Nye trøjer til 09/10?
Re: Nye trøjer til 09/10?
Hvordan er det så præcist, den kommer til at se ud? Med striber eller hvad? FCM har i hvert fald bekræftet, at det visuelle udseende er ændret markant.
-
Mikael Lyk Madsen
Ja med striber, vandrette.skippels skrev:Hvordan er det så præcist, den kommer til at se ud? Med striber eller hvad? FCM har i hvert fald bekræftet, at det visuelle udseende er ændret markant.
Kan desværre ikke lige finde noget sted man kan gense sportsnyhederne, hverken på tv2.dk eller sputnik.dk.
Nej, det har jeg faktisk ikke. Der var bare én tidligere i tråden, der sagde, at han havde fået en flyer med tegning af det, der må formodes at være den nye FCM-trøje, til et cykelløb i går. Han nævnte, at der var lodrette striber på trøjen. Da jeg hørte det, tænkte jeg straks Flamengo, og hvis det virkelig passer, synes jeg, det er superfedt!Mikael Lyk Madsen skrev:Du har vel ikke tilfældigvis lige set sportsnyhederne på TV2? Der blev den nye trøje så lige afsløret...Acebone skrev:Jeg håber dog lidt på Flamengo-stil i stedet for Milan-stil, men den er da faktisk ikke helt grim.![]()
Flamengo it is...
Men nu må jeg jo så på jagt efter det klip...
-
Mikael Lyk Madsen
^^ Er ganske sikker på at den bliver sådan, det var i hvert fald det samme billede som HER, altså uden at trøjen var tegnet over. Det kan ikke passe man ikke kan se sportsnyhederne på nettet, leder også selv videre... 
Sputnik er godt nok skandaløst ringe sat op. På DR er det så nemt at finde lige præcis det program, man vil have. Jeg har dog ikke givet op endnu...
-
Mikael Lyk Madsen
Så dukkede der et link op: http://sporten-dyn.tv2.dk/video/index.p ... 11046.html
Billedet af Thygesen ligger på modeekspertens bord...
EDIT: Desværre ser det ud til at den "lille" JBS reklame stadig er at finde på fronten, til venstre for det store SPAR logo. Øv øv, vi er vel en af de få klubber i suppen der ikke kan nøjes med én reklame på fronten...
Billedet af Thygesen ligger på modeekspertens bord...
EDIT: Desværre ser det ud til at den "lille" JBS reklame stadig er at finde på fronten, til venstre for det store SPAR logo. Øv øv, vi er vel en af de få klubber i suppen der ikke kan nøjes med én reklame på fronten...
Senest rettet af Mikael Lyk Madsen 8. aug 2009, 20:50, rettet i alt 1 gang.
Nej, det har jeg faktisk ikke. Der var bare én tidligere i tråden, der sagde, at han havde fået en flyer med tegning af det, der må formodes at være den nye FCM-trøje, til et cykelløb i går. Han nævnte, at der var lodrette striber på trøjen. Da jeg hørte det, tænkte jeg straks Flamengo, og hvis det virkelig passer, synes jeg, det er superfedt!
[/quote]
Det var med vandrette striber som var vist på cykel-flyeren.
På de kampplakater som hænger omkring i byen er den samme tegning af Lupus iført den nye trøje, så må da ikke just siges at være den bedst bevarede hemmelighed i mands minde;-)
Gjæder mig nu alligevel til at se den, og håber ikke den ligner for meget noget tivoli-gøgl.
Den skulle være i noget bedre kvalitet end den gamle, og denne gang lader det til den trøje de sælger er nøjagtig mage til den spillerne bruger;-)
Det var med vandrette striber som var vist på cykel-flyeren.
På de kampplakater som hænger omkring i byen er den samme tegning af Lupus iført den nye trøje, så må da ikke just siges at være den bedst bevarede hemmelighed i mands minde;-)
Gjæder mig nu alligevel til at se den, og håber ikke den ligner for meget noget tivoli-gøgl.
Den skulle være i noget bedre kvalitet end den gamle, og denne gang lader det til den trøje de sælger er nøjagtig mage til den spillerne bruger;-)
My bad, jeg mente også vandrette. Ellers gav det jo ingen mening at tænke "Flamengo". Retter det lige... 
Edit: Og det kan jeg så ikke. Nå, men jeg mente altså: Vandrette!
P.S. Det er sgu godt spottet, Mikael! Der ligger Thyge jo med vores nye, og umiddelbart meget fine, trøje! Der er endvidere en skitsering af den ved siden af. Det kan endda være, vores trøje bliver kåret som den mest moderigtige i Hutlihut - iihh, hvor spændende!
Edit: Og det kan jeg så ikke. Nå, men jeg mente altså: Vandrette!
P.S. Det er sgu godt spottet, Mikael! Der ligger Thyge jo med vores nye, og umiddelbart meget fine, trøje! Der er endvidere en skitsering af den ved siden af. Det kan endda være, vores trøje bliver kåret som den mest moderigtige i Hutlihut - iihh, hvor spændende!
Er det da ikke det nu? Troede kun det var i NFL osv., at der laves flere udgaver af diverse trøjer.4559 skrev:Den skulle være i noget bedre kvalitet end den gamle, og denne gang lader det til den trøje de sælger er nøjagtig mage til den spillerne bruger;-)
Nej, hvis det er sandt, synes jeg heller ikke der er så smart. Når nu de har prøvet, at gøre det hemmeligt.4559 skrev:På de kampplakater som hænger omkring i byen er den samme tegning af Lupus iført den nye trøje, så må da ikke just siges at være den bedst bevarede hemmelighed i mands minde;-)
Heller ikke smart, at lade billederne af Thyge ligge på bordet, hvis det var meningen det først skulle afsøres i morgen til kampen.
Jeg synes den ser interessant ud og kan ikke vente med, at se den på tv i morgen, da jeg desværre ikke har mulighed for at komme til Herning. Jeg håber heller ikke den er for popsmart. Regner helt sikkert med at købe den næste gang jeg kommer til en hjemmekamp...4559 skrev:Glæder mig nu alligevel til at se den, og håber ikke den ligner for meget noget tivoli-gøgl.
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Ingen striber øvert bagpå.
Det ser da egentlig meget frækt ud. Godt spottet! 
Den ser da umiddelbart super fed ud, kunne vi så ikke lige fejre den nye trøje med 3 point også.. 
Det er også dejligt nok, at "layoutet" lige gør plads til nummeret på ryggen. Det ser så dumt ud, når striber og rygnumre ramler sammen.
Jeg glæder mig til at se drengene i det nye outfit - dog kun fra skærmen i morgen.
Jeg glæder mig til at se drengene i det nye outfit - dog kun fra skærmen i morgen.
Ja, nu er trøjen jo afsløret... men vil blot sige, at jeg personlig synes den er super fed. Dén skal jeg helt klart have!
/Cortez
/Cortez
Jeg var skeptisk inden præsentationen, efter jeg havde fået af vide at trøjen ville være med striber - men jeg må faktisk sige at jeg er positiv overrasket, synes faktisk den er ret fed.
Synes også det ser meget federe med røde strømber, i stedet for de hvide - og stømberne har jeg faktisk aldrig kunne forstå. Hvorfor skulle de være hvide, når der kun er omkring 10% hvid i vores logo, og 50-60% rød i?
Det eneste negative jeg har om trøjen, er det stof der er blevet brugt til at lave den - jeg synes det er noget værre lort.
Synes også det ser meget federe med røde strømber, i stedet for de hvide - og stømberne har jeg faktisk aldrig kunne forstå. Hvorfor skulle de være hvide, når der kun er omkring 10% hvid i vores logo, og 50-60% rød i?
Det eneste negative jeg har om trøjen, er det stof der er blevet brugt til at lave den - jeg synes det er noget værre lort.
Vi kan tabe, men aldrig besejres