TT fyret!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

TT fyret!

Indlæg af Kent »

FC Midtjylland stopper samarbejde med Thomasberg
FCM Holding A/S

SAS Liga-klubben FC Midtjylland har med øjeblikkelig virkning indstillet samarbejdet med cheftræner Thomas Thomasberg.

- Ingen anfægter Thomas Thomasbergs engagement, professionalisme og store hjerte for FC Midtjylland. Han har været her siden begyndelsen i 1999. Men truppens potentiale er ikke blevet forløst, og derfor skal vi prøve noget nyt, forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard.

- Jeg har været tæt på Thomas i 10 år, så det er en af de dage, hvor man må adskille fornuft og følelse. Men jeg tror, det er den rigtige løsning for FC Midtjylland og for Thomas Thomasberg, siger Ørgaard.

FC Midtjylland har Thomasbergs afløser klar. Han præsenteres på et pressemøde i Ikast-Brande Arena onsdag kl. 9.30.

De økonomiske konsekvenser vil være indregnet i de forventninger, som klubben har til regnskabsåret 2009/2010. Forventningerne meldes ud i forbindelse med fremlæggelse af regnskabet for 2008/2009

Cortez

Re: TT fyret!

Indlæg af Cortez »

Det var sa... Havde jeg ikke lige set komme i denne uge,,,

Lad spekulationerne om afløseren begynde... Sæt igang!

/Cortez

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Vi kan nok ikke sige at den ikke var uventet, men jeg har ondt af TT. På den anden side er det vilkårene ved det job han har. Han har hele vejen igennem været en klubmand og derfor skærer det mig i hjertet at sige farvel til ham. Håber han kommer videre med sin trænergerning (et andet sted) da han nok kan få en udmærket karriere når han får lidt mere erfaring.

HauG

Indlæg af HauG »

hmm... Det havde jeg heller ikke set komme. Spændende at se hvem den nye er...

Mon det er noget der har været underopsejling længe siden afløseren er klar i morgen?

Er der nogen som ved hvor lang TT kontrakt løber?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jamme dog...

Carsten Broe??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det er da ellers Breaking News!

Men ok, så er det vel i princippet SIF-kampen, der er den egentlige årsag. Men et specielt tidspunkt, må man nok sige...

Respekt for beslutningen!

Tak herfra til TT, for den kæmpe indsats og fordi han prøvede!

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Cortez skrev:Det var sa... Havde jeg ikke lige set komme i denne uge,,,

/Cortez
Fyringen har åbenbart været undervejs et stykke tid, da de præsentere den nye træner imorgen 9.30. Så så meget tid til at spekulere får vi ikke ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hekler skrev:Jamme dog...

Carsten Broe??
Var også min første tanke... Alan Kuhn kunne også være et bud..

/Cortez

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nå, for satan. Det havde jeg faktisk ikke regnet med efter sejren i går.

Ikke flere onde ord om Thomas. Han gjorde sit bedste, men vi må erkende, at han havde de største kompetencer på banen og ikke udenfor. Jeg vil huske ham som klubbens mand, der altid gik forrest i kampene. Hans flotte spillerkarriere for FCM kan ingen tage fra ham.

Tak for alt, Thomasberg. Nu håber jeg bare, det er den rigtige afløser, vi har fundet.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det tyder på at beslutningen allerede blev truffet efter SIF-kampen, hvorefter tiden er blevet brugt til at finde afløseren. De sidste par kampe har TT altså været "dead man walking".

Når man gør det på dette tidspunkt, hvor det har set bedre ud de sidste 2 kampe, må det betyde at man har fundet den træner man gerne vil have.

Jeg har ingen idé om hvem, men det bliver spændende at se. Personligt håber jeg på noget ny inspiration fra udlandet evt med Ove C som assistent, men der står intet om Riddersholm og Andersen i meddelelsen, så det kan være de fortsætter som assistenter.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jakobnw skrev:

/Cortez
Fyringen har åbenbart været undervejs et stykke tid, da de præsentere den nye træner imorgen 9.30. Så så meget tid til at spekulere får vi ikke ;)
Nu går der jo altid trænere rundt og venter på en mulighed.
Det er jo klart mere attraktivt at overtage nu end skulle arbejde med det udgangspunkt TT har haft.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Det var ski da skægt så mange der pludselig kom ind på forummet. Vi er over 70 lige pt. Hvad er rekorden?

4904

Indlæg af 4904 »

Tak til Thomasberg - du prøvede virkelig - respekt for beslutningen om at bænke langsomme Califf og CP - jeg havde håbet, at du som rigtig klubmand havde slået igennem, det gjorde du ikke, og så er vilkårene jo nu engang sådan i fodbold :?

Held og lykke i dit kommende virke - evt. som ass. for Carsten Bro...

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Hekler skrev:
Jakobnw skrev:

/Cortez
Nu går der jo altid trænere rundt og venter på en mulighed.
Det er jo klart mere attraktivt at overtage nu end skulle arbejde med det udgangspunkt TT har haft.
Det er selvfølgelig rigtigt, Jeg kom også til at tænke på onyzco sagen der vidst også var gået pænt hurtigt

pow21

Indlæg af pow21 »

Gad vide hvor meget sådan en fyring koster :(, havde godt set vi brugte nogle penge på vores angreb i stedet!

Besvar