FCM-Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pow21

Re: FCM-Randers

Indlæg af pow21 »

Det er korrekt at Califf taber duellen ved det første mål.

Men på mål nummer 2 står Reid helt alene og ser fodbold, Califf skal ikke dække 2 mand op, det mål er Reids, han mister sin mand.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Både Califf og Salami ryger ud af truppen, hvor Salami er med en skade..
Der er udtaget 17 mand, og kun en decideret angriber, Farlige Frank, og så Oliseh som vel er brugt mest på fløjen end til videre? forstår ikk hvorfor man udtager en til, der er jo plads til 18 spiller, 11 startere og 7 udskiftere, kunne godt tænke mig at se enten Baba eller Ken i truppen !
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
ah0803
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af ah0803 »

tubbe93 skrev:forstår ikk hvorfor man udtager en til, der er jo plads til 18 spiller, 11 startere og 7 udskiftere, kunne godt tænke mig at se enten Baba eller Ken i truppen !
Enig!
Nu har jeg desværre ikke mulighed for at overvære div. træninger, men er Ken, Kim og Baba virkelig så langt fra formen, at man ikke engang vil tage en af dem med på en "gratis" bænk-plads som gardering?? Hvis det er tilfældet ser det sgu skidt ud, med Jude´s situation taget i betragtning - og en Farlige Frank som indtil videre har virket ganske fredelig...?!
QUANDO OMNI FLUNKUS MORITATI..
Hvis alt andet går galt, så spil død..

Claus J

Califf

Indlæg af Claus J »

For mig ligner degraderingen af Califf et forsøg på at få ham til at søge nye græsgange.

Uden jeg ved det nærmere,kan jeg forestille mig at man kan frigøre en temmelig stor lønsum ved at få ham afhændet i dette transfervindue.

Bare en tanke.
Claus J

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg må sige jeg er totalt måløs. Det er horibelt ikke at have flere angribere med i truppen, i en hjemmekamp vi SKAL vinde. Det kan godt være de ikke har scoret så meget, men både Baba og Ken har da leveret fin arbejdsindsats og skabt plads til Frank, Danny har slet ikke fysik til at ligge deroppe...

Det er helt galt..

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Thyge er der, selvom du ikke kan lide ham (Ravn) og så er Haussers adoptivsøn også på holdet.
Oliseh og Danny kan også bruges, der masser af spændende kombinationer med det hold der er udtaget.

Med hensyn til Calif, så kan han da være lige så fornærmet han har lyst til, men hvis man ikke præsterer og yder en indsats, så ryger man af holdet. Det er iøvrigt et godt signal trænerne sender, ved at sige at uanset hvem man er, så skal man tage noget ansvar og vise noget initiativ og fight, ellers er det ud - måske det kan være med til at få det efterhånden lidt for lade hold til yde noget mere, og ikke stille sig tilfreds med bare at hæve en god hyre.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan nu godt lide Thyge, som han plejede at spille. Det er bare lang tid siden han har vist det.
Men det er han jo ikke ene om. Forhåbentlig kommer det i morgen, og vi sender Randers hjem med et æg :D

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

Ravnen skrev:Jeg kan nu godt lide Thyge, som han plejede at spille. Det er bare lang tid siden han har vist det.
Men det er han jo ikke ene om. Forhåbentlig kommer det i morgen, og vi sender Randers hjem med et æg
Yes, bon appetit siger jeg bare. 6-0 og drømmebold - lige som ved åbning af SAS-Arena.

Spillerne må bare ikke faile i morgen. Jeg tror der kommer mange mennesker, bl.a. for at se/nogle af vores "gamle" kæmper. Og FCM plejer jo som regel, at spille ganske godt i sådan specielle kampe.

1. kamp som FCM = 4-0
1. kamp i Superligaen = 4-0 el. var det bare 1. hjemmekamp i Superligaen?
1. kamp på SAS-Arena = 6-0

+ diverse bronze/sølv-kampe bl.a. mod AaB 2-1 og 4-2.

Forza FCM!
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Brugeravatar
Ravnen

Spilleglæden er væk

Indlæg af Ravnen »

http://www.onside.dk/node/39371

Citat fra ovenstående. Christopher Poulsen:
"- Men så må jeg bare klø på til træning. Jeg ved, hvad jeg kan, og jeg skal bare have spilleglæden tilbage igen.

Har spilleglæden været væk på det seneste?

- Ja, det har den, lyder det fra venstrebacken, der ikke ønsker at komme ind på hvorfor."

---

Selvfølgelig koster det på humøret at ligge nr 11. Men det lyder nu noget kryptisk.. særligt når hele holdet ser ud til at lide under det.

Brugeravatar
Kent

Nygaard ikke med

Indlæg af Kent »

Glædelig nyhed for os, at Nygaard ikke er blevet klar. Dermed er det et helt andet Randershold vi skal møde rent offensivt.

http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=3872

Brugeravatar
Aaes

Re: Nygaard ikke med

Indlæg af Aaes »

Kent skrev:Glædelig nyhed for os, at Nygaard ikke er blevet klar. Dermed er det et helt andet Randershold vi skal møde rent offensivt.

http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=3872
Til gengæld er både Lorentzen og Grahn klar igen - så det er vel hip som hap!

Ligegyldigt om så Randers havde alle spillere klar, så S K A L FCM vinde i dag, der findes ingen undskyldning!
"Suck my dick" - Ron Jeremy

pow21

Indlæg af pow21 »

Farlige Frank, han er sgu den eneste der kan score for os. Sådan!

pow21

Indlæg af pow21 »

4-1! nedern dag at være syg.

men hvis jeg lige må komme med et par betragtninger, så spiller vi stadig af h... til fremad banen, der sker virkelig ikke ret meget.

At vi så kan kontra dem i sænk, efter de går gong ho på os, er ikke overraskende.

Det jeg tager med fra kampen, er at Frank scorer, og Kolja på nær en situation med en markeringsfejl har gjort det godt.

Cortez

Sejr!

Indlæg af Cortez »

Tak, drenge. Det var sgu lige, hvad vi trængte til!

Dejligt at se, at I igen VIL vinde en fodboldkamp. Klø på, så skal det gode spil også nok komme...

Det er igen dejligt at være FCM-fan!

/Cortez

The FCM FAN

Re: FCM-Randers - Thomasberg

Indlæg af The FCM FAN »

Danny Olsen Citat "Vi (spillerne) giver denne sejr til Thomasberg "

Nu har vi mange gange kritiseret TT, og jeg mener også at det har været med rette, men nu når han efter min mening også laver genialiteter som træner, skal han altså også have ros!

For det 1. Forsvars problemer - Sætter danny califf og chr. poulsen af, da de ikke har præsteret i nærheden af det niveau der kræves af dem, TT laver vel så dagens detalje ved at bytte om på Ipsa og Kolja, så kolja spiller centralt, med hans enorme fysik og hans hurtighed gør det fantastisk, og sætter Ipsa på backen og ligger op til et mål :D

De indskiftnigner han laver af Sivebæk og Nworuh giver også pote,

Så efter den nye skala må det vel være et klart 12 tal!

Besvar