FCM-Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: FCM-Randers

Indlæg af Acebone »

Jeg er enig med The FCM FAN. Vi må lige huske at give Thomasberg kredit for det gode, han laver. Forsvarskabalen så utroligt nok ud til at gå op med rokeringen af Ipsa og Kolja samt genvalget til Jessen.

Og det dér med, at Ipsa er venstrebenet - kan det nu passe? Jeg synes, han sparker alt for godt med højre til, at det giver mening.

Edit: Og for hulen: Tak for sejren, drenge!! Fire mål er da vist en ganske god måde at vende en negativ stime på!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det lader til at fyringstruslen var reel: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... ringsfrygt

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hhmm, forstår stadig ikke folk..

Vi spillede en OK kamp defensivt mod Randers FC, men forsvaret kan stadig ikke spille til 0, ej heller mod OB. Vi spillede en ganske ordinær kamp uden de store chancer og det lignede 0-0 som mod Esbjerg indtil vi scorer. Vi får en enkelt kontra efter deres skud på overlæggeren og efter det trækker vi os igen tilbage. Vi kan absolut intet i det etablerede angrebsspil og grunden til vi kom til KONTRA chancer i 2.halvleg var fordi Randers skulle frem og satsede alt. Vi vidste godt, at vi kunne score på kontra og jeg så ikke meget fremgang i kampen, andet end nogle af offensiv spillerene må have fået lidt mere selvtillid og det kan løsne lidt op.

Jeg tror dog stadig at vi taber de 3 næste kampe og at TT bliver fyret om maksimalt 2 runder, men undskyld, det lyder nok pessimistisk, men sådan så jeg kampen og hørte også en svag piften af holdet ved halvleg, så jeg er ikke alene om den her mening.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Hvis man forventer, at vi skal være foran efter hver eneste halvleg i sæsonen, bliver man sgu nok skuffet. Vi kan blive enige om, at resultaterne ikke har været gode nok, men jeg synes, vi skal forsøge at gemme de pift til et tidspunkt, hvor de er berettigede. Forsvaret kørte da fint, og vi kunne lige så godt have holdt nullet. Desuden kan målene til 2-1 og 3-1 vel dårligt kaldes kontramål.

De næste tre kampe er svære, men jeg har aldrig oplevet, at der kom noget godt ud af at tage sorgerne på forskud.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Hvor var det i øvrigt dejligt at høre trommen igen mod Randers. Den var savnet under Esbjerg-kampen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Acebone skrev:Hvor var det i øvrigt dejligt at høre trommen igen mod Randers. Den var savnet under Esbjerg-kampen.
Det var bare en lappeløsning, der blev bestilt tromme før ferien men den er endnu ikke kommet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:
Acebone skrev:Hvor var det i øvrigt dejligt at høre trommen igen mod Randers. Den var savnet under Esbjerg-kampen.
Det var bare en lappeløsning, der blev bestilt tromme før ferien men den er endnu ikke kommet.
Ah, okay. Jeg var på stadion mod Esbjerg, men jeg så kun Randers-kampen i fjerneren. Og hvor glad jeg blev, da jeg kunne høre trommerytmerne. Jeg håber da, vi har den nye på plads mod FCK. Hvad er der sket med den gamle?

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Besvar