dog morsomt...
/Cortez
Fyringen ligger meget godt i forlængelse af dette: http://onside.dk/node/39588
I mine øjne er en af de ting, der kan retfærdiggøre en fyring, når der er dårlig kemi mellem spillertrup og træner. Så er det simpelthen den billigste løsning - men ikke nødvendigvis den bedste.
I mine øjne er en af de ting, der kan retfærdiggøre en fyring, når der er dårlig kemi mellem spillertrup og træner. Så er det simpelthen den billigste løsning - men ikke nødvendigvis den bedste.
Ja der kan man bare ser med glæder mig til at ser hvem det bliver 
Her mit bud.
Svenskeren der blev fyret i Mainz i sidste uge.
Vinding
Svenskeren der blev fyret i Mainz i sidste uge.
Vinding
Tilbagegangen har været så markent på alle parametre under Thomasberg, at ledelsen ikke har haft noget valg og det ændrer kampen mod Randers ikke på. Thomasberg har ikke haft idéerne, inspirationen eller den taktiske formåen til at kunne løfte holdet og det har været utroligt tydeligt i meget lang tid.
Jeg har været en af de ivrigste fortalere for et trænerskifte, da jeg simpelthen ikke har kunne få øje på TTs kvaliteter eller perspektiverne i det der blev transformeret fra træning til kamp. Det ændrer dog ikke på at jeg er rigtigt ærgelig over det ikke er gået bedre under TT og det kunne have været rigtigt smukt hvis en klubmand var blevet den helt store succes. Jeg mener dog også at det er den rigtige beslutning at træffe, blot mener jeg beslutningen er truffet alt for sent. Nu kan man godt frygte det bliver noget værre rod..
Jeg har været en af de ivrigste fortalere for et trænerskifte, da jeg simpelthen ikke har kunne få øje på TTs kvaliteter eller perspektiverne i det der blev transformeret fra træning til kamp. Det ændrer dog ikke på at jeg er rigtigt ærgelig over det ikke er gået bedre under TT og det kunne have været rigtigt smukt hvis en klubmand var blevet den helt store succes. Jeg mener dog også at det er den rigtige beslutning at træffe, blot mener jeg beslutningen er truffet alt for sent. Nu kan man godt frygte det bliver noget værre rod..
Senest rettet af Hausser 11. aug 2009, 20:28, rettet i alt 1 gang.
Michael Laudrup! kunne være årets scoop og han har chance for at blive forenet med faxe..
Vi kommer kun for roulade!
På en måde er det forståeligt, at TT er blevet fyret, for han har ikke altid forstået at sætte holdet og/eller motivere holdet. Foråret var bestemt ikke prangende, og efterårssæsonen har vel på trods af den flotte 4-1-sejr mod RFC ikke været vellykket (så langt fra).
På den anden side mener jeg også, at flere spillere har ansvaret for de dårlige resultater, idet de ikke har haft den rette indstilling til kampene - i foråret var der flere gange, at spillet var decideret ringe i første halvleg, og kun en opsang i pausen kunne rette op på det, men visse gange var kampen allerede tabt.
Ny træner: Keld Bordinggaard?
På den anden side mener jeg også, at flere spillere har ansvaret for de dårlige resultater, idet de ikke har haft den rette indstilling til kampene - i foråret var der flere gange, at spillet var decideret ringe i første halvleg, og kun en opsang i pausen kunne rette op på det, men visse gange var kampen allerede tabt.
Ny træner: Keld Bordinggaard?
Der stod vidst også at spillerne ikke havde den store tiltro til ham i dag... Det hjælper jo ikke at spillerne kun spiller for klubbens skyld.
Vi kommer kun for roulade!
Det var da dagens bombe.
mit gæt på en ny træner er Carsten Broe da han har ambitionen om at styrer et tophold samt at han er god til at få folk til at præstere på banen, som var TT helt store "svaghed" efter min mening.
men et stort farvel og tak til TT for alt hvad han har gjort for fcm som spiller, assistent og cheftræner.
Tak for de 10 år
mit gæt på en ny træner er Carsten Broe da han har ambitionen om at styrer et tophold samt at han er god til at få folk til at præstere på banen, som var TT helt store "svaghed" efter min mening.
men et stort farvel og tak til TT for alt hvad han har gjort for fcm som spiller, assistent og cheftræner.
Tak for de 10 år
-
The FCM FAN
Tak for alt TT!
Personligt håber jeg da på Allan Kuhn, Da jeg mener han ville være den rette, og han er så vidt jeg ved, da også rigtig god til mandskabspleje.
Kom med Kuhn Ørgaard!
Personligt håber jeg da på Allan Kuhn, Da jeg mener han ville være den rette, og han er så vidt jeg ved, da også rigtig god til mandskabspleje.
Kom med Kuhn Ørgaard!
Ja den koster jo den kontrakt man har med Thomasberg eller alternativt den aftrædelse man kan forhandle sig til samt en ny kontrakt. Hvis det er en træner med et netværk kan det blive nødvendigt at udskifte andre folk i trænerteamet. og så begynder det at blive dyrt.pow21 skrev:Gad vide hvor meget sådan en fyring koster, havde godt set vi brugte nogle penge på vores angreb i stedet!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg har hørt fra pålidelige kilder at Torben Piechnik og Bent "Turbo" Christensen er de nye trænere!
Kun rygter, men det kunne være spændende, hvad siger i? Alt andet end lige må det siges at være et SCOOP at få to tidligere EM-vindere til at træne vores hold!
Kun rygter, men det kunne være spændende, hvad siger i? Alt andet end lige må det siges at være et SCOOP at få to tidligere EM-vindere til at træne vores hold!
"Suck my dick" - Ron Jeremy
Aaes skrev:Jeg har hørt fra pålidelige kilder at Torben Piechnik og Bent "Turbo" Christensen er de nye trænere!
Huh??? Hvis her er tale om ironi, så må du gerne skrive det - ellers bliver jeg helt forvirret.. lol
/Cortez
Jeg håber godt nok ikke det bliver Broe. Han er imo et tågehorn, der intet har vist ift et tophold, og stak halen mellem benene da det så ud til at blive svært i SE.5198 skrev:mit gæt på en ny træner er Carsten Broe da han har ambitionen om at styrer et tophold samt at han er god til at få folk til at præstere på banen, som var TT helt store "svaghed" efter min mening.
Det der desværre taler for Broe er, at Ørgaard er kæmpetilhænger af 3-5-2 systemet som Broe gerne vil spille (selvom det er dybt forældet). Mindes at ER fortalte hvordan Ørgaard forsøgte at få ham til at spille 3-5-2, da han kom til klubben.